آموزش دیجیتال مارکتینگ در ارومیه

در این دوره مهارت هایی را آموزش می بینید که در هر کشور، شرکت و کسب و کاری مفید می باشند.


برنامه آموزش دیجیتال مارکتینگ طی گام های ساده و کاربردی

تماس با ما

ویژگی های متمایز این دوره

چرا لازم است در این دوره شرکت نمایید؟

  • مفاهیم حرفه ای به زبانی ساده، جذاب و قابل درک ارائه می شود به گونه ای که شما را دچار دلزدگی نمی کند.
  • امکان شرکت در یک جلسه از دوره به صورت آزمایشی وجود دارد و به هر دلیلی از دوره خوشتان نیامد کل مبلغ دوره بازگشت داده می شود.
  • ارائه آموزش های صفر تا صد و بدون نیاز به دانش قبلی
  • استخدام شرکت کنندگان برتر هر دوره
  • ارائه آموزش ها توسط استاد با تجربه چندین ساله که به این حوزه کاملا مسلط است
  • به روز رسانی مداوم محتوای آموزشی بر اساس جدیدترین پیشرفت ها

درباره ی دوره

چرا یادگیری دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارد؟

امروزه تنها ساخت یک محصول یا ارائه خدمت کافی نیست! بلکه پیدا کردن بازار برای محصولات/ خدمات و متقاعد کردن افراد به خرید است که اهمیت پیدا کرده است.


محصول یا خدمات شما تا چه اندازه عالی خواهد بود اگر خریداری نداشته باشد؟!


شما دیگر در دنیای رویاهای شیرین محال زندگی نمی کنید. صرفا با تولید محصولات یا ارائه خدمات، سر و کله مشتریان پیدا نمی شود!


برای آن که استارتاپ یا کسب و کار شما موفق شود، باید خودتان پیشقدم شوید و به سراغ مشتریان بروید. برای این کار، لازم است کانال های جدید بازاریابی را بشناسید.


این موضوع و بسیاری از موضوعات کاربردی دیگر، همان چیزی است که در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ پوشش می دهیم.

ما چگونه به شما کمک می کنیم؟

در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ، 9 دوره در قالب یک دوره جامع ارائه می شود.


در انتهای هر یک از دوره ها مطالب را به صورت کاربردی و در قالب پروژه اجرا می کنید به طوری که در انتهای دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای مهارت ها و نمونه کارها جهت ارائه در رزومه خود خواهید داشت.


مطالب این دوره توسط مدرس با تجربه در صنعت ارائه می شود که تجربه کار با صنایع مختلف و مشتریان بسیار زیاد را دارد و مطمئنا تجربیات آن ها مسیر را برای شما روشن خواهد کرد.


هر ثانیه ای که در این دوره آموزشی سپری کنید، ارزشش را خواهد داشت و ما تضمین میکنیم که در انتهای دوره رضایت کامل داشته باشید.

این دوره مناسب چه افرادی است؟

  • صاحبان کسب و کار که می خواهند از دیجیتال مارکتینگ برای رشد کسب و کار خود استفاده کنند.
  • مدیران سایت ها که میخواهند ترافیک، تبدیل ها و فروش سایت را افزایش دهند.
  • کارآفرینان، بلاگرها، صاحبان کسب و کار و افراد فعال در شبکه های اجتماعی
  • افرادی که میخواهند به عنوان مشاور در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت نمایند.
  • افرادی که به فکر راه اندازی آژانس دیجیتال مارکتینگ هستند.
  • افرادی که میخواهند به عنوان فریلنسر در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت کنند.

بعد از شرکت در دوره در چه سطحی خواهید بود؟

  • یک کسب و کار پردرآمد در زمینه بازاریابی دیجیتال خواهید داشت
  • صفر تا صد یک کسب و کار آنلاین را اجرا کنید
  • با اجرای پروژه های واقعی طی دوره، نتایج ملموس کسب می کنید
  • فهرست ایمیلی، ترافیک سایت، فالوور شبکه های اجتماعی و اعضای سایت خود را گسترش دهید.
  • مخاطبان و هویت برند خود را ارتقا می دهید.
  • مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و به راحتی آنها را متقاعد کنید تا محصولات/ خدمات شما را بخرند.

