طراحی و توسعه هسته سایت (sitecore)

طراحی و توسعه هسته سایت (sitecore)
طراحی با هسته سایت
طراحی و توسعه هسته سایت (sitecore)

هسته سایت یک محصول تجاری می باشد که طیفی از ابزارهای ابتکاری را به طور برجسته نمایان میکند که تجربه ای متفاوت با سایر تجاربی که امروزه سیستم مدیریت محتوا (CMS) ارائه میدهد، خلق می نماید.

– با گروهی از کارشناسان خبره مان در توسعه هسته سایت ما قادر خواهیم بود که تجربه کلی مشتری شما را در هر پایگاه و مسیری شکل دهیم تا فروش شما ارتقاء یافته و کسب و کارتان رشد نماید.

– این سیستم مدیریت محتوا هسته سایت کنترل کامل مضمون چشم انداز آینده را به سازمان ها ارائه میدهد.

مزایای توسعه هسته سایت چیست ؟

سفارشی سازی کامل هسته سایت
طراحی و توسعه هسته سایت

سفارشی سازی

هسته سایت گزینه های سفارشی سازی بیشتری نسبت به هر سیستم موجود در بازار ارائه میدهد. این امر قدرت ایجاد سایتی را به سازمانها میدهد که کاملا قابلیت این را دارند که بر پایه ترجیهات فردی بنا گردند. تنظیمات و عناصری را برگزینید که بیشترین آشنایی را با آنها دارید، عملکردهایی را تعریف نمایید که خواستار آنها هستید یا آنها را نمیخواهید، آن دسته از ویژگی های توسعه را برگزینید که بیشترین راحتی را در جهت خلق یک سایت منحصربه فردی که دقیقا به دنبال آن هستید، خواهید داشت. راه حلهای هسته سایت از ابزارهای طراحی دیجیتال پیچیده استفاده می نماید بنابراین قادر خواهید بود که با وب سایتی کار کنید که به طور ویژه مناسب نیازهای کسب و کار شما می باشد.

طراحی و توسعه هسته سایت

ایمنی
ایمنی در سراسر توسعه هسته سایت بدون شک و به طور قطع قویتر از سایر پایگاههای موجود امروزه می باشد. سرورهای به کار رفته به طور چشمگیری ایمنتر از مواردی که اغلب مورد استفاده اکثر وب سایتها است، می باشد. به ویژه برای شرکت های تجاری که ایمنی مهمترین مسئله موردتوجه است، سیستمی که یک چنین تمرکز قوی بر روی حریم شخصی یعنی ایمنی دارد میتواند اعتماد به نفس قابل ملاحظه ای را به افرادیکه به سایت شما دسترسی دارند تزریق نماید.

اتوماسیون هسته سایت
طراحی و توسعه هسته سایت

اتوماسیون
هسته سایت از طریق ارائه یک تجربه شخصی و متصل به مشتری در طول هر کانال، بازاریابی را به  یک گام جلوتر میبرد. همه چیز برگرفته از ایمیل تا تبلیغات را جهت گنجاندن در یک صفحه خاص میتوان به یک کاربرخاص ارائه داد. سیستم از مجموعه ای از تکنولوژی های پیشرفته استفاده میکند تا تعیین نماید کاربر سایت شماچه کسی است واینکه گنجایش و محتوا را جهت خلق یک تجربه متفاوت، مرتبط و مفید بهینه سازی نماید. از طریق رشد یک ارتباط با محتوای متناسب نیازهای فردی در خواهید یافت که تبدیلات و عملکرد سایت شما با گذر زمان هر روز پیشرفت میکند.

بدست آوردن اطلاعات کاربر با هسته سایت
طراحی و توسعه هسته سایت

اطلاعات کاربر
هسته سایت هر بازدید از سایت شما را ردیابی کرده و جزئیات دقیقی را درباره رفتار کاربر ثبت و ضبط می نماید. پایگاه داده ها این اطلاعات را جمع آوری کرده و نگرش های ارزشمندی را درباره هر کاربر فراهم میکند که این اجازه را به شما میدهد تا در زمان نیاز آن یافته ها را به کار گیرید. بلافاصله الگوهای رفتاری را که در سایر برنامه های تحلیلی ردیابی نشده اند، خواهید یافت.


تحلیل آسان عملکرد 

تحلیل آسان عملکرد در توسعه هسته سایت
طراحی و توسعه هسته سایت

با داشتن داده های تحلیلی که همگی در یکجا ذخیره شده اند شما قادر خواهید بود که عملکرد را جهت شناسایی موثرترین روشها و استراتژی هایی که بهترین نتایج را به دنبال دارند، کنترل و نظارت نمایید. با راه حل های توسعه هسته سایت میتوانید تمام ابعاد تلاشهایتان را در یک بسته بررسی نمایید. برای هرعملیاتی که آن را به کار میبرید به طور خودکار ردیابی داده ها را خواهید داشت و تمام آن را در یک ابزار کاربری سهل الوصول خواهید یافت. شیوه به کاربندی عملکرد برنامه A نسبت به B و آزمایش چند متغیری را نظارت و بازبینی کرده و گزینه های عاملی را می یابد که نیاز به پیشرفت و ترقی را براورده میکنند. آزمایش این سیستم میزان کارکرد سایر برنامه ها را اندازه گیری نمیکند بلکه از ترکیبی از عناصری که معمولا در برنامه های آزمایشی سیستم مدیریت محتوا وجود دارد استفاده میکند تا دقیقترین یافته ها را تولید نماید.

 آینده تجربه مشتری با استفاده از هسته سایت
طراحی و توسعه هسته سایت

آینده تجربه مشتری
جهان دیجیتال بیشتر و بیشتر به سمت یک تجربه پیشرفته و شخصی مشتری رو به حرکت است. هسته سایت این استراتژی را به گام بعدی آن میبرد و در واقع یک “موج از آینده” است. در حالیکه سازمانهای تجاری زیادی ای پیشنگری آینده را تشخیص میدهند تمام گامهای لازم را برای به کاربری این رشد و توسعه و سودمندی تجارت خودشان برنداشته اند. شرکت هایی که آماده برای فعالسازی این موضوع هستند تجربه بسیار پیشرفته تری را به مخاطبانشان ارائه خواهند داد.