Skip to main content
Sony Lavender یا Xperia T4 Ultra

Sony Lavender یا Xperia T4 Ultra

دو ماه پیش بود که تصویری از یک گوشی سونی با اسم رمز Lavender در فضای مجازی منتشر شده بود و نشانگر نداشتن حاشیه در اطراف صفحه نمایش این گوشی بود. هم اکنون نیز طبق آخرین گزارشی که به دست ما رسیده انتظار میرود که Sony Lavender در مرداد ماه با عنوان Xperia T4 Ultra به بازار عرضه شود. این گوشی اولین گوشی بدون حاشیه ی سونی خواهد بود.

Xperia T4 Ultra دارایصفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن FHD 1080 x 1920 (فول اچ دی) میباشد که چگالی پیکسلی عالی ppi 401 (پیکسل بر اینچ) را به ارمغان می آورد و این نشانگر کیفیت بالای صفحه نمایش گوشی است. موتور قدرت دهنده به گوشی ، چیپست ۶۴ بیتی MT-6752 SoC ساخت مدیاتک میباشد ، که شامل پردازنده ی هشت هسته ای با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی Mali-T760 است. حافظه ی رم دستگاه ۲ گیگابایت بوده و هردو دوربین جلو و عقب آن ۱۳ مگاپیکسل میباشد که بالاترین مقدار برای دوربین جلو در میان گوشی های سونی به شمار میرود و میتوان سلفی هایی با بیشترین جزییات را با آن ثبت کرد. یک فلش LED هم در کنار هر دوربین برای ثبت تصاویر بهتر در نور کم وجود دارد.

گوشی Xperia T4 Ultra که فعلا از آن با اسم رمز Lavender یاد برده میشود دارای نسخه ی دو سیم کارت نیز میباشد و با اندروید ۵ به بازار عرضه میشود که انتظار قیمتی مابین ۲۸۰ تا ۳۰۰ دلار برای آن معقول خواهد بود.

Leave a Reply