Skip to main content

اوایل سال جاری در نمایشگاه CES، سامسونگ یک کمربند هوشمند با نام WELT را معرفی کرد. کمربندی که ظاهر آن همانند کمربند های معمولی بوده ولی علاوه بر آن دور کمر کاربر را اندازه گرفته و نیز میزان تحرک کاربر را با گوشی هوشمندش به اشتراک می گذارد.

حال به نظر می رسد این محصول پوشیدنی جالب برای تولید انبوه و فروش آماده است و کمپین Kickstarter در فکر عرضه کمربند هوشمند سامسونگ (WELT ) با قیمت پایه $۶۹ می باشد.

با توجه به موفقیت هایی که تکنولوژی های پوشیدن همچون Fitbit و Mi Band کمپانی Xiaomi و نظیر این ها به دست آورده اند، مشخص است که مشتری های پر و پا قرصی منتظر پذیرفتن این محصول جدید ( کمربند هوشمند سامسونگ ) به منظور افزایش سلامت جسمانی خود به کمک این دستگاه می باشند.

در صفحه رسمی WELT  اشاره شده است که اندازه دور کمر افراد می تواند نشانه بارزی از میزان سلامتی جسمانی افراد باشد، پس کمربند هوشمند سامسونگ میتواند یک پیشگیری کننده ی خطرات بسیاری در بدن شما باشد. در واقع کمربند هوشمند سامسونگ میتواند همانند یک پزشک برای پوشنده خود باشد.

کمربند هوشمند سامسونگ (WELT) یک گام شمار در داخل خود دارد که می تواند تعداد قدم های شما را هنگام راه رفتن محاسبه کند و مسافتی را که پس از آن نیاز به استراحت و نشستن دارید را محاسبع کرده و به شما اعلام کند.

پس کمربند هوشمند سامسونگ و اپلیکیشن همراهش یک کنترل کننده خوب برای شما هستند.

اگر آخر هفته هنگام بازی با ایکس بکس خود در خوردن چیپس و تنقلات زیاده روی کنید WELT یک دوست با وفا و دوستدار شماست و با احساس تغییر سایز دور کمر شما، شروع به اخطار دادن خواهد کرد تا سلامتی شما تضمین شود.

سازندگان WELT اظهار داشته اند که ساعت هوشمند سامسونگ دارای یک باطری با امکان نگهداری شارژ به مدت ۲۰ ساعت است، این ینی این کمربند یک همراه برای کل روز شماست.

WELT با داشتن تنوع در طرح بندی وداشتن انواع مدل برای آقایان و خانم ها می تواند یک ابر قدرت در بین تکنولوژی های پوشیدنی باشد.

 

منبع: phonearena

Leave a Reply