توسعه پورتال های سازمانی

 

توسعه پورتال های سازمانی

هدف از پورتال های سازمانی مدیریت متمرکز اطلاعات سازمانی در مؤسسات و ارائه خدمات اطلاعاتی کارآمد می ‎باشد. پورتال های سازمانی تعامل میان مدیران و کارمندان و مشتریان یا کاربران را ایجاد می‎ نمایند و راه حلهای جامعی را برای شرکتهایی که خواستار همکاری الکترونیک با مشتریان و همکاران هستند ارائه میدهند. دپارتمان توسعه پورتال های سازمانی گیتی افروز با طراحی یک سیستم یکپارچه مبتنی بر وب، خدمات توسعه کل چرخه را جهت خلق پورتالهای سازمانی که از استراتژی تجاری شما پشتیبانی میکند ارائه میدهد.

 

 

 

خدمات ما در دپارتمان طراحی و توسعه پورتال های سازمانی

پورتال مشتریان B2B

یک پورتال مشتری B2B  با ارائه یک سلف سرویس جامع مشتری میتواند باعث رضایت مشتری، خرید و فروش های ساده آنلاین و صرفه جویی در هزینه ها گردد. بنابراین پورتال های B2B ما ابزارهای قدرتمندی را برای هرعضو از مرکز خرید مشتری دارد که لاگین های زیادی را برای شرکت ممکن میسازد.

  • مدیران خرید مشتری سفارش ها را قرار داده و پیگیری کنند و همچنین خدمات را مدیریت کرده و رضایتمندی را گزارش دهند.

  • متخصصان فنی مشتری به راهنمایی ها و سایر منابع تکنیکی دسترسی داشته، مشکلات را گزارش داده و کمک دریافت نمایند.

  • مدیران مالی مشتری تعادل و وضعیت فاکتورها و پرداخت های انجام شده را بررسی نمایند.

 

پورتال B2B عملکردهای گسترده ای را جهت توسعه و پیشرفت شما ارائه میدهد.

  • ابزار سفارش آسان، توصیف محصول سفارشی و مقایسه محصولات

  • محاسبه قیمت خودکار بر اساس حجم، تبلیغات و مهلت تحویل

  • حساب کاربری مشتری مبتنی بر شخصی سازی محتوا

پورتال مشتریان B2B

line

 

پورتال فروشنده

پورتال فروشنده یک پلتفرم مشترک برای مبادله مستقیم و آنی اطلاعات با مشتریان است. برای تشویق فروشنده سلف سرویس و در نتیجه کاهش هزینه های عملیاتی و وظایف مدیر فروشنده، پورتال ما از موارد زیر پشتیبانی میکند.

  • کنترل دسترسی مبتنی بر نقش
  •  ارسال تاییدیه واطلاعات و به روزرسانی های جزئیات پروفایل توسط فروشندگان
  •  جستجو برای سفارشات خرید باز بر روی پورتال پذیرش
  • به روزرسانی و تنظیم تاریخ های تحویل
  •  حل وفصل مطالبات
  •  ارسال مستقیم صورتحساب الکترونیک
  • استعلام وضعیت صورت حساب ها و پرداختی ها
  •  امار تدارکات و خریدهای قبلی

با یک پورتال فروشنده تمام اطلاعات ضروری فروشنده برای تمام دپارتمان های فعال به سرعت فراهم میشود. از آنجاییکه هم شرکت و هم فروشندگان از صرفه جویی در زمان و نیرو بهره میبرند، پورتال فروشنده یک راه حل همکاری برد-برد برای هر دو طرف است. یک پورتال فروشنده که به طور ویژه مناسب با اهداف اقتصادی شما است، تعاملات با تامین کنندگان را آسان کرده و فرایند کسب و کار را شفاف و ساده مینماید.

