Skip to main content

امروزه هر برند موفقی یک لوگوی منحصربفرد و جذاب دارد که با یک بار دیدن فراموش نمی شود.

ماندگاری لوگو و آرم های تجاری به عوامل مختلفی مرتبط است، از جمله:

  • سادگی
  • خلاقیت
  • ارتباط مفهومی و ظاهری با شرکت و اهداف آن
  • رنگ بندی مناسب
  • و غیره.

ولی همه ی این ها زمانی معنی پیدا میکند که لوگو براساس سفارش شما طراحی شود نه کپی برداری از روی کلیشه ها و تغییر جزیی طرح های دیگران.

عنصر کلیدی برای داشتن یک لوگوی ایده آل، سفارشی بودن آن است. سفارشی بودن به معنای واقعی کلمه یعنی آنچه مخاطب در ذهن خود دارد و طراح آن را می پروراند و به تصویر می کشد. ولی مشکل اینجاست که در اکثر موارد کلمات در بیان خواسته ها و توصیفات ذهنی ناتوانند و مشتری نمی تواند لوگویی که در ذهنش است را به طراح منتقل کند.

طراحی لوگو سفارشی و آنلاین با سیستم سفارش هوشمند

طراحی لوگو سفارشی و آنلاین با سیستم سفارش هوشمند

ما این فرآیند را به صورت مراحلی تدارک دیده ایم که مشتری حین سفارش لوگو با طی آن ها به آسانی خواسته ی خود را به طراح منتقل می کند.

به منظور احترام به وقت و رفاه مشتریان این مراحل می تواند به صورت غیر حضوری در قالب سفارش آنلاین لوگو صورت گرفته و به صورت آنلاین لوگوهای سفارشی طراحی شده به مشتری از طریق اینترنت فرستاده می شود.

همچنین در صورت تمایل می توانید در طی روند طراحی، نظرات خود را در خصوص طرح لوگو به طراح اعلام کنید تا علاوه بر اطمینان خاطرتان، لوگوی شما مطابق میلتان طراحی شود. در آخر هم از بین طراحی های انجام شده، گزینه مورد پسند خود را انتخاب می کنید.

Leave a Reply