آموزش انیمیشن سازی در ارومیه

آموزش انیمیشن سازی در ارومیه

ارتباط با ما

آموزش انیمیشن سازی در ارومیه یکی از دوره های جذاب و پرطرفدار در حیطه هنر است که در این دوره، شما در ابتدا با یادگیری اصول طراحی مدل و شخصیت و ساخت مدل سه بعدی آن آمادگی لازم برای خلق شخصیت خود را پیدا میکنید و با یادگیری تکنیک های لازم در جلوه های کامپیوتری و پیش تولید، وارد ساخت مدل سه بعدی در کامپیوتر میشوید و در ادامه با ساخت صحنه های مورد نیاز و یادگیری انیمیت شخصیت، انیمیشن خود را میسازید.

دراین دوره، با استفاده از زی براش، مایا انیمیشن خود را خلق کنید.

با گذراندن دوره آموزش انیمیشن سازی در ارومیه می توانید…

در شرکت های ساخت انیمیشن سه بعدی مشغول بکار شده و در گروه های ساخت فیلم های کوتاه انیمیشنی شرکت کنید و یا در شرکت های تبلیغاتی به ساخت تیزرهای تبلیغاتی مشغول شوید.

سرفصل های دوره آموزش انیمیشن سازی در ارومیه

در این دوره ابتدا با به بکارگیری نرم افزار مایا، با نحوه ایجاد، ویرایش و چرخه های انیمیشن آشنا شده، سپس با مطالعه مبحث استخوان بندی، روش متحرک سازی آن را فرا خواهید گرفت. سپس با استفاده از نرم افزار زی براش، انواع براش برای ایجاد خراش، بافت، خوردگی و … را یاد می گیرید.

سر فصل های موجود در زی براش:

  • آشنایی با نرم افزار ZBrush
  • آموزش استفاده از لایه‌های مختلف
  • ساخت و نحوه استفاده از مواد
  • ایجاد نور در نرم افزار و نحوه استفاده از آن
  • ساخت و نحوه استفاده از براشهای مختلف دوبعدی و سه بعدی
  • ایجاد بافت و نحوه استفاده از آنها در نرم افزار
  • آموزش نحوه فرم‌دهی اولیه
  • بررسی آناتومی موجودات مختلف
  • بررسی ساختار سطوح سخت و اشیا مختلف
  • آموزش ابزار Z sphere
  • آموزش ساخت و نحوه استفاده از Alpha Map
  • نحوه استفاده از منوی Stencilو Stroke
  • آموزش استفاده از براشهای دوبعدی بر روی مدل سه بعدی (Projection Master)
  • آموزش رندر کردن در نرم افزار
  • آموزش نحوه استفاده ازZBrush برای مدل سازی در انیمیشن و گیم
  • توضیح Plugin های مختلف
  • آموزش Poly Paint و Masking
  • توضیح مباحث Topology

سر فصل های موجود در مایا:

  • آشنایی با نرم افزار
  • آشنایی با محیط نرم افزار و نحوه کار کردن با فایل ها و ساخت فولدر پراجکت
  • کار کردن با آبجکت ها شامل انتخاب و دستورهای نرنسفورم (Move – Rotate – scale)
  • مدیریت صحنه و فایل های مایا
  • شروع مدلسازی بر اساس پولیگان و فرق بین پولیگان با نوربز (NURBS – polygons)
  • ویرایش آبجکت ها
  • سازماندهی آبجکت ها
  • مدیریت آبجکت ها
  • ویرایش مدل های Polygonal
  • مدل سازی ساختمان
  • کار با تصاویر
  • کار کردن با سطح نرم و منحنی
  • تکنیک های مدلسازی نوربز مایا
  • پالایش احجام نورب مایا
  • متریال سازی در مایا
  • رندرگیری
  • انیمیشن سازی
  • رندر گیری مایا با متور منتال ری
  • رندرگیری با متور رندر آرنولد

پروژه پایانی

ساخت انیمیشن های کوتاه توسط هنرجویان