Skip to main content

سامسونگ Veyron پرچمدار تاشو

سامسونگ ویرون

حتما تا کنون نام ویرون به گوشتان خورده است! بله بوگاتی ویرون! بوگاتی ویرون تنها یک ماشین نیست, بلکه مادر تمام خودروهای سوپر اسپورت جهان است! وقتی نام بوگاتی به گوش می رسد ناخودآگاه سرعت در ذهن همه تداعی می شود.

اما ویرون اسم رمزی است که سامسونگ بر روی گوشی جدید خود که در حال توسعه دادن آن است نهاده و مهم ترین ویژگی این گوشی تاشو بودن آن است. این ویژگی شاید در ابتدا برای شما یاد آور گوشی های اولیه سامسونگ باشد ولی نامی که انتخاب شده است بی شک برای تأکید بر قدرت این دستگاه است, طوری که این گوشی رقیب جدید سری نوت و سری S سامسونگ خواهد بود.

این درحالی است که ما اولین بار نیست که نام ویرون را از سوی سامسونگ می شنویم. بلکه اینبار ما می دانیم چه مشخصات و ویژگی هایی در زیر کاپوت این گوشی نهفته است.اگرچه شایعات از ۳٫۹ اینچی بودن صفحه نمایش این گوشی سخن می گوید, اما با توجه به بنچمارک های ثبت شده, این گوشی مستلزم داشتن صفحه نمایش بزرگتر در حدود ۴٫۲ اینچ می باشد.

مهم ترین نکته در مورد این گوشی تاشو, مجهز بودن آن به پردازنده قدرتمند snapdragon 820 است. که تکمیل کننده آن یک رم ۴ گیگابایتی می باشد. همه این مشخصات و پیکربندی, دقیقا همانند مشخصات گلکسی نوت ۷ نسخه ایالات متحده است.

نام این گوشی به صورت samsung SM-W2017 ثبت شده است, گوشی تاشو به اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالوو مجهز خواهد بود پس نباید امید داشت که این گوشی با اندروید ۷ عرضه شود. همچنین دقیقا معلوم نیست که این گوشی با دوربین ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

متأسفانه ما هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه یا قیمت این گوشی در دست نداریم, اما با اطمینان می توانیم اذعان کنیم که این گوشی از بازار چین عرضه خواهد شد, درست مانند گوشی های قبلی سامسونگ. چون ما هیچ تصویر ذهنی از تاشو نداریم ما تصاویر شبیه سازی شده به گوشی های هوشمند در حال حاضر را در اختیار شما قرار می دهیم. انتظار می رود بعد از عرضه این گوشی تفاوت زیادی با عکس های شبیه سازی شده نداشته باشد.

سامسونگ Veyron پرچمدار تاشو

سامسونگ Veyron پرچمدار تاشو

سامسونگ Veyron پرچمدار تاشو

Leave a Reply