نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان
ارزیابی موثر عملکرد کارکنان
بدون دردسر، عملکرد کارکنان خود را بهبود ببخشید.
ارزیابی عملکرد کارکنان به صورت سالانه، دقت پایینی داشته و نتیجه بخش نخواهد بود. نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان گیتا از طریق محدود نمودن فرضیات و عناصر ذهنی، مدیریت و ارزیابی موثر عملکرد را هدف قرار میدهد. نتیجه؟ تعامل بیشتر، ارائه بازخوردهای دقیق تر به کارکنان و شانس بیشتر برای حل آنی و سریع مشکلات نه با چندین ماه تاخیر.
“استفاده از سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان بسیار آسان بوده و به سرعت از طرف کارکنان مورد قبول واقع می شود.”
قابلیت ها:
ارزیابی عملکرد پرسنل به صورت کاربردی، هدفمند و مستمر
کارکنان نیاز به دریافت بازخورد مستمر در مورد نقاط قوت خود و روش بهبود آنها دارند. در واقع، ۶۱ درصد کارکنان ترجیح می دهند که در حین تکمیل پروژه ها و گاه به گاه به صورت رو در رو از طرف مدیرانشان بازخورد دریافت نمایند.
خود ارزیابی و ارزیابی از طرف مدیران در نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان به سادگی قابل انجام بوده و کمک فراوانی به مدیران برای ارزیابی مشارکت کارکنان و نقاط قوت آنها می نماید. همچنین، امکان مقایسه ارزیابی های مدیر با ارزیابی های کارکنان وجود دارد که نقطه ای عالی برای شروع بحث و گفتگو میان آنها خواهد بود.
برنامه ریزی دقیق جهت ارزیابی عملکرد اختصاصی
ارزیابی عملکرد مستمر، موجب شفاف سازی سطح عملکرد و توسعه همه افراد سازمان می شود. سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان، امکان تعریف دوره های مدیریت و ارزیابی عملکرد کارکنان را به صورت استراتژیک به مدت ۴ بار در سال فراهم می نماید. قابلیت ارزیابی های ۳۰، ۶۰ و ۹۰ روزه، یا در زمان های خاص همچون جشن تقدیر و تشکر، ترفیع یا پس از اتمام پروژه های بزرگ، افزایش استخدامی ها را بسیار ساده تر مینماید.
انعطاف پذیری در زمانبندی اجرای ارزیابی ها، یکی از مزیت های دیگر نرم افزار ارزیابی عملکرد است. مدیران میتوانند بر اساس بهترین زمان و روش انگیزش اعضای تیم، به اجرای ارزیابی ها بپردازند.
ارسال اعلان های خودکار
کافیست روش و تعداد دفعات ارسال اعلان را مشخص نمایید تا پیام های یادآوری به صورت خودکار برای مدیران و کارمندان به همراه لینک ارزیابی ها ارسال شود. پیام های یادآوری خودکار و نوتیفیکیشن های داشبورد، رهگیری و رسیدگی به عملکرد را تسهیل می نمایند.
مشاهده اهداف کارکنان به صورت یکجا در یک گزارش
تعریف، بررسی و اشتراک گذاری اهداف تیمی و فردی در نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان از طریق لپ تاپ، تبلت و گوشی امکان پذیر است. اعلان ها و نوتیفیکیشن های خودکار، مواردی همچون نظرات جدید، میزان پیشرفت و تکمیل اهداف را به اعضای تیم اطلاع رسانی می نمایند. از طرفی، گزارش وضعیت دستیابی به اهداف یک دید جامع از وضعیت پیشرفت دپارتمان های مختلف ارائه میدهد. مدیران امکان ارزیابی میزان پیشرفت کل تیم را نیز خواهند داشت و می توانند یادداشت ها را بررسی نمایند. تمام این موارد در گزارش ها ارائه می شود.
گردآوری بازخوردهای هدفمند از منابع دقیق
سوالات ساده اما هدفمند، نقاط قوت کارکنان، نقاطی که نیاز به بهبود دارند و همچنین، فرصت های ارتقای شغلی را مشخص میکنند. قابلیت ارزیابی عملکرد بر اساس نظر همتایان، به مدیران این امکان را میدهد که ارزیابی های همکاران، مشتریان و مدیران رده های پایین تر که به صورت روزانه با کارمند در ارتباط هستند را نیز مشاهده و بررسی نمایند. این قابلیت، یکی از بهترین روش های ارزیابی منابع انسانی می باشد.
