Skip to main content

شرکت گوگل و اینتل در حال حاضر بر روی پروژه ای جدید به نام تانگو ، تلفن همراهی با امکانات ۳D کار میکنند

تانگو ، تلفن همراهی با امکانات ۳D

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

زمانی که شرکت دِل (DELL) از تبلت Venue 8 7000  خود (که تبلتی براق و نازک بود) رونمایی کرد، این تبلت دارای یک دسته از دوربین های فوق العاده بود. آنها سخت افزار های لازم را برای Intel RealSense کار گذاشتند تا امکان عمق سنجش را برای تصاویر فراهم کنند. متاسفانه نتیجه نهایی، نتیجه مطلوبی نبود اما باید این را قبول داشت که این یک نوآوری جدید در تکنولوژی است و ممکن است کاستی هایی نیز داشته باشد.

امروزه انجمن توسعه اینتل منتشر کرد که با همکاری شرکت گوگل بر روی پروژه ای جدید به نام تانگو برای گوشی های هوشمند که امکان بهره بری از امکانات RealSense را دارند که البته کامل تر و دقیق تر از Venue 8 7000 است، کار میکنند.

این دو شرکت برای پیشبرد این پروژه تلاش میکنند تا تلفن همراهی ۶ اینچی که شامل چند دوربین در پشت گوشی است، بسازند و با کیفیتی بهتر از Venue 8 7000 وارد بازار کنند. پروژه تانگو گوگل به مصرف کنندگان این قابلیت را میدهد که بتوانند برنامه هایی بسازند که از محیط فیزیکی اطراف آگاهی کامل را داشته و بتواند آن را با دقت و ظرافت بیشتری به تصویر بکشد.

با توجه به امکاناتی که در این تلفن همراه وجود دارد، میتوان گفت که وقتی وارد بازار شود تحول عظیمی در این عرصه به وجود خواهد آمد و به راحتی میتوان پیش بینی کرد که این تلفن همراه قیمیت بسیار بالایی خواهد داشت و بدلیل قبمت بالا به مرور زمان و بتدریج وارد کشور های متعدد خواهد شد.

مطبوعات امروزی خبر هایی را در مورد راه های بیشتری برای ساختن نرم افزارهایی که محیط اطراف را می توانند به طور کامل و سه بعدی نشان دهند، برای ما به ارمغان می آورند، اما نمیتوان این برنامه ها را هم سطح و اندازه با تانگو ، تلفن همراهی با امکانات ۳D قرار داد همچنین این احتمال وجود دارد که این پروژه هنگام ورود به بازار با استقبال بی نظیری روبرو شود.

منبع: AndroidPolice , engadget

Leave a Reply