Skip to main content

امروزه با گسترش تکنولوژی روز به روز که مزایا و تازه گی های متنوعی را فراهم نموده اما کپی برداری های غیر مجاز و تقلبی نیز گسترش یافته است.

متداول ترین گوشی هایی که اغلب از ۲۰۱۴ به بعد در میان عموم مردم در حال استفاده می باشد عموما”  آیفون، سامسونگ، لنوا، ال جی، نوکیا، موتورولا و ماکروسافت می باشد.

یک روش کاملا” دقیق برای محاسبه زمان و عمر دقیق گوشی آیفون حتی بر اساس تعداد روز کارکرد،مدل گوشی، شماره سریال و حتی تاریخ اولین استفاده از گوشی نیز با روش زیر براحتی و کاملا” رایگان قابل مشاهده می باشد.

برای بدست آوردن عمر دقیق گوشی آیفون، سامسونگ، لنوا، ال جی، نوکیا، موتورولا و ماکروسافت تروش میانبر شماره گیری #۰۶#*  کد IMEI گوشی را و دریافت نمایید.روش دوم مشاهده از بخش تنظیمات گوشی می باشد که برای نمونه در گوشی آیفون در شکل زیر مشاهده می گردد:

برای مشاهده عمر دقیق گوشی آیفون تنها کافیست مراحل زیر را به ترتیبی که در تصویر نمایش داده می شود انجام دهید:

عمر دقیق گوشی آیفون، سامسونگ، لنوا، ال جی، نوکیا، موتورولا و ماکروسافت

پس از اینکه با یکی از دو روش بالا کد IMEI بدست آمد در این مرحله شما شماره IMEI گوشی خود را که با کادر قرمز رنگ در تصویر بالا نمایش داده شده را بعد از انتخاب برند گوشی خود از منوی دوم در سایت زیر وارد نمایید:

عمر دقیق گوشی آیفون، سامسونگ، لنوا، ال جی، نوکیا، موتورولا و ماکروسافت

با وارد نمودن کد IMEI در کادر بالا و انتخاب چک تیک عدم ورود ربات شما اطلاعات دقیقی در خصوص عمر دقیق گوشی آیفون خود را بدست می آورید.

Leave a Reply