Skip to main content

خشت اول هر کار خوب، ماده اولیه باکیفیتی است که در آن به کار می‌گیرند. دنیای طراحی و گرافیک نیز از این اصل مستثنا نیست. به‌جرئت می‌توان گفت، یافتن تصویری باکیفیت، مطابق با ویژگی‌های مدنظر طراح از پرمشقت‌ترین مراحل هر پروژه است. راه‌حل هوشمندانه حل این مشکل مراجعه به سایت شاتراستوک و سفارش آنلاین و خرید عکس یا طرح موردنظر است.

وبسایت شاتراستوک چیست؟

سایت شاتراستوک که در سال ۲۰۰۳ توسط جان اورینجر پایه‌گذاری شد. این وبسایت یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های موجود در زمینهٔ دانلود وکتور ، عکس، صوت و ابزار ویرایش است. آرشیو ۳۰۰ میلیونی این وب‌سایت منبعی کم‌نظیر برای یافتن عکس‌ها و طرح‌های باکیفیت در موضوعات خاص و کاربردی است. شاتراستوک علاوه ارائه موارد ذکر شده، به کاربران این امکان را میدهد که عکس ها و طرح های خود را به فروش رسانند.

در کنار تمام نکات مثبتی که برای این وب‌سایت ذکر شد، باید گفت برای برخی کاربران  که به دلایل سیاسی یا اقتصادی به سیستم بانکی دسترسی ندارند، پولی بودن این وب‌سایت نقطه‌ضعف بزرگی است. به‌علاوه سفارش خرید عکس از شاتراستوک هزینه‌ای بالغ بر ۲٫۹ دلار تا ۴٫۹ دلار به ازای هر عکس دارد. مبلغ خرید اشتراک یک ماهه آن نیز بسیار بالاست. این قیمت ها در بیشتر مواقع مشکل بزرگی بر سر راه طراحان است. از این رو باید در صدد یافتن راهی برای مرتفع کردن آن بود.

برای سفارش خرید عکس از شاتراستوک چه کنیم؟

هزینه‌های بالای سفارش خرید عکس از وب‌سایت شاتر استوک کار را برای طراحان را سخت می‌نماید. برای رفع این مشکل شرکت دانش‌بنیان فناوران گیتی افروز قدم خوبی برداشته است. با مراجعه به وب‌سایت این شرکت می‌توانید از خدمات سفارش آنلاین خرید عکس از شاتر استوک استفاده کرده و در کمترین زمان به عکس‌های انتخابی خود دسترسی داشته باشد. کیفیت خشت اول با این گام بر عهده شرکت دانش‌بنیان گیتی افروز است، انجام پروژه‌های بی‌نقص بر عهده طراحان.

Leave a Reply