Skip to main content

مقایسه سرعت عملکرد آیفون 6اس و گلکسی نوت 7

رقابت بین سامسونگ و اپل افسانه‌ای است, بنابراین جای تعجب نیست که هواداران هر دو شرکت در تلاش هستند تا محصولات مورد علاقه خود را اثبات کنند و نشان دهند که از دیگری بهترند. این خبر فقط یک فصل دیگر از حماسه اپل و سامسونگ را بیان می کند که گاهی دشمنی غیر قابل تصوری را نشان می دهد.

از آنجایی که هنوز اپل از پرچمدار جدید خود رو نمایی نکرده است, سامسونگ  محصول جدید خود با نام گلکسی نوت۷ را منتشر کرد و گامی دیگر در عرصه گوشی های هوشمند برداشت. شاید شما هم با ما هم ایده هستید که برای مقایسه سرعت عملکرد آیفون ۶s و نوت۷, قرار دادن این دو گوشی در کنار هم جالب می باشد!

مروری بر مشخصات

محصول سال گذشته اپل یعنی آیفون ۶اس دارای , یک پردازنده دو هسته ای A9 به همراه ۲گیگابایت رم بود, در حالی که گلکسی نوت۷ سامسونگ قدرت خود را از یک پردازنده ۴ هسته ای و snapdragon 820 به همراه ۴گیگابایت رم میگیرد.

همچنین شایان ذکر است که گلگسی نوت۷ دارای صفحه نمایش با رزولوشن QUAD-HD (2560 x 1440) pixels می باشد. در حالی که آیفون ۶s صفحه نمایش با رزولوشن ۱۳۳۴X750 پیکسل دارد.

طبیعتا یک عامل بزرگ که در سرعت عملکرد گوشی ها دخالت دارد, سیستم عامل گوشی هاست که اینجا ios 9.3.4 در مقابل اندروید ۶٫۰٫۱ قرار می گیرد.

مقایسه سرعت عملکرد آیفون ۶اس و نوت ۷

سرعت تست شامل اجرای بازی هایی از جمله آسفالت ۸ و Ravio’s angry birds بود. سپس هر دو گوشی باید یک زمان از اجرای آن ها ثبت می کردند. همچنین برنامه های ESPN و Netflix به تست هرچه بهتر اضافه شدند. اما گلکسی نوت ۷ در زمان بین اجرای اولین بازی و اجرای بقیه برنامه ها گیر افتاده بود و زمان را از دست می داد.

نتایج نشان می دهد که برنده بی چون چرای این دوئل آیفون ۶s است. گلکسی نوت ۷ اولین دور را با مدت زمان ۲دقیقه و ۵ ثانیه و دور دوم را با زمان ۲دقیقه و ۵۰ ثانیه به پایان رساند.

اما آیفون ۶اس بسیار سریع بود به طوری که دور اول را در ۱ دقیقه و ۲۱ ثانیه و دور دوم را در ۱ دقیقه و ۵۱ ثانیه تمام کرد.

منبع: PhoneArena

Leave a Reply