Skip to main content

مطابق گفته خبر گزاری معتبر Evan Blass، گوگل ماه بعد اندروید ۷٫۰ (Nougat ) را همراه با آپدیت امنیتی ماه آگوست منتشر خواهد کرد. این خبر دارندگان Nexus 5 را خوش حال نخواهد کرد. زیرا اندروید ۷٫۰ (Nougat ) برای Nexus 5 ارائه نمی شود.

با توجه به یک منبع، محصول Nexus 5 که ساخته ی LG می باشد اندروید ۷٫۰ را دریافت نخواهد کرد.اما این گوشی آپدیت های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

تولید نسخه جدید اندروید معمولا به معنای تولید یک سری گوشی جدید Nexus است. HTC دو گوشی که یکی با یونیت کد ۵٫۲ اینچ با نام Sailfish (S-1) و دیگری با یونیت کد ۵٫۵ اینچی پوشیده شده با آهن که با نام Marlin (M-1) تولید می کند. HTC قدیمی تر از اولین سری گوشی های نکسوس که نخستینش Nexus One است،  می باشد.

با وجود اقدامات احتیاطی باز امکان وقوع آنچه نمی خواهیم وجود دارد. (انسان برنامه می ریزد و خدا می خندد (ضرب المثل) .)

یک جنتلمن با نام Brian Moyano یک داستان بسیار جالب در مورد گوشی Nexus 6P  خود برای Reddit ارسال کرده است.

 

ماجرا:

گوشی  Nexus 6P متعلق به Brian Moyano به طور کاملا تصادفی آپدیت OTA را که شامل یک نسخه داخلی اندروید ۷٫۰ ساخت گوگل که برای تست داخلی استفاده می شد را دریافت کرد.

شماره ساخت این نسخه شامل “R” تا “P” بود، نشان می داد که این یک ورژن منتشر شده است و فایل پیشنویس نیست.

این می توانست نشانه ای باشد که گوگل خیلی شدید نزدیک شده است به ارائه ی آن ها.

Brian Moyano که مغز آماده ای داشت به فکر برداشتن چندین اسکرین شات افتاد. می گوید او حدود ۴۹ مگا بایت فایل از آن نسخه اندروید یعنی (اندروید ۷٫۰) جمع آوری کرد در حالی که در تلاش بود تا از این نسخه پیش نویس اندروید یعنی ( اندروید ۷٫۰) به نسخه قبلی اندروید یعنی (اندروید Marshmallow) برگردد.

 

منبع:phonearena

Leave a Reply