سرفصل های دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

بخش اول: مبانی بازاریابی

درس اول- به دنیای بازاریابی دیجیتال خوش آمدید 

توضیحات: بازاریابی بخش مهمی از زندگی روزانه شماست. در این دوره آموزش میبینید چگونه در این دنیای پرسرعت رشد کنید.

درس دوم- فریمورک بازاریابی دیجیتال

توضیحات: ما یک فریمورک برایتان تدارک می بینیم که به شما کمک می کند در دنیای به شدت متغیر بازاریابی دیجیتال، تصمیمات درستی بگیرید. نقشه بازاریابی را به شما آموزش می دهیم که سوالات چه چیزی، چه کسی، چگونه، کجا و چه زمانی را پوشش می دهد.

درس سوم- چه چیزی: کسب و کار شما

توضیحات: این سفر با درک “آنچه” که شما بازاریابی می کنید، آغاز می شود. یاد می گیرید چگونه مدل کسب و کار را به شیوه ای دقیق و هدفمند به کار بگیرید.

درس چهارم- چه کسی و چه زمانی: مشتریان شما

توضیحات: مشتریان هسته اصلی تمام اقدامات بازاریابی هستند. مشتریان را توسط نقشه های همدلی بشناسید و پرسونای کاربر ایجاد نمایید. مراحل مختلف سفر مشتری (customer journey) که مشتریان شما برای رسیدن به شما طی می کنند را بشناسید.

درس پنجم – کجا: کانال های بازاریابی

توضیحات: با افزایش تعداد کانال های بازاریابی، روش های بسیار متفاوتی برای دستیابی به مشتری در مراحل مختلف سفر آن ها وجود دارد. کانال بازاریابی انتخابی خود را با سفر مشتری همراستا کنید تا بهترین نتایج را بگیرید. 

درس ششم- چرا: اهداف بازاریابی و شاخص های کلیدی عملکرد

پروژه اول: آماده شدن برای بازار

در این پروژه، برای مسئولیت جدید خود به عنوان یک بازاریاب دیجیتال آماده می شوید. می توانید شرکت خودتان یا یک محصول B2B یا B2C را بازاریابی کنید. شما یک محصول B2C یا B2B را بازاریابی می کنید، مدل کسب و کار یک شرکت را خلاصه می کنید، اهداف بازاریابی تعیین می کنید و یک پرسونا برای محصولی که می خواهید آن را بازاریابی کنید، انتخاب می کنید.

بخش دوم: استراتژی محتوا

محتوا هسته اصلی تمام فعالیت های بازاریابی است. در این دوره یاد می گیرید چگونه بازاریابی محتوای خود را برنامه ریزی نمایید، چگونه محتوایی توسعه دهید که برای مخاطبان هدف شما موثر باشد و چگونه تاثیر آن را بسنجید. 

درس اول- استراتژی محتوای خود را برنامه ریزی نمایید

توضیحات: هر بازاریاب پیامی را با خود به همراه دارد که آن پیام باید توسط یک محتوای عالی منتقل شود. در این درس، یاد می گیرید چگونه محتوای خود را برنامه ریزی و سازماندهی کنید.

درس دوم- تولید محتوا

توضیحات: محتوای عالی چند فاکتور رایج دارد. در این درس، در مورد قدرت داستان گویی، فریمورک های مختلفی که برای بیان داستان های متقاعد کننده می توانید استفاده کنید و نحوه ی بهبود بازخورد محتواها با ویرایش و هدفگیری مجدد صحبت خواهیم کرد. 

درس سوم- انتشار و تبلیغ محتوا

توضیحات: محتوای جذاب به تنهایی نمی تواند شما را به هدف برساند. در این درس، یاد می گیرید چگونه محتوای خود را انتشار  دهید و آن را درون یک نقشه محتوایی سازماندهی کنید. 

