Skip to main content
  • در ادامه مباحث مقاله قبل در خصوص گوگل و SEO و اصول اولیه ارتقاء سئو موارد زیر نیز افزوده می گردد.

۶. حذف لینک های spammy

لینک ها برای موفقیت SEO اهمیت دارد. خوب، تعداد زیادی از افرادی بودند که سعی داشتند با ایجاد لینک های اسپم آمار بازدید و در نتیجه سئوی خود را افزایش دهند, در حالی که این کار میتواند منجر به جریمهاز سمت گوگل شود .

من توصیه میکنم که به جستجوی گوگل خود وارد شوید، بعد به بخش « Search Traffic » بروید و سپس روی « Links to Your Site. » کلیک کنید. از آنجا به « Your Most Linked Content » بروید. هنگامی که به این مرحله رسیدید، گزارش  “Download Latest Links Report.” را دانلود کنید

فایل اکسلی شامل تمام لینک هایی را که گوگل به سایت شما شناسایی می کند دانلود خواهید شد. اگر پیوندهای بسیار جنجالی را در گزارش مشاهده می کنید، ممکن است مهم باشند پس از یک شرکت طراحی سایت کمک بگیرید تا  آنها backlink  ها را بررسی کنند  و به طور بالقوه فایل فسخ مورد نیاز را ارسال کنند. زیرا اگر پیوندهای هک شده داشته باشید، آپلود یک فایل فسخ به Google به google نشان می دهد که شما هیچ ارتباطی با پیوندهایی که به سایت شما مرتبط هستند ندارید .

گوگل و SEO

۷. SEOمحلی

اگر به صفحه «Google My Business» توجهی نمی کنید، باید بلافاصله با اقدامات پیشگیرانه زیر شروع کنید:

  •     اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات کسب و کار شما دقیق است (نام، آدرس، تلفن).
  •     اطمینان حاصل کنید که عکس های شما به روز می شوند
  •     یک استراتژی را در نظر بگیرید که بتواند با بررسی های شما پیشگام باشد.
  •     ویژگی را فعال کنید تا مشتریان به شما پیام دهند

۸.  لیست های کسب و کار محلی

گوگل میخواهد کسب و کار شما مشروع و محلی باشد.

بر طبق Moz، فهرست کسب و کار محلی یک نمایه آنلاین است که شامل نام تجاری، آدرس، شماره تلفن و سایر جزئیات کسب و کار شماست. هزاران وبسایت و دایرکتوری وجود دارد که صاحبان مشاغل محلی مجازند لیست های تجاری رایگان ایجاد کنند. برخی از شما ممکن است قبلا شنیده باشید که شامل Google+، Yelp، Bing Places، Yellow Yellow Pages و Yahoo Local هستند.

۹. نظارت بر پیشرفتتان

برای ۷۹ دلار در ماه (اگر شما سالانه پرداخت کنید)، می توانید پنج کمپین را در موز پیگیری کنید. اگر این پول برای شما زیاد  باشد، آن را با دوستان دیگری که کسب و کار دارند و یا با بازاریابان تقسیم کنید، از آنجایی که می توانید پنج کمپین را اضافه کنید. شما میتوانید دامنه خود را به Moz اضافه کنید و کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما مهم هستند را دنبال کنید تا پیشرفت SEO خود را اندازه گیری کنید. بسیاری از تصمیمات کلیدی کسب و کار وجود دارد که می توانید با پیگیری کلمات کلیدی دست یابید .

نکته: اگر شما مطمئن نیستید که چه کلمات کلیدی برای سایت شما مفید هستند. SEM Rush یک ابزار رایگان عالی در صفحه اصلی خود دارد که به شما اجازه می دهد تا کلمه کلیدی تایپ کنید و سایر تغییرات مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

۱۰. بازاریابی مداوم

گوگل می خواهد ببیند شما یک سایت مشروع با ترافیک مشروع دارید. این به این معنی است که محتوای شما باید ستاره باشد. محتوای وبلاگ شما باید موضوعات مهمی داشته باشد. شما باید فعالانه وبلاگ های خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید تا ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید. از انجا که وب سایت شما مرکز اصلی بازاریابی شماست صفحه اصلی و صفحات داخلی شما باید اطلاعات بصری ارائه شود که برای خواننده ارزشمند باشد

Leave a Reply