پورتال فروشنده

line

 

پورتال همکاران

این پورتال جهت توانمندسازی همکاران، دستیابی به مزایای رقابتی و افزایش فروش ایجاد شده است. ولی 80 درصد این پوتال ها محبوبیت چندانی ندارند. ما میدانیم چگونه این مساله را حل کنیم تا این پورتال اصلاح و تقویت شده و تعامل با کاربران را از سر گیرد. ما بر این باور هستیم که پورتال همکاران نه تنها فقط برای یک مدیر فروشنده بلکه باید یک ابزار روزانه برای کل کارکنان همکار باشد. در این حالت یک فروشنده از مبادله مستقیم اطلاعات بهره مند میگردد و نیازی به ارتبط ثابت تنها بایک مدیر فروشنده وجود ندارد. زمانیکه اینکار به درستی انجام شود پورتال همکاران شما میتواند بر مسائلی که بر تصمیم نهایی خرید مشتری تاثیر میگذارد احاطه یافته و ابزارها و منابع اموزنده را جهت عرضه آسان محصولاتتان فراهم نماید. تنظیمات،محاسبه ها،فهرست موجودی،بررسی وضعیت سفارشها،معیارها و ابزارهای سفارشی سازی ای این امکان را به کارشناسان ما میدهد تا درجریان تمام عملکردهای پورتال همکاران باشند تا درنتیجه همکاری شما با ارتباطات الکترونیکی دوطرفه افزایش یابد.

پورتال همکاران

line

 

پورتان مشتریان B2C 

هنگام فروش کالا به مصرف کنندگن و یا هنگام ارائه خدمات، یک پورتال سلف سرویس ابزاری مناسب برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان است. بادرنظرگیری پارامترهای کاربری( جهت یابی، زمان پاسخ، اعتبار، قابلیت اطمینان و محتوا)به عنوان حداقل ملزومات، ما راحتی پورتال شما را در طیفی از عملکردها تضمین میکنیم.

  •  جایگذاری پیشرفته سفارش ( برای مثال خدمات سفارشی که با مشارکت کاربران ایجاد میشود)
  •  مدیریت خدمات و سفارش ( برای مثال فعال یا غیرفعال سازی یک سفارش)
  •  انتخاب گسترده در گزینه های پرداخت امن
  •  اطلاعیه درمورد تغییرات ارئه خدمات
  •  توصیه های شخصی
  •  بررسی سوابق حساب،خرید و پردخت
  • گزارش  وآمار

ما زنجیره ای از تجارب غنی در صنعت و تکنولوژی را به شما تقدیم میکنیم که یک رابط کاربری خوب و جذاب را با قابلیبتهای قوی پورتال B2C ترکیب میکند.

 

پورتان مشتریان B2C

line

 

پورتال آموزش

پورتال های آموزشی ما به سازمانهای اموزشی خصوصی  و سازمان های دولتی در سراسر جهان سود میرسانند. ما میدانیم که چگونه یک پورتال آموزشی را در جهت منافع ارائه دهندگان اموزش و مشتریان طراحی نماییم. پورتالی که سیستم ما ارائه میدهد موارد زیر را ممکن میسازد.

  • آموزش ارائه دهندگان جهت تسهیل مدیریت آموزش، مدیریت پایه مشتری و تحویل موثر مواد آموزشی
  •  اتصال مشتریان کسب و کار با ارائه دهدگان اموزش، دسترسی به دوره ها، اختصاص برنامه های اموزشی فردی به کارکنان  و نظارت بر پیشرفت آنها
  •  انتخاب و پیروی ازیک مسیر آموزشی، اجتناب ازآموزش دوبل از طریق تکمیل یک برنامه مناسب مبنی بر دانش قبلی افراد و الزامات خاص

اینها تنها مثالهایی اندک از عملکرد وسیعی که در طرح ریسپانسیو گنجانده شده است میباشند، تا پورتال های آموزشی ما تجربه واقعی یادگیری را ارائه کنند.

 

پورتال آموزش