درس چهارم- بهینه سازی تجربه کاربری سایت و لندینگ پیج ها

توضیحات: وبسایت شما نقش مهمی در دستیابی به اهداف بازاریابی شما ایفا می کند. در این درس، یاد می گیرید چگونه اصول طراحی UX را برای وبسایتتان به کار بگیرید و لندینگ پیج ها را بسازید و ارزیابی کنید. 

درس پنجم: ارزیابی تاثیر

توضیحات: ارزیابی, کلید موفقیت محتوای بازاریابی شما می باشد. در این درس، یاد می گیرید چه سنجه هایی را مورد توجه قرار دهید و چگونه نتایج خود را بهینه کنید. 

درس ششم- شغل های بازاریابی محتوایی

توضیحات: ما توضیح می دهیم که بازاریاب محتوا کیست و کارفرماها جهت استخدام آنها به دنبال چه ویژگی هایی در فرایند استخدام خواهند بود.

بخش سوم: بازاریابی شبکه های اجتماعی (ارگانیک)

شبکه های اجتماعی کانال قدرتمندی برای بازاریابان به شمار می روند. در این دوره، در مورد پلتفرم های شبکه های اجتماعی بیشتر یاد می گیرید، اینکه چگونه حضور خود را در این شبکه ها مدیریت کنید و نیز نحوه ی ایجاد محتوای موثر برای هر پلتفرم. 

درس اول: چشم انداز شبکه های اجتماعی

توضیحات: در مرحله اول اهمیت دارد که چشم انداز شبکه های اجتماعی را درک کنیم. رویکرد خود را به کمک دو فریم ورک رایج برنامه ریزی کنید و استراتژی خود را با سفر مشتری هماهنگ کنید.

درس دوم- کانال های شبکه های اجتماعی 

توضیحات: ما به صورت دقیق شبکه های اجتماعی مختلف را بررسی می کنیم. پیام خود را در مهم ترین پلتفرم ها برای مخاطبان خود ارسال نمایید. اینفلوئنسرها را پیدا کرده و با آنها کار کنید. 

درس سوم- محتوای شبکه های اجتماعی

توضیحات: هر یک از شبکه های اجتماعی نیازمند رویکرد متفاوتی است. در این درس، یاد می گیرید چگونه محتوای مناسب را برای شبکه های اجتماعی ایجاد کنید، محتوای خود را با پلتفرم انتخابی خود سازگار کنید و محتواهایی تولید کنید که مخاطبان به اشتراک بگذارند. 

درس چهارم- اجرای و بررسی کمپین ها

توضیحات: موفقیت در شبکه های اجتماعی نیاز به بررسی دقیق و مدیریت محتوا و مخاطبان شما دارد. ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی مانند Hootsuit به شما کمک می کنند بیشترین بهره را از شبکه های اجتماعی بگیرید. 

درس پنجم- سنجش تاثیرات

توضیحات: مانند تمام کمپین های بازاریابی، لازم است بتوانید تاثیر تلاش های خود در شبکه های اجتماعی را ارزیابی نمایید. موفقیت خود را در تمام پلتفرم ها بسنجید. 

درس ششم- شغل های موجود در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی

توضیحات: ما برایتان بیان می کنیم که بازاریاب شبکه های اجتماعی به چه کسی گفته می شود و کارفرماها برای استخدام آن ها به دنبال چه ویژگی هایی در فرآیند استخدام هستند. 

پروژه دوم: محتوای خود را بازاریابی کنید

در این پروژه، تولید و بازاریابی محتوا در موضوعی که به آن تسلط نسبتا خوبی دارید را تمرین خواهید کرد. در ابتدا برای پست وبلاگ، محتوا می نویسید. سپس، پست های شبکه های اجتماعی را برای سه پلتفرم تولید می کنید تا پست وبلاگ خود را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.

