Skip to main content

بهترین سلفی را با کدام گوشی بگیریم؟

بهترین سلفی گوشی های ۲۰۱۵:بدون شک سلفی ها جدیدترین اتفاق بزرگ برای گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ است…

با ما در این مطلب همراه باشید تا شمارا با ۱۰ گوشی که بهترین سلفی ها را ثبت میکنند آشنا کنیم.

 

۱۰. Nokia Lumia 735

جذاب‌ترين نوکیا در بازار! نوکیا لومیا ۷۳۵ یکی از ایده آل ترین گوشی های هوشمند برای سلفی ست. عملکرد مناسب همچنین پشتیبانی از کارت حافظه micro SD و نسل چهارم اینترنت از ویژگی های مثبت این گوشی می باشد.

فقط امیدواریم نوکیا کمی سرعت عملکرد دوربین این گوشی را ارتقا دهد!

 

۹. Huawei Honor 6

به طور جد هوآوی با این گوشی خود مارا تحت تأثیر قرار داد! شما با قیمت بسیار پایین میتوانید صاحب یک گوشی با امکانات بالا شوید!

عملکرد مناسب با صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ دی در کنار دوربین با کیفیت و عمر باتری بالا یک گوشی بسیار مناسب را به ارمغان می‌آورد.

 

۸. Google Nexus 6

نکسوس ۶ دارای ویژگی های منحصر به فردیست! برتری های سخت افزاری این گوشی از جمله کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش و پردازشگر قدرتمند.

با این حال نمیتوان از بزرگی بیش از حد، وزن زیاد و قیمت بالای این گوشی چشم پوشی کرد!

 

۷. Samsung Galaxy Note 4

بدون شک سری نوت سامسونگ (مخصوصا از نوت ۳ به بعد)از قوی ترین فبلت های بازار موبایل به شمار می آیند.

صفحه نمایش بزرگ و عملکرد بسیار بالا و ویژگی هايي که حتماً با آنها آشنا هستید این گوشی را جزء محبوبترین های بازار قرار میدهد!

اما شاید گوشی ارزان تر و خوش دست تر از نوت ۴ برای سلفی میتوان از Galaxy S5 استفاده کرد.

 

۶. Sony Xperia Z3

کم نقص ترین و تکامل یافته ترین پرچم دار سونی! یک گوشی دوست داشتنی با پردازنده قدرتمند و دوربین با کیفیت خود همیشه جزو بهترین هاست. نام سونی که به گوش می‌رسد ناخودآگاه ضد آب بودن برای همه تداعی می شود!

سلفی زیر آب! کیفیت دوربین هميشه مبنای بهترین سلفی  نیست. با کدام گوشی میتوانید زیر آب از خودتان عکس بگیرید؟

 

۵. IPhone 6

کیفیت ساخت فوق العاده؟ دوربین ۸ مگاپیکسلی؟ صفحه نمایش بزرگتر؟

هرچند آیفون در گوشی جدید خود اکثر ویژگی های گوشی دوسال پیش خود را یدک می‌کشد اما باز دوست داران آیفون، گوشی خود را برترین گوشی بازار میدانند. با این حال به نظر می رسد در مقابل دوربین های ۵ و ۸ و حتی ۲ مگاپیکسلی سایر شرکت ها، دوربین ۱ مگاپيکسلي آیفون حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد. اما باز هم انتخاب با شماست!

 

۴. Htc One M9

جدیدترین چیپست اسنپ‌دراگون، جدیدترین نسخه‌ی اندروید، جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری سنس، صدای باکیفیت استریو، صفحه‌ی نمایش با رزولوشن بالا و در انتها دوربین بسیار با کیفیت در مقایسه با ام۸ به امکانات ام۹ اضافه شده‌اند؛ همه‌ی این امکانات در کنار هم مجموعه‌ی مناسبی را برای یک پرچم‌دار تشکیل داده‌اند. بدنه‌ی کاملا آلومینیومی و ساختار جدید پشت گوشی که به در دست گرفتن آن کمک می‌کند، گوشی ام۹ را به یک پرچم‌دار عالی تبدیل کرده‌اند. اما آیا همه این ها یک تغییر بزرگ به حساب می آیند؟

سه گوشی که بهترین سلفی را ثبت می کنند

 

۳. Samsung Galaxy S6 and S6 Edge

بدون شک سامسونگ با ساخت این دو گوشی تا به اینجا قویترین گوشی سال ۲۰۱۵ را تولید کرده است. سرعت بسیار بالا، صفحه نمایش فوق العاده کیفیت ساخت عالی تنها گوشه ای از ویژگی های این گوشی است. شارژ سریع و دوربین بسیار خوب نیز بیشتر مارا به سمت این دو گوشی جذب می‌کند. فقط امیدواریم کمی قیمت این گوشی کاهش یابد!

 

۲. LG G4

ال جی یک مسیر تنزلی غیر منتظره را با پرچمداران خود تجربه کرد! حال امید دارد با این گوشی بازار موبایل را فتح کند. گوشی جدید سری شکلات این بار قوی تر از همیشه! مهم ترین شاخصه این گوشی صفحه نمایش کم نظیر و دوربین قدرتمند آن است. این قول را به شما می دهیم که با خرید این گوشی نگران عکس سلفی از خود نباشید!

 

۱. Htc Desire Eye

باید اعتراف کنیم این گوشی کاملا ما را حیرت زده کرد!سرعت بالا و ارزش بسیار عالی نسبت به قیمت آن همچنین با کیفیت صدای مناسب و صفحه نمایش جذاب، برای شما یکی از بهترین و زیباترین عکس ها را ثبت می کند

 

حال انتخاب با شماست

 

منبع: pcadvisor

Leave a Reply