Skip to main content

در طول سال پیش Meizu MX4 با امتیاز ۴۷۷۶۵ جایگاه نخست Antutu را در اختیار گرفته بود و پس از آن Nexus 6 با امتیاز ۴۷۰۷۹ رتبه دوم را داشت. تا اینکه در اوایل امسال Galaxy S6 سامسونگ با اختلاف زیادی گوی سبقت را با امتیاز ۶۸۱۷۵ از رقبایش ربود. اما هم اکنون پادشاه جدیدی بر تخت Antutu نشسته است. Nexus 5 2015 با امتیاز باور نکردنی ۸۵۵۳۰ به نظر میرسد که اسمارت فون جدیدی است که میخواهد رکورد جدید این سایت بنچمارک معروف را از آن خود کند.

 

سازنده ی Nexus 5 2015 کیست؟

برخلاف دیگر اسمارت فون های ذکر شده در بالا ، Nexus 5 2015 هنوز منتشر نشده است! در واقع رونمایی هم نشده است . در حال فعلی فقط یک شایعه است ولی با امتیاز بالایی که در Antutu ثبت شده است، اگر فرض را بر صحت آن بگذاریم، در این صورت انتظار میرود که چیپست مورد استفاده در این دستگاه Snapdragon 820 SoC باشد.

شایعه ی اینکه LG سازنده ی یکی از دو دستگاه نکسوسی که قرار است امسال منتشر شود خواهد بود در ماه فوریه پخش شده بود. در هفته ی پیش هم خبری شایعه ی دیگری با عنوان اینکه تنها چیزی که درباره ی Nexus 5 2015 که قرار است LG بسازد ، بر اساس طرح LG G4 نخواهد بود، به گوش می رسید.

حال اگر Nexus 5 2015 و امتیاز ۸۵۵۳۰ اش واقعی باشد ، این سوال پیش می آید که آیا این اسمارت فون یارای ماندن در صدر جدول را تا انتهای امسال خواهد داشت یا حریفان قدرتمندش جایگاه او را خواهند گرفت؟

 

منبع : Phonearena

Leave a Reply