بخش چهارم: تبلیغات شبکه های اجتماعی (پولی)

رفتن به فراسوی سر و صداها (noise) در شبکه های اجتماعی  می تواند چالش برانگیز باشد و اغلب، بازاریابان باید از استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تقویت پیام خود استفاده کنند. در این دوره، در مورد فرصت هایی که برای تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی وجود دارد می آموزید و اینکه چگونه کمپین های تبلیغاتی اجرا نمایید که با مخاطبان شما سازگار باشد. 

درس اول- مقدمه ای بر تبلیغات در شبکه های اجتماعی

توضیحات: تشخیص دهید که عملکرد تبلیغات در شبکه های اجتماعی به چه صورت می باشد. 

درس دوم- پلتفرم هایی برای تبلیغات اجتماعی

توضیحات: فرصت های مختلفی برای تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی وجود دارد. امکانات مختلف را در چندین پلتفرم بررسی کنید و ببینید کدامیک از آن ها مناسب ترین گزینه بر اساس اهداف و مخاطبان شما می باشند. 

درس سوم – فیسبوک: شروع

توضیحات: فیسبوک یک شبکه اجتماعی قدرتمند با کاربران بسیار زیاد در سراسر جهان است. با داشتن اکانت جهت تبلیغات در فیسبوک، می توانید تجربه کسب کنید و اهداف کمپین را شناسایی کنید. 

درس چهارم- فیسبوک: ایجاد ست های تبلیغاتی

توضیحات: تبلیغات باید به دست مخاطبان هدف آن برسد. در این درس که متمرکز بر شبکه اجتماعی فیسبوک است، روش های مختلفی برای هدف گیری مخاطبان، در دسترس قرار دادن تبلیغات و بودجه ریزی صحیح برای آن یاد می گیرید. 

درس پنجم- فیسبوک: ایجاد و مدیریت تبلیغات

توضیحات: تبلیغات فیسبوک نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. یاد می گیرید چگونه تبلیغات را در فیسبوک ایجاد و اجرا نمایید، محتواهای جذاب بنویسید، تصاویر مناسب انتخاب نمایید، تبلیغات مختلف را آزمون کنید و عملکرد تبلیغات را با استفاده از مثال هایی از کمپین ها ارزیابی نمایید. 

درس ششم – شغل هایی در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی

توضیحات: ما توضیح می دهیم که تبلیغ کننده در شبکه های اجتماعی به چه کسی می گویند و کارفرماها به دنبال چه مهارت هایی در این افراد در فرایند استخدام هستند. 

پروژه سوم: اجرای یک کمپین در فیسبوک

ایجاد، مدیریت و بررسی یک کمپین تبلیغاتی در فیسبوک برای محصولات B2B، B2C یا محصولات/خدمات شرکت شما. از آنجایی که کمپین فیسبوک به صورت لایو می باشد،کمپین خود را برای دستیابی به بهترین ROI ممکنن ارزیابی و بهینه سازی کنید.

بخش پنجم- بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)

موتورهای جستجو بخش مهمی از تجربه آنلاین هستند. یاد بگیرید چگونه حضور خود را در موتورهای جستجو توسط فعالیت های داخلی و خارجی در سایت، بهینه سازی کنید. مانند نحوه ی ایجاد فهرستی از کیوردهای مدنظر، بهینه سازی تجربه کاربری و طراحی سایتتان و اجرای یک کمپین لینک سازی.

درس اول- کارکرد جستجو

توضیحات: برای اجرای یک استراتژی موفق سئو، باید چگونگی عملکرد موتور جستجو را بدانید. در این درس، با مبانی موتورهای جستجو آشنا می شوید. 

درس دوم- کیوردها

توضیحات: سئو باید هماهنگ با کیورد هایی باشد که بیشترین اهمیت را برای مخاطبان هدف شما دارند. در این درس، با کیوردها، نحوه ی انتخاب بهترین کیوردها برای رسیدن به اهداف و چگونگی موثر واقع شدن جستجو برای شناسایی بهترین کیوردها آشنا می شوید. 

