طراحی لوگوی صوتی

طراحی لوگوی صوتی

طراحی لوگوی صوتی: مزیت رقابتی برند شما نسبت به رقبا

امروزه دیگر دیده شدن کافی نیست، باید شنیده شوید!

چشم مشتریان از تصاویر متنوع پر شده، به همین دلیل طراحی لوگوی صوتی فرصتی بکر برای ایجاد تمایز است. و اگر به دنبال خلق یک لوگوی صوتی هستید که منحصر به فرد بوده و طراحی آن توسط یک طراح حرفه ای انجام شود، ما میتوانیم به ایده هایتان جان ببخشیم.

ویژگی های طراحی لوگوی صوتی حرفه ای

  • انتقال پیام برند شما به طور واضح
  • ماندگاری پیام برند در ذهن مخاطب
  • مشخص نمودن میزان تناسب محصولات و خدمات شما با نیازهای مشتریان
  • جذابیت و ترغیب واکنش عاطفی مخاطب

لوگوی صوتی ممکن است مفهومی نا آشنا برایتان به نظر برسد. شاید هنگامی که به لوگو فکر میکنید، تنها یک تصویر در ذهنتان نقش ببندد. اما برندینگ صرفا در مورد دیده ها نیست، بلکه ممکن است در مورد آنچه می شنویم نیز باشد.  

پس دقیقا لوگوی صوتی چیست؟

یک قطعه صوتی در حد چند ثانیه که ممکن است به تنهایی در رسانه های صوتی مانند رادیو، پادکست یا اپلیکیشن هایی همچون اسپاتیفای استفاده شود. یا میتوان آن را همراه با لوگوی بصری برای تقویت برند به کار برد. 

دلیل اهمیت برندینگ صوتی

لوگوهای صوتی ارتباطات قدرتمندتری را از طریق درگیر کردن احساسات عمیق تر ما با یک برند خلق میکنند. صداها جذابیت عاطفی و تعامل بیشتری خلق می کنند که در نهایت، به عنوان مزیت رقابتی شما نسبت به سایر برندها محسوب می شوند.