بهینه سازی موتور جستجو SEO

بهینه سازی موتور جستجو   SEO

به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، سئو نحوه کارکردن موتورهای جستجو، کلمات کلیدی تایپ شده و موتورهای جستجوی مورد توجه مخاطبان را مورد بررسی قرار می‌دهد. بطور کلی وب هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار را در نتایج جستجو دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند. 

دپارتمان بهینه سازی موتور جستجو گیتی افروز با به کارگیری مجموعه ای از تکنیک ها برای افزایش بازدید سایت ، ارتقای رتبه سایت و قرار گیری سایت در نتایج برتر موتورهای جستجو یکی از تخصصی ترین گروه ها در زمینه SEO میباشد که ترافیک وب سایت شما را از طریق دستیابی به رتبه بندی صفحه نخست در موتورهای جستجوافزایش داده و با بهینه سازی در صفحه و پیوند درونی جهت به حداکثر رسانی رتبه بندی، ساخت لینک و توسعه محتوای ماهانه جهت بالا بردن رشد رتبه بندی آماده ارائه بهترین ها میباشد.

فرایند بهینه سازی موتور جستجو SEO

کشف

 

از کسب وکار، وب سایت و مشتریان رقبا آگاه باشید تا مجموعه ای از اطلاعات صریح قابل استفاده در سراسر مراحل  پروژه در اختیار داشته باشید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

تجزیه تحلیل رقابتی

رقبای سئو را براساس جستجوی لغات کلیدی تعریف کرده و نواحی فرصت و خطر را تعریف نمایید.


بررسی IA (اختیاری)

پیشنهادهایی را برای ارتقاء عملکرد سایت مبنی بر جهت یابی تجربه کاربر ارائه دهید.

خلاصه پروژه

اهداف تجاری و اطلاعات مشتری را همراه با تمام اطلاعات لازم برای تکمیل مناسب فرایند کشف تعریف نمایید.


بررسی سئو 

پایه و مبنا را برای عملکرد سئو وب سایت کنونی براساس تجزیه تحلیلها و عوامل درون سایت خلق نمایید.


جستجوی لغات کلیدی

لغات کلیدی مورد نظر را براساس اهداف تجاری بیان شده در خلاصه پروژه و فرصت های یافته شده در بررسی سئو تعریف کنید.

 استراتژی

یک طرح پروژه جامع استراتژی سئو را که به وضوح اهداف تجاری قابل اندازه گیری و قابل تحویل را بیان کند، خلق نمایید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

استراتژی محتوا

برنامه ای از محتوا را برای وب سایت، کمپین های توسعه، مطالب مطبوعاتی و رسانه های اجتماعی خلق کنید.

سنجش اهداف

اهداف طولانی مدت و کوتاه مدت قابل اندازه گیری را مستند کنید تا عملکرد کمپین را ارزیابی نمایید.

استراتژی در سایت

 یک طرح قابل انجام را برای اعمال تغییرات در محتوا و کد وب سایت جهت بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو مستند کنید.

استراتژی بیرون سایت

شریکان و تاثیرگذاران بالقوه را برای هدف گذاری لینک سازی و PR تعیین کنید که با روش و جدول زمانی پروژه در هماهنگی باشد.


 

بهینه سازی در سایت
پیشنهادات بخش "استراتژی در سایت" و "استراتژی محتوا" را از طریق توسعه یا همکاری با مشتری انجام دهید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

اجرا و پیاده سازی محتوا

متن وب سایت را بر اساس "استراتژی محتوا" تنظیم کنید تا لغات کلیدی هدف گذاری شده را در جستجوی لغات کلیدی منعکس نمایید.

اجرا و پیاده سازی تکنیکی

ویرایش های لازم را در کد وب سایت بر اساس"استراتژی در سایت" اعمال کنید. این مساله شامل تغییرات در عناصر صفحه مانند اطلاعات متا، برچسب های متعارف و لینکهای داخلی میگردد. همچنین بازسازی عناصر صفحات ویژه را مانند فایل robots.txt ، sitemap، ابزار وب مستر حساب گوگل دربرمیگیرد. همچنین میتواند فراتر رفته و تغییرات در استراتژی رسانه اجتماعی را نیز شامل گردد.


 

بازاریابی محتوا
طرح پروژه را از "استراتژی بیرون سایت" و "استراتژی محتوا" از طریق توسعه تاثیرگذار و به اشتراک گذاری محتوا انجام دهید.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

توسعه تاثیرگذار

با شریکان بالقوه با هدف انتشار محتوا در وب سایت آنها که شامل لینکها به وب سایت مشتری است، تماس بگیرید.


رسانه اجتماعی(هزینه اضافی – اختیاری)

مخاطبان را تشویق کنید تا محتوای مربوط به کسب کار مشتری را اشتراک گذاری و بحث نمایند.

خلق محتوا

به طور منظم محتوای با کیفیت مبنی بر "استراتژی محتوا" خلق نمایید.

روابط عمومی (هزینه اضافی – اختیاری)

اطلاعات در مورد کسب وکار مشتری را با استفاده از مطالب مطبوعاتی، اخبار و صنعت گسترش دهید. تا قرار گرفتن در معرض محتوا و لینک ها به وب سایت مشتری را افزایش دهید.


 

تجزیه تحلیل و گزارش
ارائه منظم گزارش کار شامل تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین و تنظیم طرح پروژه بر اساس نتایج می باشد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

بازبینی سه ماهه

بررسی جامع از کمپین و تطابقات طرح پروژه را براساس نتایج به دست آمده انجام دهید.

گزارش عملکرد ماهانه

 شرایط فعلی اهداف، معیارهای کمپین، وظایف انجام شده و برنامه برای ماه آینده را مستند کنید.