درس سوم – سئو داخلی: بهینه سازی تجربه کاربری و طراحی

یاد می گیرید چگونه تجربه کاربری و طراحی سایتتان را برای کمک به دیده شدن محتوای خود در موتورهای جستجو با فهرستی از کیوردهای هدف بهینه کنید. 

درس چهارم- سئوی خارجی: لینک سازی

توضیحات: لینک های داخلی محتوای شما اهمیت زیادی در رتبه ی شما در موتور جستجو برای آن کیوردها دارند. یک استراتژی لینک سازی اجرا کنید و رتبه و مرتبط بودن سایت خود را بوسیله آن تقویت کنید. 

درس پنجم- بررسی سئو و چشم انداز آن

توضیحات: سئو یک تلاش مستمر است و بسیار مهم است سایت خود را به طور منظم برای اطمینان از بازدید بهینه آن، بررسی نمایید. بررسی سئوی فنی و محتوا را انجام دهید و ابزارهایی را کشف کنید که میتوانند در این فرایند کمک کننده باشند. 

درس ششم- شغل هایی که در زمینه سئو وجود دارند

توضیحات: ما توضیح می دهیم که بازاریاب سئو به چه معناست و کارفرمایان به دنبال چه مهارت هایی در این افراد در فرآیند استخدام هستند. 

پروژه چهارم: بررسی سئو

در این پروژه، یک وبسایت را بررسی می کنید و پیشنهاداتی جهت بهینه سازی رتبه آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو ارائه می دهید. شما فهرستی از کیوردها را پیشنهاد می دهید، طراحی و تجربه کاربری (UX) سایت را ارزیابی می کنید و پیشنهاداتی جهت بهتر شدن ارائه می دهید. 

بخش ششم: بازاریابی موتور جستجو با ادوردز (SEM)

بهینه سازی بازدید در نتایج موتورهای جستجو، بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال می باشد. بهبود بازدید از طریق بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) ترفند موثری برای دستیابی به اهداف بازاریابی شما می باشد. در این دوره، یاد می گیرید چگونه یک کمپین تبلیغاتی موثر را با استفاده از ادوردز گوگل ایجاد، اجرا و بهینه سازی کنید.

درس اول- ادوردز و انتخاب کیورد

توضیحات: یاد می گیرید گوگل ادوردز چگونه سازماندهی شده است و یک کمپین گوگل ادوردز را با تحقیق در مورد کیوردها برنامه ریزی کنید. 

درس دوم – ایجاد تبلیغات متنی

تبلیغات متنی نوعی از تبلیغات هستند که می توانید در ادوردز استفاده کنید. در این درس یاد می گیرید چگونه تبلیغات متنی جذاب بنویسید، تبلیغات خود را با کیوردهای مد نظر خود هماهنگ کنید و صفحات فرود خود را بهینه کنید تا بتوانید کمپین های بازاریابی موتور جستجو را بهبود دهید. 

درس سوم- CPC

توضیحات: یادمی گیرید ادوردز چگونه کار می کند، فرمول جایگذاری تبلیغات گوگل، و میزان پرداخت ادوردز را با محاسبه CPC برنامه ریزی کنید. 

درس چهارم- Navigate AdWords

ـوضیحات: ادوردز یکی از بزرگ ترین پلتفرم های تبلیغاتی موتور جستجو می باشد. در این درس، یاد می گیرید چگونه یک کمپین بازاریابی موتور جستجو راه اندازی کنید.

درس پنجم: بهینه سازی و سنجه های SEM

توضیحات: سنجش، بررسی و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی جستجوی شما یک عامل مهم برای بازگشت موفق سرمایه می باشد. سنجه های مهم را بشناسید تا بتوانید عملکرد کمپین خود را بررسی و بهینه سازی کنید. 

