Skip to main content

مشخصات iPhone 6s

دقیقا یکسال پیش یعنی روز نهم سپتامبر ۲۰۱۴ بود که اپل با رونمایی از دو آیفون جدید حد و مرز های چندین ساله خود را شکست و iPhone 6 و iPhone 6 Plus را با اندازه و رزولوشنی متفاوت از محصولات قبلی خود به جهان معرفی کرد. کمپانی اپل که تا چند سال پیش به نوآوری در عرصه ی تکنولوژی های نوین معروف بود ، علاقه ی زیادی هم به پیروی از گذشته اش دارد و از آیفون چهار به بعد هر ساله شاهد مدلی پیشرفته تر از آیفون مرجع با پسوند s بوده ایم. این طور که پیداست پسوند Plus هم از این پس با فرهنگ لغت اپل پیوند خورده است و در کنار هر مدل از آیفون جدید این کمپانی ، شاهد نسخه ای بزرگتر با پسوند Plus هم خواهیم بود.

هم اکنون میخواهیم آیفون جدید این کمپانی که چند لحظه پیش به طور رسمی توسط اپل رونمایی شد را به شما معرفی میکنیم. در ادامه میتوانید مشخصات iPhone 6s ، تاریخ انتشار ، قیمت و تصاویری از این گوشی جدید را مشاهده نمایید و با مدل بزرگتر آن یعنی iPhone 6s Plus را درپست بعدی آشنا خواهیم شد.

مشخصات iPhone 6s

مشخصات iPhone 6s

ابعاد: ۱۳۸٫۳ * ۶۷٫۱ * ۷٫۱ میلیمتر

وزن: ۱۴۳ گرم

قطر صفحه نمایش: ۴٫۷ اینچ

رزولوشن: ۷۵۰×۱۳۳۴ پیکسل

چگالی پیکسلی: ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ

چیپست پردازنده: Apple A9 ؛ با ۷۰ درصد افزاشی سرعت پردازنده و ۹۰ درصد افزایش سرعت نسبت به چیپست A8

حافظه ی رم: ۲ گیگابایت

حافظه داخلی: ۱۶/۶۴/۱۲۸ گیگابایت

قابلیت ارتقا حافظه: ندارد

ظرفیت باتری: ۵۰ ساعت پخش موزیک و ۱۱ ساعت پخش فیلم HD

دوربین پشتی: ۱۲ مگاپیکسل با دو فلش LED ؛ فیلم برداری ۴K ؛ دریچه f/2.2

دوربین جلو: ۵ مگاپیکسل

سیستم عامل: iOS 9

سنسور اثرانگشت : دارد

تنوع رنگ: طلایی ، مشکی ، نقره ای

مشخصات iPhone 6s

تکنلوژی ۳D Touch لایه ای جدید از قابلیت ها را به iPhone 6s و ۶s Plus افزوده است و سایر ویژگی جدید و جالب این دو گوشی از جمله سلفی ها و پردازنده ی جدید A9 در پست بعدی توضیح خواهیم داد.

تاریخ انتشار و قیمت iPhone 6s

iPhone 6s در ۲۵ سپتامبر مصادف با سه مهر ماه میباشد به بازار های جهانی عرضه خواهد شد. قیمت مدل های ۱۶ ، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی iPhone 6s به ترتیب برابر با ۶۹۹ یورو ، ۷۹۹ یورو و ۸۹۹ یورو در اروپا خواهد بود.

Leave a Reply