Skip to main content

شایعه ی رونمایی سونی از Xperia S60 و Xperia S70 به زودی

گزارشی جدید امروز در آلمان باعث انتشار شایعه ای جالب شده که نام سونی هم در آن به چشم میخورد. براساس این گزارش سونی قصد معرفی دو اسمارتفون رده بالا (High-End) اندرویدی با نام های Xperia S60 و Xperia S70 را قبل از کنفرانس خود در همایش IFA که در ماه سپتامبر میباشد را دارد. Xperia S60 و Xperia S70 دو پیشتاز از یک سری جدید اسمارتفون های سونی میباشند که امیدواریم به همراه یک طراحی جدید و ظاههری متنوع وارد عرصه شوند. تنها اطلاعاتی که هم اکنون از مشخصات سخت افزاری این دو اسمارتفون در دست داریم حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی آنهاست.

فروشندگان اروپایی که با نقشه های سونی آشنا هستند میگویند که این اسمارتفون ها در اواسط ماه آگوست و برخی هم اذعان داشته اند که در ۱۸ آگوست تاریخی است که به احتمال بالا این دو گوشی وارد بازار میشوند. همچنین درباره ی قیمت S70 گفته شده که چیزی در حدود ۸۵۳ الی ۹۱۹ دلار خواهد بود که بالاتر از Z4 و +Z3 بوده و واضح است که با این حدود قیمت این گوشی ها در رده ی high-end قرار دارند.

Xperia S60 انتظار میرود که در رنگ های مشکی ، سفید ، زرد و قهوه ای روشن عرضه شود. Xperia S70 هم در تنوع رنگ های سفید ، مشکی ،طلایی و سبز قابل تهیه خواهد بود.

با وجود اینکه احتمال عرضه ی یک سری رده بالای جدید از سوی سونی خوشایند میباشد ولی توصیه میکنیم که به شایعه بودن این مطلب توجه کنید و در حد یک احتمال آنرا جدی بگیرید.

منبع : Phonearena

Leave a Reply