Skip to main content

شکایت کاربران ال جی از نقص های LG G5

ماژولار! این روزها خیلی این کلمه را می شنویم اما معنی آن چیست؟ ماژولار یعنی دارای بخش های کوچک قابل جداشدن. یک موبایل ماژولار یعنی موبایلی که بخش هایی از ان قابل جدا شدن یا تعویض باشد.

و اما ماژولار بودن ال جی جی ۵ که نمیتوان آن را خیلی ماژولار دانست زیرا بخش خاصی از موبایل قابل تغییر نیست.  دستگاهی است که باتری آن عوض می شود و چند ابزار جانبی قابل اتصال به خود دارد.

زمانی که ال جی از گوشی هوشمند G5 خود،در اوایل سال، در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد، ماژولار بودن آن مهم ترین نقطه قوت این اسمارت فون بود.LG G5 با صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی و کوچکتر درمقایسه با پرچمداران قبلی ال جی رونمایی شد و شامل بدنه جدید و ماژولار بود. اما حال بنظر می رسد که همین ویژگی ماژولار بودن بلای جان کاربران LG G5 شده است و شکایت کاربران از نقص های LG G5 را دربر داشته است. این اسمارت فون بعد از معرفی و تا همین اواخر که Moto Z معرفی شد، تنها گوشی هوشمند برتر بازار محسوب می شد که از طراحی ماژول بهره می برد.

هرچند LG با تمام ویژگی های جذاب و جدید خود توانست به اهداف بزرگ کمپانی دست یابد اما تمام نگرانی هایی که این کمپانی در بخش فروش داشت، حال در بخش دیگری خود را نشان می دهند و باعث شکایت کاربران LG G5 از برخی نقص های این گوشی هوشمند شده است.

در یک پست جدید که کاربری با نام کاربری Bloodyfinger در شبکه اجتماعی Reddit گذاشته است، کاربران ال جی گرد هم آمده اند و نقص های LG G5 را بیان کرده اند. Bloodyfinger این پست را با بیان مشکل خود که خرابی ماژول CAM Plus بود، شروع می کند. طبق گفته و ادعای او، ال جی تا الان چهار بار برای رفع مشکل او اقدام کرده است و از دو ماژولی که قبلا برای او ارسال شده هیچ کدام فعال نشده اند و حال، درحال تست کردن قطعه سوم می باشد.بعد از این، کاربران دیگر LG نیز پست گذاشته و ارسال شکایات خود را آغاز کرده اند. شامل: عمر ضعیف باتری، خرابی GPS، ماژول های شکسته شده، باز بودن بیش از حد درز های دیوایس، خرابی دکمه ی پاور و گیرکردن گوشی هوشمند برروی چرخه بوت و غیر فعال شدن کلی دیوایس.

شکایت کاربران ال جی از نقص های LG G5

نقص های LG G5

البته، این که چند محصول کارایی مناسب نداشته باشند ممکن است و عجیب نیست اما مشکل اینجاست که این کاربران چند بار گوشی خود را تعویض کرده اند ولی باز هم مشکلشان حل نشده است.

البته ممکن است چنین گزارش هایی با هدف تخریب به اعتبار برند ایجاد شده باشند و حتی ممکن است ساختگی باشد به همین دلیل باید تحقیقات بیشتری انجام گیرد.

Leave a Reply