Skip to main content

فاکتورهاي اساسي براي انتخاب يک ميزبان اينترنتي (هاست وب سایت)به شرح ذیل می باشند:

فاکتورهاي اساسي براي انتخاب يک ميزبان اينترنتي

  • خدمات پشتیبانی شبانه میزبانی وب سایت(هاست وب سایت) :

این امر براي کسب و کار شما جنبه حياتي دارد ؛ مثلاً شما نامه فروش خوبي را نوشته ايد و آماده ايد که آن را به وب هاست خودتان پست کنيد . بنابر اين روز بعد مي توانيد آن را امتحان کنيد . در اجرا به مشکلي برمي خوريد و نياز داريد که وب هاست به کمک شما بيايد . مشکل در اينجاست که ساعت ۱۰ شب است و شرکت مورد بحث تا ۹ صبح فردا کار را شروع نخواهد کرد . بنابراين مجبوريد تا ساعت ۹ صبح منتظر بمانيد ؛ تازه در اين وقت هم با يک خط شلوغ روبرو مي شويد .حالا شما مجبور شده ايد که اين برنامه کاريتان را به تعويق بياندازيد . اگر از اين موارد چند بار و به اشکال مختلف رخ دهد کافيست تا هر کسي را از کوره بدر کند .

فاکتورهاي اساسي براي انتخاب يک ميزبان اينترنتي

  • امنيت يک ميزبان اينترنتي (هاست وب سایت) :

آيا در مورد اينکه يک متجاوز اينترنتي تا چه حد مي تواند به سايت شما خسارت وارد کند ايده اي داريد ؟ اگر يک متجاوز اينترنتي راهش را به سوي سيستم شما باز کند و آن را از کار بياندازد ، يا اگر آدمهاي بي انصافي وارد اطلاعات مشتريان شما شده و شماره کارتهاي اعتباري را بربايند، تصور مي کنيد چه اثري مي تواند بر کسب و کار شما داشته باشد . اين موضوع بسياري از کابوسهاي شبانه است! مشکل در اينجاست که بسياري از شرکت هاي کوچک ارائه دهنده وب هاست و حتی بعضي از شرکتهاي بزرگ هم اهميتي به مايل امنيتي نمي دهند . آنها منابع و پرسنل اين کار را ندارند ؛ شما هم نداريد . شما بايد وقتتان را صرف بازاريابي براي کالا و خدماتتان نماييد و خدمات مناسب را براي مشتريان خود فراهم آوريد ؛ نه اينکه تبديل به يک کارشناس مسائل امنيتي گرديد . شما بايد به دنبال يک شرکت Web Host بگرديد که تمام موضوعات امنيتي عمده را بکار گرفته باشد تا ديگران نتوانند وارد سايت شما شده ، به اطلاعات شما خسارت وارد آورند . وب هاست شما اولاً بايد از آخرين روشهايي که مزاحمين اينترنتي استفاده مي کنند آگاهي داشته باشد ؛ ثانياً براي مبارزه بموقع با مشکلات و مسائل امنيتي ، بايد آخرين ابزار حفاظتي مناسب را در دسترس داشته باشد .

  • سرعت يک ميزبان اينترنتي (هاست وب سایت) :

برقراري سريع ارتباط باصفحات وب شما در اينترنت نيز در حد خود بسيار مهم است . حتي سريعترين اجراي صفحات ، از سطحي از ارتباط متاثر مي شوند که Web Host شما در اينترنت دارا مي باشد . اگر بازديدکنندگان مجبور شوند که براي مشاهده يک صفحه ۳۰ ثانيه صبر کنند ، دچارمشکل مي شويد و پس از مدتي هيچ مشتري نخواهيد داشت ؛ چرا که ۳۰ ثانيه انتظار در اينترنت معادل ۳۰ دقيقه زمان عادي است .

استقرار شبکه هاي فيبر نوري در اتصالات اينترنت باعث افزايش و اعتبار ارتباطات اينترنتي شده است . اين شبکه فيبر نوري به منزله ستون فقرات شبکه ارتباطي شناخته مي شود . Web Host شما بايد به اين شبکه فيبر نوري متصل باشد . ميليونها وب سايت به اين ستون فقرات متصل هستند ؛ اما اگر وب هاست شما به آن متصل نباشد ، شما ممکن است کسب و کارتان را از دست بدهيد .

حال که متوجه شديد که چه خدماتي را بايد از يک Web Host بخواهيد نگاهي به بعضي انتخابهايي بيندازيم که در دسترس شما هستند . ادامه دارد…

Leave a Reply