Skip to main content

در ادامه ی مقاله ی مراحل ساخت اپلیکیشن – بخش ۱

 

۴- اپلیکیشن ساز مناسبی را انتخاب کنید

برای تعیین اینکه آیا نرم افزار سازنده اپلیکیشن برای کسب و کار شما موثر است یا نه، مطالعاتی انجام دهید تا ببینید سایر کسب و کارهای مشابه در گذشته از چه نرم افزاری استفاده کرده اند و آیا از آن راضی هستند یا نه. به این ترتیب می توانید مناسب ترین نرم افزار را برای ساخت اپلیکیشن کسب و کار خود انتخاب کنید.

به طور کلی، نرم افزارهای سازنده اپلیکیشن می توانند برای طیف گسترده ای از کسب و کارهای کوچک مفید باشند، اما باید انتظارات واقع بینانه داشت. اگر اپلیکیشن شما به سفارشی سازی (Customization) زیادی نیاز دارد، بهتر است متخصص برنامه نویسی اپلیکیشن استخدام کنید.

 

۵- برای اپلیکیشن موبایل خود بازاریابی کنید

اپلیکیشن ها برای اینکه موفق بمانند، نیاز به تلاش های بازاریابی مستمر دارند. Bizness Apps منابع بازاریابی را ارائه می کند که به شرکت های کوچک و کارآفرینان کمک می کند تا اپلیکیشن موبایلی خود را رواج دهند.

علاوه بر این، یک جنبه از بازاریابی که اغلب نادیده گرفته می شود، آموزش داخلی است. اگر به کارکنان خود در مورد اپلیکیشن تلفن همراه شرکت تان اطلاع رسانی نکنید و آنها را آموزش ندهید، آنها نخواهند دانست از این اپلیکیشن چگونه برای رفع نیازهای مشتریان خود استفاده کنند و یا آن را تبلیغ کنند. تشویق کارمندانتان برای استفاده از اپلیکیشن موبایلی جدید باعث می شود آنها در مورد این اپلیکیشن با مشتریان صحبت کنند و آنها را نیز دعوت به استفاده از آن نمایند.

 

۶- برای نگهداری اپلیکیشن تلفن همراه خود سرمایه گذاری کنید

شرکت ها گاهی اوقات تعجب می کنند که باید به طور منظم اپلیکیشن های خود را به روز رسانی کنند. به روز رسانی اپلیکیشن به دلایل زیر ضروری است:

  • تغییر نیازهای امنیتی
  • به روز رسانی سیستم عامل
  • افزایش خواسته ها و ترجیحات کاربران

در صورت استفاده از اپلیکیشن هایی که توسط سازندگان اپلیکیشن طراحی شده اند، شرکت ها مجبور نیستند نگران منسوخ و قدیمی شدن فناوری و تکنولوژی خود باشند. Bizness Apps تمام بروزرسانی های تکنولوژیکی را طبق درخواست شرکت مالک مدیریت می کند و ویژگی های جدیدی را طبق تغییرات خواسته ها و انتظارات مشتریان به اپلیکیشن می افزاید.

 

هرچند که ساخت یک اپلیکیشن بسیار هیجان انگیز است، اما ساخت اپلیکیشن های تلفن همراه نیازمند برنامه ریزی قبل از شروع فرآیند ساخت و صرف توجه پس از راه اندازی اپلیکیشن است. Bizness Apps با ارائه ابزارهایی برای کمک به کسب و کارها در پیشبرد اهدافشان در خصوص اپلیکیشن تلفن همراه، یک راه حل مقرون به صرفه را بدون تضعیف طراحی های جذاب برای اپلیکیشن ارائه می دهد.

Leave a Reply