Skip to main content

ارائه و گسترش گوشی های هوشمند بر محور سلامت اکوسیستم توسط شرکت فیلیپس

وقتی شما درمورد گوشی های هوشمند و اینترنت اشیا فکر می کنید، به احتمال زیاد اولین اسمی که به ذهن شما خطور می کند فیلیپس می باشد. یکی از بزرگترین کسب و کار های فیلیپس در بخش بهداشت و درمان است و بزرگترین بخش از آن درواقع تجهیزات بیمارستانی، از جمله تجهیزات رادیولوژی و دیگر تکنولوژی های سنگین است. بنابراین احساس می شود که فیلیپس تصمیم به ترکیب اینترنت اشیا و مراقبت های بهداشتی برای ایجاد یک اکوسیستم جامع برای مصرف کنندگان را دارد.

در آینده فیلیپس رونمایی و عرضه مشابهی حول مقیاس های هوشمند و در راستای تناسب اندام خواهد داشت و قرار است طیف وسیعی از محصولاتش را با دید کلی به سلامت ارائه کند. در مرکز همه ی اینها، یک برنامه ی تلفن همراه وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا جنبه های مختلف دستگاه های متفاوت در اکوسیستم را کنترل کنند. این برنامه، HealthSuite Health نامیده می شود و به عنوان یک مرکز برای کاربران است تا آنچه باید را تنظیم کنند و همه اطلاعات و داده های خود را ببینند. در قسمت سخت افزار،محور، یک ساعت هوشمند عجیب است به قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار اما فاقد بسیاری از ویژگی های اساسی که از یک ساعت هوشمند مدرن انتظار می رود; مانند پشتیبانی از اعلان(Notification). در عوض، قیمت بالای این ساعت توسط طیف عظیمی از سنسور و حجم داده های اطلاعات بهداشتی که ساعت می تواند ضبط و ارائه کند، توجیح می شود. کاربران، مانیتور ضربان قلب نرمال را در اختیار خواهند داشت که در حال حاضر در بسیاری از ساعت های high-end موجود است. همراه با پشتیبانی از ردیاب فعالیت، ردیابی و اعلام کالری و خواب. این ساعت دارای یک صفحه نمایش غیررنگی تا ۴ روز عمر باتری می باشد و می تواند سریع شارژ شود. این ساعت مقاوم دربرابر ۱ اتمسفر آب است که به کاربران اجازه می دهد تا به طور مداوم در دست داشته باشند و از آن استفاده کنند.

همراه با ساعت و برنامه تلفن همراه،فیلیپس، دماسنج گوشی را نیز ارائه می دهد، مقیاس های هوشمند دقیق و دو مانیتور مختلف فشار خون. همه اینها می توانند بازخورد خود را به برنامه HealthSuite Health ارائه دهند. اکوسیستم کلی دستگاه به گونه ای طراحی شده که می تواند یک دستگاه پزشکی خاص و ویژه باشد. این دستگاه ها برای همه ی افراد در آمازون موجود و در دسترس می باشند.

Leave a Reply