درس ششم: شغل هایی که در SEM وجود دارد

توضیحات: ما برایتان شرح می دهیم که بازاریاب موتور جستجو کیست و لازم است چه مهارت هایی برای جلب توجه کارفرماها در فرآیند استخدام داشته باشد.

پروژه پنجم: اجرای یک کمپین ادوردز 

در این پروژه، یک کمپین موتور جستجو را در پلتفرم ادوردز برای محصول B2B،B2C یا محصول/خدمات شرکت، ایجاد، پیاده سازی و بررسی می کنید.از آنجایی که کمپین شما لایو است می توانید نتایج خود را برای گرفتن بهترین ROI ممکن، آزمایش، بررسی و بهینه سازی کنید. 

بخش هفتم: تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی اولین نوع تبلیغات در وب بود. و همچنان یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی است، که بواسطه پلتفرم جدیدتری مانند موبایل، فرصت های ویدیویی جدید و هدفگیری پیشرفته، اهمیت بیشتری یافته است. در این دوره، یاد می گیرید تبلیغات نمایشی به چه صورت کار می کند و خرید و فروش آن به چه صورت است، و اینکه چگونه با استفاده از گوگل ادوردز بتوانیم کمپین تبلیغات نمایشی راه اندازی نماییم. 

درس اول- کارکرد تبلیغات نمایشی

توضیحات: تبلیغات نمایشی از زمان ظهورش به صورت چشمگیر تغییر کرده است. در مورد چشم انداز ایجاد شده، فرصت ها و نحوه ی کارکرد آن اطلاعات کسب می کنید. 

درس دوم- تبلیغات نمایشی و هدفگیری

توضیحات: هدفگیری کاربران برای موفقیت تبلیغات نمایشی آنلاین ضروری است. در این درس، در مورد فرصت های متفاوت هدفگیری از هدفگیری جمعیت شناختی گرفته تا رفتاری یاد می گیرید. 

درس سوم- مدل های فروش

توضیحات: در حالیکه تبلیغات نمایشی اولیه،  مدل های فروش سنتی استفاده شده در صنعت مجله را به کار می بردند امروزه شمار در حال افزایشی با تجارت تبلیغات در فضای آنلاین به صورت برنامه ریزی شده در حال فروش می باشند. 

درس چهارم- تبلیغات نمایشی در ادوردز

توضیحات: گوگل ادوردز یکی از پلتفرم های تبلیغات نمایشی قدرتمند میباشد. در این درس، یاد می گیرید چگونه با استفاده از ادوردز می توانید یک کمپین تبلیغات نمایشی ایجاد، هدفگیری، آزمایش و بررسی کنید.

درس پنجم- تبلیغات ویدیویی

توضیحات: ویدیو یکی از پلتفرم های آنلاین است که برای مصرف کنندگان و تبلیغ کننده ها به سرعت در حال رشد است. انواع مختلف تبلیغات ویدیویی و نحوه ی ایجاد تبلیغات ویدیویی موثر را یاد بگیرید. 

درس ششم- شغل هایی که در زمینه تبلیغات نمایشی وجود دارد

توضیحات: ما بیان می کنیم که بازاریاب دیجیتال به چه کس گفته می شود و مهارت هایی که جهت استخدام آنها مورد توجه کارفرما است کدامند. 

پروژه ششم: ارزیابی کمپین تبلیغات نمایشی

در این پروژه، نتایج کمپین تبلیغات نمایشی را ارزیابی خواهید کرد و یک ارائه از نتایج برای مدیریت در نظر میگیرید. خلاصه شما شامل استراتژی هدف گذاری، نتایج کمپین و پیشنهادی برای بهبود کمپین می باشد. 

بخش هشتم: بازاریابی ایمیلی  


ایمیل یک کانال بازاریابی موثر می باشد، بویژه در مرحله تبدیل و حفظ از سفر مشتری. در این دوره، یاد می گیرید چگونه استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد نمایید، کمپین های ایمیلی را ایجاد و اجرا کنید و نتایج را ارزیابی کنید. 

