Skip to main content

 

مشخصات گوشی LG X Fast فاش شد!

 

ال جی قصد دارد گوشی هوشمند LG X Fast را در چند هفته آینده منتشر کند.

گر چه کمپانی ال جی درحال حاضر از نظر فروش گوشی های هوشمند در رتبه نخست نیست و سهم بازار این شرکت در قسمت موبایل در حد کمپانی های صدرنشین نیست اما هنوز هم ال جی یکی از کمپانی های بزرگ تکنولوژی جهان به شمار می آید و خدمات و محصولات زیادی برای ارائه به مشتریان خود دارد.

ال جی امسال تعدادی از محصولات خود را معرفی کرد، شامل پرچمدار خود به نام  LG G5  و هم چنین محصولات سری ایکس.ال جی همچنین در سال جاری از گوشی هایی مانند ایکس استایل، ایکس پاور، ایکس مکس، ایکس ۵ و ایکس اسکین رونمایی کرد. و ینظر می رسد به زودی محصول جدیدی از سری ایکس معرفی خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

براساس شایعات جدید، ال جی قصد دارد گوشی هوشمند LG X Fast را در چند هفته آینده منتشر کند.

مشخصات گوشی LG X Fast: این گوشی از فریمی فلزی بهره خواهد برد و بدنه آن از پلی کربنات(پلاستیک) است. براساس شایعه یادشده، این گوشی نمایشگر ۵٫۵ اینچی (QHD (2560 x 1440 خواهد داشت. و حافظه رم آن نیز ۳گیگابایت اعلام شده است و دارای حافظه داخلی قابل ارتقای ۳۲ گیگابایتی می باشد. پردازنده اصلی این گوشی، اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود.اسنپدراگون به طور وسیع در گوشی ها استفاده می شود و نظر اکثریت این است که اسنپدراگون بهترین چیپست برای گوشی ها است.شاید نتوان معنی فارسی مناسبی برای این کلمه پیدا کرد اما مفهومش این است که تا جایی که می توانند تعداد دستورالعمل ها را کم می کنند و الگوریتم ها را بهینه می سازند تا هم توان مصرفی کم شود و هم سرعت پردازش افزایش یابد. این چیپ پردازشی از نوع ۶۴ بیتی بوده و شامل ۶ هسته است. از این پردازنده یاد شده کمپانی ال جی قبلا در گوشی های LG G4 و LG V10 استفاده کرده است. اندروید ۶٫۰ مارشمالو از قبل در این گوشی نصب شده است و اگر این شایعه صحت داشته باشد این سیستم عامل به رابط کاربری انحصاری ال جی مجهز می شود. دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی (PDAF) درپشت این گوشی قرار داده شده است و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل میباشد.

گوشی هوشمند LG X Fast دو سیم کارته بوده و از شبکه های پرسرعت ۴G LTE پشتیبانی می کند.باتری قابل تعویض این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت است. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۴۹٫۱×۷۶٫۵×۸٫۹ میلی متر می باشد و وزنی برابر با ۱۵۹ گرم دارد.

اگر شما نگاهی به تصویر بالای این مطلب بیندازید ظاهر کلی این گوشی هوشمند را مشاهده می کنید.

ال جی بار دیگر تصمیم به استفاده از کلیدهای فیزیکی در پشت دستگاه گرفته است و دو دکمه ی پاور/قفل و تنظیم بلندی صدا در پشت این گوشی قرار گرفته اند. در این تصویر ارائه شده یک فلاش LED نیز می بینید. و همانطور که مشاهده می کنید بلندگوی این گوشی در پشت دستگاه قرار دارد(سمت چپ،پایین).

ال جی علاوه بر این گوشی هوشمند، قصد دارد گوشی دیگری را با نام LG V20 در تاریخ ۶ سپتامبر معرفی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول در روزهای آینده با ما همراه باشید.

Leave a Reply