Skip to main content

تیزر سونی تأکید می‌کند که سری اکسپریا Z5 با سیستم فوکوس خودکار هیبریدی خواهد آمد

در ماه گذشته، گوشی های شایعه ساز سونی که Z5 و Z5 Compact نام دارند، بازار شایعات و گفته ها را داغ کردند.
در هفته رو به رو سونی حضور خود را در برلین طی کنفرانس IFA 2015 لوازم الکترونیکی نشان می دهد. اما سونی در ساعات اولیه صبح امروز تاکید کرد که در ۲ سپتامبر طی مراسم IFA از گوشی هوشمند جدید خود رو نمایی خواهد کرد.

بازوی بزرگ بریتانیایی سونی به تازگی یک تیزر در توییتر که طرفداران را دعوت به “دریافت گوشی های هوشمند با تمرکز و دقت بیشتر آماده باشید” کرد، منتشر نمود.

در واقع در تیزر گوشی هوشمند، ما به دلیل عدم شفافیت و تار بودن تیزر که دلیل آن مشخص نیست متوجه اتفاق خاصی نشدیم! میتوانید خودتان نگاه کنید؛

sony-xperia-z5-autofocus

در حال حاضر، در حالی که دلیل حکم می کند پرچمدار سونی تا زمان رو نمایی برای همه علامت سوال باقی بماند، طرفداران سونی در رابطه با خوش دستی سونی استاندارد یعنی سونی Z5, حرف می زنند که به نظر می آید مدل Compact آن در این ادعا بیشتر مد نظر باشد.

اگر شما به نشت و شایعات بی اعتنا هستید، سونی انتظار می رود از دو مدل Sony Xperia Z5 و Sony Xperia Z5 Compact ماه آینده در نمایشگاه IFA در برلین پرده برداری کند.

همچنین به یاد داشته باشید سال گذشته سونی دو پرچمدار قبلی خود یعنی Z3 و Z3 compact در دوره های قبل از  IFA در پاییز پرده برداری کرد.

برگردیم به تصویر تیزر، نسبتا واضح است که گوشی هوشمند بعدی سونی با یک سیستم فوکوس خودکار فانتزی به میدان می آید. متاسفانه برای برخی طرفداران، سری جدید Sony Z5, این واقعا درباره قابلیت های حرف های زیادی نمی زند. همچنین به خاطر داشته باشید گوشی میان رده سونی یعنی Sony Xperia M5 با یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی فوق‌العاده سریع می آید، که البته این گوشی پرچمدار سونی نیست.

امیدواریم، گوشی رده بالای سونی با  نرم افزار جدید دوربین خود که به ارمغان می‌آورد مارا شگفت زده کند. این ها در حالی است که تنها فرصت کمی بیش از یک هفته تا شروع مراسم IFA 2015 فرصت باقی ست وموجی از شایعات از سوی سایت های اینترنتی مختلف وجود دارد.

نظر شما راجع به این تیزر چیست؟

منبع: Phone Arena

Leave a Reply