Skip to main content

header

اکثر اطلاعاتی که از طریق حواس بدنی شما به دست می آید به وسیله حس بینایی شماست.

آیا شما می دانید که چه چیز هایی واقعا برای چشمانتان مضر است؟ خیره شدن به صفحات نمایش در طول روز! ، خارج شدن ناگهانی از یک مکان کم نور، مانیتور های CRT قدیمی که شدیدا مضر می باشند، حتی مانیتور های جدید در انواع دیگر نیز برای چشمان ما خستگی به دنبال دارند.
امروزه حتی در اکثر شغلهایی که ما داریم نیز عوامل مضر برای بینایی وجود دارند مگر اینکه شغل ما به دور از گوشی های هوشمند و کامپیوتر ها باشد که امروزه امر محالی به نظر میرسد.
در شگفتی تمام، با اینکه صفحات گوشی های هوشمند میلیون ها پیکسل درخشان شبکیه چشم را از بین میبرند، اما اپلیکیشن Eye Exercises صفحه نمایش درخشان مضر برای چشم گوشی هوشمند شما را به یک کمکرسان بینایی تبدیل میکند.

insert

اپلیکیشن Eye Exercises که ساخته ی healthcare 4mobile است شامل دسته ای از تمرینات برای درمان بینایی می باشد که بیشتر برای مشکلات مشترک و متداول بین افراد است،  مانند:استراحت چشم، درمان خشکی چشم، درمان تنبلی چشم و دیگر موارد.
این اپلیکیشن بیش از ۵۰ تمرین در قالب ۱۰ دسته ارائه میدهد.
این اپلیکیشن راه درست نگهداری و درمان چشم را با ۷ برنامه آموزشی از پیش طراحی شده، ۱۲ تست چشم و ۸ کوئیز برای چک کردن دانش شما در مورد بیماری ها و مشکلات چشمی، نشان می دهد. شما با اجرای این تست ها و گرفتن امتیاز می توانید اطلاعت پیشرفته ای در مورد بینایی به دست بیاورید.
چنانچه این اطلاعات کافی نبود، این اپلیکیشن دارای آموزش تکمیلی، قسمت اطلاعات مربوط به تغذیه سالم با دوره تحصیلی Q&A می باشد که همراه با ارائه مدرک است.
نسخه اندروید اپلیکیشن Eye Exercises رایگان قابل دسترسی و دانلود می باشد.

Leave a Reply