Skip to main content

کیف پول چرمی دارای بلوتوث و ردیاب

خوشبختانه یک شرکت فناوری مد پاکستانی(که به زودی به همراه دیگر محصولاتش در کیک‌ استارتر معرفی خواهد شد.) محصولی ساخته است که هر دو قسمت مد و تکنولوژی را دربرمیگیرد. این  کیف پول چرمی دارای بلوتوث و ردیاب است.

وسایلی که شرکت RockDove طراحی کرده، شامل مواردی مانند جاکلیدی، چمدان، کیف پول و دیگر وسایل روزمره هستند که  از چرم گیاهی ساخته شده اند. اما مهم ترین ویژگی آنها این است که تراشه نازک و انعطاف پذیر ردیابی هوشمند بلوتوث (کیت الکترونیکی)در آنها تعبیه شده است که قابلیت ردیابی وسایل را به کاربران آنها می‌دهد!

Ammar Jangbarwala یکی از بنیانگذاران شرکت RockDove  می‌گوید:”من  اغلب اوقات کیف پول و کلیدهایم را گم می‌کنم و به این راه حل فکر می‌کردم که کاش می‌توانستم آنها را بوسیله‌ی تلفن همراهم ردیابی کنم” بنابراین فکر کردم چرا که نه؟ به همین دلیل ما تصمیم به تولید طیف وسیعی از محصولات چرمی گرفتیم که قابل ردیابی هستند. ما در تولید این محصولات از بهترین مواد استفاده کردیم تا علاوه بر حفظ زیبایی، محصولاتی مقاوم و دوست‌دار محیط زیست تولید کرده باشیم.”

کیت قرار داده شده فقط قابلیت ردیابی ندارد بلکه قابلیت هشدار را نیز دارا می باشد! و به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که در صورت دور شدن تا فاصله‌ ای خاص از کاربر، زنگ هشدار آن به صدا در می آید. حتی اگر کیف پول  از محدوده‌ی پشتیبانی بلوتوث (۱۰۰ متر) خارج شود، کاربر توسط قابلیتی با نام Growd GPS که در این کیت گنجانده شده می تواند آن را بیابد. یک شارژر وایرلس نیز برای این کیف پول طراحی شده که این اطمینان را می دهد که این کیت الکترونیکی در هر زمان قابل شارژ باشد و علاوه بر آن، به همراه این کیف پاوربانک ۸۰۰۰ میلی‌آمپری نیز ارائه می‌شود تا علاوه بر شارژ کردن کیف, سایر لوازم الکتریکی خود را نیز شارژ کنید.

Jangbarwala درادامه‌ی توضیحاتش در مورد خط تولید جدید کمپانی می‌گوید: “ما مفتخریم که ۶۰ درصد از قطعات الکترونیکی مورد استفاده در این محصولات، از قطعات بازیافت شده هستند و درنتیجه باعث کاهش زباله‌های الکترونیکی و تاثیر مثبت بر محیط زیست می شوند.”

منبع خبر : digitaltrends

Leave a Reply