Skip to main content

یک تیزر پست شده بر روی صفحه ی تویتر سونی روز پنجشنبه، نظر هارا به سمت اینکه غول صنعت الکترونیک ژاپنی به احتمال زیاد قصد معرفی یک اکسپریا ی جدید را در ماه آینده دارد. همچنین تصاویری که از دفترچه راهنمای Xperia C5 Ultra بر گستره ی وب شایع شده اند،  میتوانند نشان از این باشند که این گوشی همزمان با همایش IFA سونی رونمایی خواهد شد.

گرفتن عکس در کسری از ثانیه با موبایل جدید سونی ممکن میشود

بنا به پست تویتر،  سونی ممکن است موبایل اکسپریای جدیدی با دوربینی که قادر است تصاویر را با سرعت بسیار بالا و در کسری از ثانیه ثبت کند را معرفی کند. از این خبر میتوان دریافت که سونی از متود جدیدی در فوکوس خودکار بهره برده است و شاید هم بهینه سازی هایی در زمینه ی دقت سنسور و سرعت شاتر صورت گرفته است. عکس تویتری که در بالا هم مشاهده کردید فعلا نشان گر این است که روش جدیدی برای گرفتن عکس در کسری از ثانیه در راه است و سومین روز از ماه هشتم میلادی،  تاریخی است که در کنار هشتگ #Xperia به آن اشاره شده است. عکس زنده ای که درباره ی این خبر منتشر شده است تصویری از یک موبایل سفید رنگ میباشد که راه خود را به اینترنت باز کرده است و چیزی به غیر از پنل جلویی آن دیده نمیشود.

sony_xperia_c5_ultra_live_image_nowhereelse

مشخصاتی که برای این گوشی شایعه شده اند، با مشخصات شایعه شده برای Xperia C5 Ultra یکسان اند بغیر از اینکه احتمال میرود سنسور دوربین این گوشی IMX 230 سونی باشد که پیشتر در Motorola Moto X جدید شاهد آن بودیم. با این دستاورد جدید امیدواریم شاهد پیشرفت بیشتری در عرصه ی عکاسی موبایل باشیم.

منبع: NDTV Gadgets

Leave a Reply