درس اول- ایجاد فهرست ایمیلی

توضیحات: یاد بگیرید چگونه با استفاده از فرم تماس، لیست عضویت بسازید.

درس دوم- اجرا یک کمپین ایمیلی موثر

توضیحات:  ایمیل های باز نشده فرصت از دست رفته هستند. در این درس،یاد می گیرید چگونه subject line، pre-header و call to action و نیز متن ایمیل موثر بنویسید. 

درس سوم- ایجاد  یک برنامه ایمیل

توضیحات:  یک برنامه ایمیل برای توسعه یک استراتژی بازاریابی بازاریابی ایمیلی موفق ضروری می باشد. یاد می گیرید چگونه یک تقویم محتوایی بسازید و انواع مختلف کمپین های ایمیلی را برنامه ریزی نمایید. 

درس چهارم- اندازه گیری نتایج

توضیحات:  بازاریابی ایمیلی هیچیگاه به پایان نمی رسد. در این درس، یاد می گیرید چگونه نتایج کمپین ایمیلی خود را تحلیل کنید، چگونه از آزمون A/B برای بهبود محتوای خود استفاده نمایید و چگونه از بخش بندی برای هدف گیری بهتر اعضای مدنظر استفاده کنید. 

درس پنجم- شغل های موجود در این زمینه

توضیحات:  ما تمام چیزی را که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب ایمیلی لازم است و مهارت هایی که کارفرماها هنگام استخدام به دنبال آن هستند را شرح می دهیم. 

پروژه هفتم: بازاریابی با ایمیل

در این پروژه، یک کمپین بازاریابی برای محصولات B2B،B2C یا محصولات/خدمات شرکت برنامه ریزی و آماده می کنید. شما یک ایمیل می نویسید و نتایج کمپین تبلیغاتی را ارزیابی می کنید. 

بخش نهم: ارزیابی و بهینه سازی با گوگل آنالیتیکس

سنجش و ارزیابی همان چیزی است که دیجیتال مارکتینگ را به شکل منحصر به فردی قدرتمند می نماید. فعالیت های آنلاین و نیز تاثیر تلاش های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال شما قابل پیگیری هستند. در این دوره یاد می گیرید چگونه از گوگل آنالیتیکس برای ارزیابی مخاطبان خود، میزان دستیابی به اهداف، میزان مشارکت و میزان تبدیل کاربران استفاده کنید و از این بینش ها در جهت برنامه ریزی و بهینه سازی بودجه بازاریابی خود استفاده کنید. 

درس اول-کار با گوگل آنالتیکس

توضیحات:

درس دوم- شناخت مخاطبان

توضیحات: گوگل آنالتیکس ممکن است بسیار پیچیده تر از چیزی که هست به نظر برسد. در این درس، بخش های مختلف، سنجه ها و تعاریف رایج استفاده شده در این پلتفرم را یاد می گیرید. 

درس سوم- ارزیابی میزان دستیابی به اهداف

توضیحات: در این درس یاد می گیرید منبع ترافیک خود را پیدا کنید – کاربران چگونه شما را پیدا می کنند. 

درس چهارم- شناخت رفتار

توضیحات: گوگل آنالتیکس می تواند مشخص کند رفتار کاربران هنگام دسترسی به سایت شما به چه صورت است. ببینید کاربران مختلف تا چه حد متفاوت رفتار می کنند، چه محتوایی مصرف می کنند، چه میزان مشارکت دارند و مسیری که در سایت شما دنبال می کنند به چه صورت است. 

درس پنجم- ارزیابی میزان تبدیل ها

توضیحات: یاد می گیرید چگونه اهداف خود را برای تبدیل کاربران به مشتری، در گوگل آنالتیکس تعیین نمایید، میزان موفقیت خود را تبدیل آن ها اندازه بگیرید و مشکلاتی که برای تبدیل در سایت و لندینگ پیج های شما وجود دارد را شناسایی کنید. 

