یکی از مباحث موثر در زمینه ارتباط با مشتری CRM و مباحث مرتبط با آن می باشد و اتخاذ استراتژی موفق و کارآمد CRM به طور مستقیم می توانند بهره وری شرکت را تحت تاثیر خود قرار دهد.نکات زیر بر گرفته از G2crowd در خصوص مزایای کلیدی نرم افزار CRM می باشد:
– از مزایای کلیدی نرم افزار CRM، بهبود ارتباط با مشتری، سرعت بخشی و تسهیل دسترسی به تمامی اطلاعات و سوابق مربوط به یک مشتری برای ارائه پشتیبانی بهتر
-افزایش جلب رضایت مشتری و بهبود مبتکرانه فرآیند و مدیریت درخواست های مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد به لطف افزایش ارجاع از مشتریان
– افزایش تعداد معلاملات عقد شده به سبب تجهیز تیم فروش با بهترین پروسه و تجهیزات کسب و کار
– بهینه سازی برنامه های بازاریابی شما از طریق تجزیه و تحلیل ترافیک واقعی زمان صرف شده برای کل مسیر بازاریابی و تجارت و برآورد دقیق نرخ بازگشت سرمایه طی فرآیند سفارش مشتری و مدیریت تیم خود به یهترین شکل ممکن در تمام چرخه حیات مشتریان
– بهبود سطح کیفی محصولات / خدمات با مدیریت سیستما تیک دریافت نظرات مشتری و تلاش برای جلب رضایت سنجش
-کاهش هزینه های پشتیبانی با تغییر تکنولوژی به سمت تکنولوژی ابری و اشتراک اینترنتی
– سنجش کارایی بمنظور بهینه سازی عملکرد خود با مد نظر قراردادن زمان واقعی تحلیلی وبر اساس داشبورد طراحی شده توسط سیستم CRM شرکت