Skip to main content

به نظر می رسد که هوآوی نگاهی جدی به دنیای ساعت های هوشمند دارد. دیروز دو ویدیو از ساعت هوشمند جدید این کمپانی که قرار است در نمایشگاه MWC 2015 معرفی شود در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. پیش از این عکس های این ساعت در تبلیغاتی که برای MWC 2015 در نظر گرفته شده بود به معرض نمایش گذاشته شد.

از چیزهایی که تا امروز دیده ایم هوآوی یک ساعت بسیار جذاب را ساخته است. از نظر طراحی این ساعت بسیار به ساعت هوشمند موتورولا یعنی موتو ۳۶۰ شباهت دارد اما بر خلاف موتو ۳۶۰ این ساعت به طور کامل دایره ای است.

در یکی از ویدیوها گفته می شود که صفحه نمایش از جنس سافایر است و جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ است. این ساعت در سه رنگ نقره ای، طلایی و مشکی ارائه خواهد شد و هوآوی وعده داده که تنوع زیادی برای بندهای این ساعت ارائه شود. همچنین هوآوی تصمیم دارد تا تعداد زیادی تم برای ساعت ارائه کند.

از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند میتوان به صفحه نمایش AMOLED  با وضوح ۴۰۰×۴۰۰ و به یک تراکم ۲۸۶ پیکسل ایی اشاره کرد و اما شاهکار این شرکت چینی به این جا ختم نمیشود این ساعت دارای ۴۲mm قطر میباشد و دارای دو مدل مردانه و زنانه تولید خواهد شد ودارای ویژگی های مانیتور ضربان قلب یکی از سنسورهای تناسب اندام ,شمارنده گام به گام برای ارزیابی میزان سوخت کالری بدن در حین کار و فعالیت روزانه,و… در این ساعت است.

مشخصات فنی این ساعت میتوان به کارگیری نسل جدید پردازنده های Snapdragon , دارای RAM 512 برای کارایی بهتردستگاه ,پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲٫۱۱n Wi-Fi اشاره کرد. قیمت این ساعت تقریبا از ۳۸۶$ دلار آمریکا شروع میشود و قیمت مدل GOLD این ساعت تقریبا ۴۴۱$ دلار آمریکا میباشد.

Leave a Reply