دریافت اخبار داغ و دسته اول از عملکرد کارکنان
گزارشات ساده و بصری عملکرد کارکنان، اطلاعات مفیدی درباره زمان، مکان و چگونگی کمک مدیران به منابع انسانی را در اختیارشان قرار میدهد. کاربران سامانه و مدیران اجرایی می توانند سطح عملکرد و مشارکت را بر اساس هر فرد، دپارتمان یا در سراسر سازمان مقایسه و بررسی نمایند. مدیران میتوانند از این گزارشات برای شناسایی کارکنانی که احساس عدم دریافت پاداش لازم را دارند یا افرادی که عملکرد مناسبی ندارند استفاده کنند و به بهبود آنها کمک نمایند. نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان، داده های مورد نیاز برای مدیریت عملکرد بر اساس نیاز مدیران و کارکنان را ارائه میدهد.
توسعه هر چه بیشتر دید شما با گزارشات عملکرد سازمان
از دیدگاه هر یک از دپارتمان ها نسبت به سازمان خود مطلع هستید؟ کدام یک از تیم ها، احساس ارزشمندی بیشتری دارند و سطح عملکرد به چه صورت و چرا در طی زمان دچار تغییر شده است؟ گزارش عملکرد سازمان در سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان گیتا، پاسخ تمامی این سوالات را میدهد. مدیران منابع انسانی و اجرایی با مقایسه ارزیابی های عملکرد سازمانی بر اساس دپارتمان ها، مدیران، میزان درآمد، مکان و نحوه استخدام میتوانند به مرور زمان به شناسایی مشکلات، بهبود و حتی پیشگیری از مشکلات سازمانی قبل از وقوع بپردازند.
سفارش نرم افزار مدیریت و ارزیابی عملکرد
شما میتوانید از طریق یکی از شماره های تماس زیر با شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز در ارتباط باشید. کارشناسان HR، مشاوره تخصصی در زمینه نرم افزار ارائه میدهند.
۰۴۴۳۳۴۶۵۵۷۵
۰۴۴۳۳۳۸۸۱۷۵
۰۹۱۴۶۰۰۳۰۰۲
سوالات متداول
سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان گیتا به مدیریت عملکرد کارکنان، کنترل عملکرد کارکنان و بهبود عملکرد کارکنان توسط شرکت ها بر اساس سطوح سازمانی، بخشی و فردی کمک میکند. نرم افزار مدیریت عملکرد، موجب سهولت بیشتر پیگیری و پیاده سازی عوامل موثر در مدیریت عملکرد مانند نظرات، دریافت نظرات همکاران کارمند به صورت رو در رو توسط مدیر، برنامه های بهبود عملکرد، تعیین اهداف و حتی دریافت پاداش می شود.
همچنین این نرم افزار، آگاهی روسا، مدیران عامل و مدیران اجرایی را به واسطه گزارشات پیشرفته شامل جزئیات به شدت بهبود می بخشد.
مدیران و رهبران کسب و کارها، کاربران اصلی سامانه ارزیابی عملکرد گیتا به شمار می روند. همچنین، این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم به گزارشات ارزیابی عملکرد را برای کارکنان مهیا نموده تا بتوانند با پیگیری اهداف و بازخوردهای همتایان به بهبود عملکرد خود بپردازند.
بخش های اصلی یک سیستم جامع ارزیابی عملکرد، شامل امکاناتی برای نظرات و بررسی ها، ارائه بازخورد و گزارشدهی با هدف بهبود عملکرد از طریق ارتباطات موثر بین کارکنان، مدیران و رهبران میباشد. با توجه به اینکه ارزیابی عملکرد مربوط به ایجاد و پرورش نیروی انسانی متخصص میباشد، فرآیند شما نیز باید بر اساس همین هدف باشد.
فرآیند مدیریت و ارزیابی عملکرد معمولا بدین ترتیب است: بررسی ها و نظرات، بازخورد دهی، اجرای برنامه های بهبود عملکرد، تعیین و دنبال کردن اهداف و ارائه پاداش.
هنگام انتخاب چنین سیستمی، به دقت بررسی نمایید که چه سیستمی شما را به ساده ترین و اثربخش ترین روش ممکن به اهدافتان می رساند. آیا این سیستم موانع اخیر را حل میکند؟ استفاده و پیاده سازی آن آسان است؟ امکان گفتگو میان پرسنل و مدیر مربوطه را فراهم است؟ همه ذینفعان سازمان باید بتوانند نظر خود را در رابطه با قابلیت های مورد نیاز سامانه مطرح نموده تا در هنگام سفارش نرم افزار این نیازمندی ها در نظر گرفته شود.
هنگام پیاده سازی نرم افزار ارزیابی عملکرد، متوجه می شوید که ۴ قابلیت اساسی در آن به کار می رود:
۱. نظرات و بررسی های مستمر و به موقع
۲. گردآوری بازخوردها از منابع مختلف همچون مشتریان، همکاران و مدیران
۳. اتوماسیون جهت گردآوری داده های کاربردی و حذف فعالیت های زمانبر در مدیریت عملکرد
۴. متمرکز بر افراد و روابط کارکنان و مدیران جهت رشد و بهبود مسئولیت پذیری