آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز

آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز

ارتباط با ما


دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز تکنیک های مختلفی را برای استفاده در رسانه های آنلاین و ابزارهای دیجیتالی آموزش می دهد تا بتوانید استراتژی های بازاریابی اثربخش را در کسب و کار خود به کار بگیرید.

آموزش های این دوره کاملا کاربردی می باشد. شما مهارت های ضروری را در قالب تکنیک های کاربردی شامل پروژه های گروهی، ارائه ها، مطالعات موردی و شبیه سازی یاد می گیرید.

مدرسان دوره بیش از 10 سال تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارند و آموزش ها بر مبنای مثال های واقعی از تجربیات کاری آنها می باشد که بینشی عمیق در مورد رشد کسب و کارتان به شما می دهد.

مهارت های اساسی در دیجیتال مارکتینگ

برای اینکه یک بازاریاب دیجیتال حرفه ای شوید، یادگیری مجموعه ای از مهارت ها مورد نیاز خواهد بود.

دیجیتال مارکتینگ فقط شامل یک اصل نیست، بلکه مجموعه ای از اصول را شامل می شود که برای رسانه های بازاریابی آنلاین کاربرد دارند.

در صورتی که بخواهید به عنوان بازاریاب دیجیتال مشغول کار شوید یا اینکه بازاریابی دیجیتال کسب و کار خودتان را پیش ببرید، باید در زمینه های زیر مهارت کافی داشته باشید:

  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی محتوایی
  • تحلیل های وب
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات گوگل

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز فرصت خوبی برای کسب مهارت های اساسی در سریعترین زمان ممکن است.

در انتهای دوره…

تجربه و مهارت لازم برای شروع کسب و کار دیجیتالی خودتان، کار فریلنسری و کسب شغل دلخواه در یک شرکت بازاریابی دیجیتال را خواهید داشت.

برخی سرفصل های دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز

مبانی بازاریابی

ارائه فریمورکی برای سازماندهی و برنامه ریزی رویکرد بازاریابی شما. آموزش بکارگیری مطالب دوره در فضای B2B و B2C.

استراتژی محتوا

محتوا هسته تمام فعالیت های بازاریابی شماست. در این دوره، برنامه ریزی بازاریابی محتوایی، روش توسعه محتوای مناسب برای مخاطبان هدف و ارزیابی تاثیر آن را یاد می گیرید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی کانالی قدرتمند برای بازاریابان می باشد. در این دوره، پلتفرم های شبکه های اجتماعی، مدیریت حضور در شبکه های اجتماعی و نحوه ی ایجاد محتوای سازگار با هر پلتفرم را یاد می گیرید.

سئو

موتورهای جستجو بخش ضروری تجربیات آنلاین هستند. بهینه سازی حضور در موتورهای جستجو از طریق فعالیت های داخلی و خارجی سایت شامل توسعه لیست کیوردهای هدف، بهینه سازی تجربه کاربری و طراحی سایت، اجرای کمپین لینک سازی را بیاموزید.

بازاریابی موتورهای جستجو با تبلیغات گوگل

بهینه سازی بازدید در نتایج موتورهای جستجو، بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ است. افزایش احتمال دیده شدن توسط بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) تاکتیکی موثر برای دستیابی به اهداف بازاریابی است.

در این دوره، پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی موثر را از طریق تبلیغات در گوگل یاد میگیرید.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل ها کانال های بازاریابی موثر بویژه در مراحل تبدیل و حفظ مشتری هستند. در این دوره، یاد می گیرید چگونه استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را مشخص کنید، کمپین های ایمیلی اجرا نموده و نتایج را ارزیابی کنید.

ارزیابی و بهینه سازی توسط گوگل آنالیتیکس

اثربخشی فعالیت های بازاریابی شما نیز مانند فعالیت های آنلاین قابل پیگیری و ارزیابی هستند.

در این دوره، یاد میگیرید چگونه از گوگل آنالیتیکس برای ارزیابی مخاطبان، سنجش میزان موفقیت تلاش های جذب و حفظ مشتری، ارزیابی میزان تبدیل مشتریان جهت دستیابی به اهداف برنامه ریزی شده و استفاده از آن بینش ها برای برنامه ریزی و بهینه سازی بودجه های بازاریابی خود استفاده نمایید.

مخاطبان دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز

  • مشاوران بازاریابی حرفه ای
  • کارشناسان فروش
  • کارآفرینان
  • بازاریابان سنتی
  • علاقه مندان به کار در زمینه دیجیتال مارکتینگ

پیش نیاز دوره

شرکت در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز هیچگونه پیش نیازی ندارد و مفاهیم اساسی بازاریابی دیجیتال از سطح مبتدی تا پیشرفته ارائه می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز با ما در ارتباط باشید.