Skip to main content

وبسایت رسمی فیلیپینی سامسونگ یک شمارشگر معکوس برای مراسم بزرگ رونمایی هفته ی بعد سامسونگ از Galaxy های جدید خود ، قرار داده است. جالب تر اینکه این بار شاهد سه Galaxy جدید خواهیم بود؛ Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge+ و یک تبلت Edge حدودا هشت اینچی عجیب با صفحه ای خمیده!

شعار سامسونگ هم این بوده که ” ما اولین کسانی بودیم که گوشی ها را بزرگ تر ساختیم . اکنون این بززرگتر ها را بهتر هم خواهیم ساخت. آیا شما هم آماده ی تجربه ای بزرگ هستید؟”

سامسونگ در سال ۲۰۱۵ در زمینه ی تبلت تاکنون سکوت اختیار کرده است و رونمایی یک تبلت Edge و یا Galaxy Note Edge Pro  یا چیزی شبیه به آن میتواند گزینه ی مناسبی برای شکستن این سکوت باشد. البته از روی تیزر موهومی که سامسونگ بر روی سایتش گذاشته است نه میتون به قطعیت درباره ی اندازه ی این تبلت نظر داد و نه درباره ی خمیده بودن گوشه ی صفحه نمایش آن میتوان مطمئن بود و هرچه بیشتر به این تصویر نگاه کنید بیشتر موجب شکو تردید شما خواهد شد. به هر صورت میتوانید از این مطمئن باشید که یک دستگاه دیگر در کنار Galaxy Note 5 و S6 Edge Plus در شرف رونمایی است.

همانطور که در تصویر هم میتوانید ببینید ، این تبلت دارای یک طراحی Edge مانند ، قاب دور تا دور فلزی و نوار آنتن پلاستیکی میباشد. محض اطلاع ، S6 Edge Plus در بالا و Note 5 در وسط و تبلت Edge سامسونگ در پایین این تصویر قرار دارد. اگر گوشه های سمت راست هر سه دستگاه را باهم مقایسه کنید ، پایینی خمیده به نظر خواه آمد ولی برای اطمینان از این موضوع بهتر است تا هفته ی بعد صبر کنیم . شما میتوانید در ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ مرداد ، از سایت ایرانی سامسونگ به طور زنده شاهد مراسم رونمایی باشید.

منبع : AndroidPit

Leave a Reply