Skip to main content

داشتن یک استراتژی بازاریابی در تلفن های هوشمند , بخش مهمی از ایجاد نام تجاریتان در اینترنت است.استفاده از شبکه های اجتماعی میتواند به حداکثر رساندن توان بالقوه شما برای دیده شدن در شبکه های اجتماعی کمک کند. در این مقاله شما با راه های ساده برای رشد نام تجاریتان در اینستاگرام آشنا خواهید شد.

instagram

امروزه اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوبی است , که می تواند مخاطبین بیشتری را به سوی برند شما جذب کند . ارسال تصاویر مرتبط , تبلیغات و فیلم هایی که مخاطبان شما به آنها علاقه نشان دهند فقط بخشی از فرمول موفقیت در اینستاگرام است.

استفاده از هشتگ های مناسب می تواند در بیشتر دیده شد در اینستاگرام تاثیر بسیاری داشته باشد و این مستلزم توجه دقیق به کیفیت و هدفمند کردن پست های شماست.

در اینجا چندین راه کسب و کار برای شما وجود دارد :

۱. نام کاربری مناسبی را انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که نام کاربری شما با نام شما و یا نام شرکت و مارک شما مطابقت دارد.

این حرکت شانس شما را برای دیده شدن افزایش می دهد و هر گونه سردرگمی را برای مخاطبان شما از بین می برد. لوگوی حرفه ای یا آرم مارک تجاری شما نیز برای شناسایی آنلاین شما ضروری است.

۲. ایجاد محتوای بصری برجسته

در میان هزاران عکس و فیلمی  که در هر ثانیه دراینستاگرام قرار می گیرند، این نکته حائز اهمیت است که عکس های حرفه ای و فیلمهای کوتاه ی را که برای مخاطبانتان قابل توجه باشد را تواید کنید.

به طور معمول مردم خواهان آن هستند که بدانند در جهان بر روی چه محصولات یا خدماتی در (زمینه ی کاری شما) در حال خدمت رسانی هستند. چگونه میتوان کاری را با روشی سادهتر و یا متفاوت تر انجام داد یا لیستی از بهترین مکان های مسافتی و …

۳. دستورالعمل های اینستاگرام را دنبال کنید

با دانستن قوانین اینستاگرام از ممنوع و کار یا مسدود شدن نام تجاریتان در اینستاگرام جلوگیری کنید . از آنجا که شبکه های اجتماعی تحت هرزنامه ها قرار دارند , در نتیجه از سیاست های سختگیرانه ای به منظور حفظ شهرت نام تجاری خود پیروی میکنند . که خریداری دنبال کنندگان و ایجاد بیش از حد پست های تبلیغاتی بخشی ازاین قوانین است.

۴. سرمایه گذاری در تبلیغات.

در شبکه های اجتماعی همه چیز برپایه ی مکالمه است . شما میتوانید با گذاشتن پستی همانند پست های عادی خود (که میتواند شامل عکس یا یک ویدئو باشد) که حامل پیام تبلیغاتی برای برند خودتان یا دیگر برند ها هست کسب درامد کنید. بسیاری از مارک ها که دنبال کننده بیشتری را جذب خود کرده اند از این روش بهره جسته اند.

در حال حاضر اینستاگرام ابزاری مناسب برای معرفی نام تجاریتان به مردم و همچنین مکانی مناسب برای هدایت مردم به وب سایت و یا سایر شبکه های اجتماعی برند مورد نظر است. ابزار ها و برنامه های بسیاری برای کمک به شما در ایجاد محتوا وجود دارد . که کار شما را در زمینه ی معرفی برندتان در اینستاگرام به دیگران ساده میکند.

Leave a Reply