Skip to main content

آماده اید برای اینکه اخرین شاهکار از عکس های خود را در اینیستاگرم با دوستان خود به اشتراک بگذارید؟آیا از کیفیت عکس های خود مطمئن هستید ؟آیا بشقاب غذای شما یا صورت لبخند دار شما یا نماد ملی شما در مناسب ترین مکان فریم عکاسی قرار دارد یا خیر ؟

در آینده ای نزدیک ممکن است شما نگرانی در مورد کیفیت عکس هایتان نداشته باشید :محققان در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در ایالات متحده یک نرم افزار با الگوریتم خاص برای کمک به تشخیص کیفیت عکس درست کرده اند .

کار این نرم افزار به این گونه است که عناصر مختلف در یک تصویر را بررسی می کند و یک نتیجه کلی به شما درباره نوع گرفتن یک عکس در آن محیط با کیفیت عالی  می دهد.

همچنین می تواند برای شما نمونه های زیبایی از تصاویر با کیفیت بالا نشان دهد .

 

 خداحافظ عکس های بی کیفیت

شما شاید تنها به رنگ و مکان تصویر توجه کنید اما برای داشتن یک عکس خوب باید تمام عناصر در آن محیط  را در نظر بگیریم . این نرم افزار به سادگی این مشکل را برای شما حل کرده است .

این الگوریتم بر روی یک دسته بزرگ از تصاویر برچسب گذاری شده و ارزیابی شده توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، توسط بهترین عکسها امتحان شده است و نتیجه آن ساخت این نرم افزار است.

در حال حاضر این نرم افزار بیش از حد برای نصب بر روی یک گوشی هوشمند قدرتمند است اما می توان آن را بر روی یک سرور نصب کرد و با گوشی به آن متصل شد. شاید قابل نصب بر روی گوشی های هوشمند قدرتمند سری دیگر باشد امیدواریم  روزی این نرم افزار قابل نصب بر روی همه گوشی ها باشد .

Leave a Reply