Skip to main content

باز کردن پترن قفل صفحه نمایش اندروید بدون حساب کاربری گوگل (شکستن قفل صفحه نمایش اندروید)

این روش شما را به چگونه  باز کردن پترن قفل صفحه نمایش دستگاه اندروید و تنظیم مجدد پترن قفل ،درصورتی که رمز خود را فراموش کرده اید کمک می کند:

  1. فقط کافی است  گوشی آندروید خود را خاموش کرده و سپس برای چند ثانیه صبر کنید.
  2. این دکمه ها را با هم  به طور همزمان نگه دارید  “دکمه بلند کردن صدا + دکمه صفحه اصلی +  دکمه روشن/خاموش” تا زمانی که تلفن بوت شود (اگر  دستگاه شما دکمه خانه را ندارد فقط دکمه روشن/خاموش و بلند کردن صدا رو همزمان فشار دهید).
  3. در حال حاضر، یک صفحه مانند محیط کاربری DOS با گزینه های متفاوتی نمایش داده خواهد شد، از کلید میزان صدا برای  حرکت به بالا و پایین  استفاده کنید.
  4. سپس به پایین آمده  گزینه “بازیابی پیش فرض کارخانه” و یا “حذف تمام داده های کاربر” بستگی دارد کدام یک از گزینه ها در گوشی شما باشد ، را انتخاب کنید.
  5. پس از اعمال  تنظیمات فوق ، پایین آمده  گزینه “ریبوت کردن سیستم  ویا Reboot System Now” را انتخاب کرده و منتظر راه اندازی مجدد تلفن خود باشید

معایب این ترفند :  متاسفانه در این روش این امکان وجود دارد که تمامی پیام ها ، ای میل ها و مخاطبانتان و بعضی از برنامه ها پاک شوند.گفتن این نکته خالی از لطف نیست که این ترفند  را زمانی انجام بدهید که دیگر چاره ای جز این کار وجود ندارد، زیرا با انجام این کار تمامی تنظیمات و برخی اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی حذف خواهد شد.

نکته :روش  دیگر استفاده از دیباگر اندروید یا ADB

برای استفاده از این روش باید گزینه USB Debugging در گوشی شما قبل از قفل شدن فعال شده باشد در غیر این صورت قادر به باز کردن آن نمی باشید !

منبع خبر : teckfreeks.com

Leave a Reply