Skip to main content
مقالات

موبایل وب سایت

By دسامبر 10, 2020مارس 27th, 2021No Comments

طراحی نرم افزار موبایل سایت و فروشگاه اینترنتی

با سفارش طراحی نرم افزار موبایل برای سایت می توانید با هدف قرار دادن کاربران موبایل تجارت خود را به مرحله جدیدی ارتقا دهید.
• شرکت ما با طراحی نرم افزار موبایل سایت شما بر روی اندروید و iOS امکان دسترسی به سایت شما را به آسان ترین شکل ممکن فراهم می آورد.
• طراحان ما در طراحی نرم افزار نسخه موبایل سایت شما از تکنیک های ویژه ای استفاده می کنند که سرعت بارگذاری (load time) وب سایت شما را به صورت چشم گیری کاهش می دهد . لذا می توانید مطمئن باشید که مشتریان و بازدید کنندگان نسخه موبایل سایت شما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

مزایای طراحی نرم افزار موبایل سایت

طراحی سایت های جداگانه برای سازگاری با موبایل هزینه بر و از لحاظ محتوا مشکل سازند ، و وبسایت های معمولی و دسکتاپ هم پاسخ گوی نیاز قشر عظیم کاربران موبایل نمی باشند. ساخت نرم افزار موبایل برای سایت هم هزینه ی اضافی دارد هزینه ی آن ولی در برابر فرصت هایی که از دست می رود ناچیز است . خصوصا اگر به جامعه ی روبه رشد کاربران موبایل و همچنین برتری های نرم افزار موبایل سایت در مقایسه با نسخه دسکتاپ یا موبایل سایت بیندازیم ، این موضوع واضح تر خواهد شد.

بازدید کنندگان موبایل سایت هدفمند هستند

موبایل وب سایت

اکثر اوقات وقتی یک مشتری از سایت شما روی موبایل اندروید یا آی او اس خود بازدید می کند ، برای براندازی تمام محصولات شما نیامده است. بلکه به دنبال هدف خاصی مانند مقایسه قیمت های شما با رقیب ها ، جستجوی آدرس یا شماره تلفن شما و مواردی از این طیف می باشد. ارائه ی اطلاعاتی که آن ها به دنبالشان هستند آن هم به صورت مستقیم و با سرعت لود (بارگذاری) بالا می تواند اولین اقدام شما در برقراری رابطه پایدار با مشتری ها باشد.

کاربران موبایل سایت دست به نقد تر هستند

کاربران نرم افزار موبایل سایت ها معمولا از اپلیکیشن یا نسخه موبایل وب تحقیقات لازم را از پیش انجام داده اند و هم اکنون درحال تصمیم گیری نهایی برای خرید محصول مورد نظرشان هستند . اگر شما بتوانید با روشی موثر کالا یا خدمات خود را به نمایش گذاشته و برند خود را در عرصه ی موبایل معتبر کنید ، بی شک بسیاری از مشتریان دست به نقد را تشویق به انجام خرید کرده اید. حتی اگر بخش عمده ی فروش شما از نرم افزار فروشگاه موبایل سایت تان نباشد ، باز هم مشتریانی ماندگار (حتی خرید های کوچک از طریق اپلیکیشن موبایل یک سایت بهتر از خرید های حضوری به یاد می مانند) با تجربه ای رضایت بخش را نصیب خود کرده اید.

اهمیت تجاری موبایل مارکتینگ

بیشتر کاربران برای کسب اطلاعات در مورد اجناس از گوشی خود استفاده می کنند و حتی برخی از آنها موقع خرید این کار را انجام می دهند. یک تجربه ی نامطلوب در استفاده از سایت یا فروشگاه نسخه موبایل می تواند در را برای رفتن مشتریان بالقوه شما را که هم اکنون در حال جستجوی کالای مورد نظر خود در فروشگاه شماست، به سوی رقیبانتان باز بگذارد.

اهمیت طراحی نرم افزار موبایل سایت در موبایل مارکتینگ یا بازاریابی با موبایل

متمایز کردن شما از رقیبان

در تجارت اینترنتی سرعت پایین بارگذاری صفحات و لود سایت می تواند موجب نارضایتی وکاهش اعتماد و حتی سلب اعتماد مشتریان در نگاه اول بشود. چرا که کاربران انتظار دارند روی موبایل سایت شما در کمتر از 3 ثانیه لود شود. این در حالی است که بارگذاری 85 درصد از سایت ها و صفحات اینترنتی موبایل ، 4.8 ثانیه یا بیشتر طول می کشد. بنابراین شما به چیزی بیشتر از یک سایت زیبا نیاز دارید. سایتی که سریع سفحات را لود کند و دستورات کاربر را اجرا کند. توسعه دهندگان ما با طراحی نرم افزار اندروید سایت یا اپلیکیشن iOS سایت شما ، کاربران وبسایت شما را به طرفداران و مشتریان سایت شما تبدیل می کند که در میزان فروش کلی هم تاثیر گذار خواهند بود.

شما می توانید طراحی نسخه اندروید و آی او اس سایت فعلی خود را بدون بازسازی وبسایتتان سفارش دهید . هم چنین نرم افزار نسخه اندروید سایت شما می تواند امکانات اختصاصی مجزایی را به سایت شما اضافه کند تا تجربه کاربری بهتری بر روی گوشی ها و تبلت های هوشمند برای کاربران ایجاد شود.

Leave a Reply