Skip to main content
مقالات

چهار نکته بازاریابی برای بهبود نرم افزار موبایل تجارت شما

By دسامبر 7, 2020مارس 10th, 2021No Comments

همه ما می دانیم که عرصه بازاریابی دیجیتالی به سرعت در حال رشد و تغییر است، بخصوص عرصه اپلیکیشن موبایل به سرعت در حال رشد است. موتورهای جستجو به طور منظم الگوریتم های خود را به روز می کنند که این باعث می شود بازاریابان شیوه کار خود را تنظیم کرده و  استراتژی پرداخت رسانه ای را تغییر داده و همیشه بر طبق آخرین پلتفرم ها و نرم افزار ها و محصولاتی که به بازار عرضه شده اند به روز باشند. در ادامه چهار نکته بازاریابی برای بهبود اپلیکیشن موبایل تجارت شما را بیان می کنیم.

 چهار نکته بازاریابی برای بهبود اپلیکیشن موبایل تجارت شما

بهبودسازی موتور جستجو (SEO)

افزایش رتبه جستجوی شما یک شبه اتفاق نمی افتد. ماه ها تلاش فراوان برای این کار نیاز است. و اما این چه ارتباطی به بازاریابی اپلیکیشن موبایل شما دارد؟ در حالی که محتوا یکی است، چند تفاوت در ساختار تلاشتان برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد.
اگر مشتریانتان بدانند که به دنبال چه چیزی هستند پیدا کردن اپلیکیشن شما راحت خواهد بود. با این حال آنها چگونه اپلیکیشن شما را پیدا کنند در صورتی که نمیدانند اپلیکیشن شما چه کاری انجام می دهد؟ بازاریابی برای اپلیکیشن های موبایل باید مدتها قبل از راه‌اندازی پلتفرم شروع شود. باید قبل از راه‌اندازی در میان کاربران انتظار و اشتیاق ایجاد نمود. رتبه اپلیکیشن شما به تعداد دانلودها در روز از زمان راه اندازی و نظرات کاربران بستگی دارد. شما باید افزایش این دانلودها و با افزودن کاربران جدید باید اپلیکیشن خود را در کانون توجه نگه دارید.

بهبودسازی موتور جستجو (SEO)

دانلودها
برای رتبه بندی اپلیکیشن شما تعداد دانلودهای روزانه مورد نیاز نسبت به دسته بندی های خاص متفاوت است. اپلیکیشن های مجانی بازی برای رتبه بندی بسیار پر رقابت هستند در صورتی که بعضی همانند دارویی و مالی و مسافرتی بسیار راحت هستند. صرف نظراز صنعت شما، شما نه تنها می خواهید کیفیت خود را حفظ کنید بلکه دانلود های زیادی داشته باشید و یک واکنش اولیه با تعداد زیادی دانلود داشته باشید، اما این شما را در رتبه های نخست نگه نخواهد داشت مگر اینکه ترافیک اپلیکیشن خود را حفظ کنید.

بررسی ها
بهترین راه برای حفظ و ارتقای جایگاه اپلیکیشن شما قابل رقابت با سایر اپلیکیشن می باشد. این با بروز رسانی منظم برای ارتقای عملکرد و کاربرد های پلتفرم شما و مدنظر قرار دادن نظرات و پیشنهادات کاربران در بررسی ها ممکن خواهد بود. این بررسی ها و امتیازات کاربران تاثیر زیادی در رتبه اپلیکیشن شما در اپ استور و اینکه چه تعداد از سایر کاربران آن را خواهند دید، دارد. به نظرات کاربران گوش کنید و مطمئن شوید که اپلیکیشن به خوبی کار می کند و کاربران به سادگی آنچه که می خواهند را پیدا می‌کنند. از داخل اپلیکیشن کاربران را تشویق کنید تا نظرات خود را با شما در میان بگذارند.  ولی این امر به نحوی باید زمان بندی شود که برای کاربران آزاردهنده نباشد.
نیمی از بازاریابی اپلیکیشن شما از طریق ادامه توسعه آن خواهد بود. اگر شما کاری کنید که کاربران شما با محصول شما در ارتباط بوده و از آن راضی باشند، محبوبیت و تاثیر آن در تجارت الکترونیک رشد خواهد نمود.

بهبودسازی موتور جستجو (SEO)

 قسمت دوم این مقاله…

Leave a Reply