Skip to main content

یکی از ویژگی هایی که سامسونگ برای رابط کاربری خود TouchWiz در گوشی های S7 و S7 Edge به ارمغان آورده است Game Lanuncher می باشد .این ویژگی واقعا کار را برای کسانی که زیاد گیم بازی میکنند راحت می کند . اما سوال این است آیا می شود Game Launcher را در گوشی های دیگر سامسونگ داشت ؟؟؟؟ بله میشود و من نحوه انجام این کار را در این مقاله توضیح خواهم داد و نیازی به روت کردن گوشی تلفن همراه خود ندارید .

توضیحی مختصر در مورد Game Launcher

Game Launcher بعنوان یک مرکز برای گیم ها عمل می کند و به طور خودکار گیم هارا به یک پوشه خاص اضافه می کند , Game Tools هم یک کلید شناور می باشد که از بعضی قابلیت های Google Play Games استفاده می کند . برای مثال امکان ضبط صحنه های بازی برای به اشتراک گذاشتن با دیگر کاربر ها . این ابزار برای کسانی گیم های زیادی در گوشی خود دارند طراحی شده است . همچنین عالی خواهد بود برای کسانی مثل خود من که به خاطر ضربه های ناخواسته کلیدهای خازنی در حین بازی و کم شدن دید اذیت می شدند .

نمایی از Game Launcher و Game Tools

نصب Game Launcher بر روی S6 و دیگر گوشی های سامسونگ

راه های مختلفی برای انجام این کار لازم است ولی من در این مقاله راهی مطمئن پیشنهاد میکنیم که بر روی (S6 (SM-G920F  با اندروید ۶٫۰٫۱ Marshmallow  تست شده , دوباره تاکید میکنم که این پروسه به روت کردن گوشی نیاز ندارد .
داشتن S7 Game Launcher کار اصلا مشکلی نیست کافیست سه پکیج که معرفی خواهد شد را نصب کنید و همچنین نیاز است فایل هایی را از  APKmirror  دانلود کنید .

نصب فایل های APK این امکان را به شما می دهد که برنامه هایی که در Play Store نیستند را بتوانید داشته باشید

تنظیمات قبل دانلود

قبل از دانلود اپلیکیشن ها امکان نصب برنامه ها با منابع نامشخص را فعال کنید تا برنامه هایی که منبعی جز  Google Play دارند  اجازه نصب داشته باشند . برای انجام این کار به قسمت Setting بروید سپس lock Screen و در قسمت Security به دنبال گزینه Unknown Source  بگردید . لازم به ذکر است که بعد از نصب برنامه می توان تنظیمات را به حالت اولیه برگرداند .

دانلود برنامه های مورد نیاز

شما در این مرحله باید این سه برنامه را دانلود و نصب کنید .

  • GameMode
  • Game Tools
  • Game Launcher

بعد از دانلود و نصب برنامه های بالا  Game Launcher  آماده استفاده شماست . اگر تمام مراحل گفته شده را رفتید و برنامه عملکرد درستی نداشت راه حل های پایین می تواند راه گشا باشد .
۱ – گوشی خود را ریستارت کنید
۲ – این مراحل را طی کنید  Setting << Advance << Game و از فعال بودن Game Launcher و Game Tools  اطمینان حاصل کنید .
۳ – اگر باز مشکل حل نشد این مراحل را طی کنید  Settings > Applications > Application Manager > Game Tools >  و مطمئن شوید اجازه های لازم به آن داده شده و فعال هست .
این راه کار بر روی گوشی های Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, Galaxy S6 Edge +, Galaxy Note 5 and Galaxy Note 4  به خوبی کار می کند و در مورد Galaxy S5 اگر اندروید سیستم ۶٫۰ Marshmallow باشد به خوبی بقیه کار خواهد کرد .

منبع  :  androidpit

Leave a Reply