درس ششم- بهینه سازی بودجه کمپین ها

توضیحات: تمام فعالیت های بازاریابی قابل پیگیری هستند. در این درس، یاد می گیرید چگونه نتایج کمپین های مختلف را با استفاده از گوگل آنالتیکس ارزیابی کنید و این نتایج را در پلتفرم های مختلف با هم مقایسه کنید تا بودچه بازاریابی خود بیشتر بهینه کنید. 

درس هفتم- شغل های موجود در زمینه تحلیل های بازاریابی

توضیحات: ما توضیح می دهیم که فعالیت در حوزه تحلیل بازاریابی به چه معناست و کارفرماها به دنبال چه مهارت هایی در افراد برای این شغل هستند.

پروژه هشتم: آماده کردن نمونه کار 

در این پروژه، کمپین های بازاریابی مختلف ی که اجرا کرده اید را خلاصه می کنید و نتایج آن ها را انعکاس می دهید. شما ROI کمپین خود را ارزیابی می کنید، نتایج را در پلتفرم های مختلف مقایسه می کنید، سپس پیشنهاداتی برای فعالیت های بازاریابی و تخصیص بودجه در آینده ارائه می دهید. 

فرآیند ثبت نام

۱- مشاوره رایگان

برای انتخاب دوره و تعیین سطح شما

۲- ثبت نام

به صورت آنلاین یا حضوری یا تلفنی

۳- اطلاع رسانی دوره

زمان شروع دوره و حضور شما در دوره

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن website_design_urmia-1024x683.jpg است

دوره ی آموزش طراحی سایت در ارومیه

دوره ی آموزش گرافیک در ارومیه
دوره ی آموزش گرافیک در ارومیه

دوره ی آموزش گرافیک در ارومیه

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن blackchain_urmia-1024x576.jpg است

دوره ی آموزش بلاک چین در ارومیه

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن react_education_urmia-1024x548.jpg است

دوره ی آموزش ری اکت نی تیو در ارومیه

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن mern_education_urmia-1024x548.jpg است

دوره ی آموزش مرن در ارومیه

دوره ی آموزش اندروید در ارومیه

دوره ی آموزش اندروید در ارومیه

سوالات متداول

مدرسان دوره ها چه کسانی هستند؟

افراد متخصص در زمینه طراحی و توسعه وبسایت که علاوه بر دانش تخصصی، تجربه چندین ساله در پیاده سازی موفق پروژه های طراحی سایت صنایع مختلف دارند.

شرایط پرداخت دوره به چه صورت است؟

امکان پرداخت قسطی برای تمامی دوره های آموزشی ما وجود دارد.

آیا امکان تخفیف وجود دارد؟

برای دانشجویان و دانش آموزان امکان 10 درصد تخفیف وجود دارد.

پیش نیازهای شرکت در این دوره چیست؟

این دوره صفر تا صد بوده و شما نیاز به هیچگونه دانش و تجربه قبلی نخواهید داشت.

آیا در پایان دوره مدرکی دریافت می کنم؟

پس از اتمام دوره از سوی شرکت به مراکز اعطا کننده مدرک (مانند فنی حرفه ای) برای شرکت در آزمون و دریافت مدرک معرفی می گردید.

آیا محدودیت سنی برای شرکت در دوره وجود دارد؟

محدودیت سنی برای شرکت در دوره وجود ندارد اما پیشنهاد می شود حداقل سن شرکت کنندگان 15 سال باشد.

در صورت انصراف از حضور در دوره، هزینه به من بازگشت داده می شود؟

در صورت انصراف از شرکت در دوره، هزینه ی جلساتی که شرکت نموده اید کسر شده و باقی هزینه تا 48 ساعت کاری به شما بازگردانده می شود.

اطلاعات دوره

شروع دوره : تماس بگیرید

هزینه ثبت نام : تماس بگیرید

امکان قسط بندی : دارد

روز های برگزاری(ساعات برگزاری) : تماس بگیرید

ظرفیت دوره : 8 تا 10 نفر