Skip to main content

می دانیم که تا رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی Galaxy S7 Active چند هفته بیشتر باقی نمانده است و همین باعث شده است که این گوشی هدف شایعات و افشاگری های بسیاری قرار بگیرد. اخیرا رندر ها و عکس هایی از این گوشی منتشر شده که بخوبی نشانگر طراحی ظاهری گوشی می باشند. لذا ما تجسم دقیقی از چگونگی ظاهر این گوشی کسب کرده ایم و آنچه در این پست میخواهیم راجعش گفتگو کنیم مشخصات فنی Galaxy S7 Active می باشد.

Galaxy S7 Active مشکی طلایی

مشخصات گوشی Galaxy S7 Active

طبق اظهارات VentureBeat که بصورت واضحی مشخصات این گوشی را منتشر کرده اند، هر آنچه که در مورد این گوشه ضد آب و ضد گرد و غبار می خواهیم بدانیم در ادامه شرح داده شده است.

Galaxy S7 Active Camo

Galaxy S7 Active طبق گزارشات ضخامتی برابر با ۹٫۹ میلیمتر دارد که در مقایسه با Galaxy S6 Active 1.3 میلیمتر ضخیم تر است.
علت این ضخامت را می توان با باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی آمپری غیر قابل تعویض Galaxy S7 Active که نسبت به مدل سال پیشین خود ۵۰۰ میلی آمپر ظرفیت بیشتری دارد، توجیه کرد. هم چنین جرم این گوشی برابر با ۱۸۵ گرم می باشد.
S7 Active با صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی Super Amoled Quad HD، پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه microSD و اندروید ۶ مارشمالو به بازار عرضه خواهد شد. دوربین پشتی گوشی مشابه دوربین بکار رفته شده در Galaxy S7 بوده و دارای حسگر dual pixel می باشد. دوربین جلو هم ۵ مگاپیکسل است.
بنا به این گزارش تاریخ انتشار Galaxy S7 Active روز دهم ماه ژوئن خواهد بود.

منبع : AndroidAutority

Leave a Reply