Skip to main content

طراحی سایت با وردپرس WordPress

طراحی سایت با وردپرس به شما امکان مدیریت و ویرایش محتوای وب سایت هایتان که انعکاسی از کسب و کار درحال رشدتان است را می دهد.
• شما با همکاری توسعه دهندگان شرکت ما می توانید سایتی طراحی کنید که جلوه گر جوهره ی برند و ماهیت کسب و کارتان باشد.
• جمع کردن بلاگ و وب سایت در یک پلتفرم منجسم ، باعث می شود کاربران به هر محتوایی که نیاز دارند سریع و آسان دسترسی پیدا کنند.
• با یک طرح واضح و روشن ، شما می توانید صفحات خود را به موضوعات مجزای مربوط به صنعت خود اختصاص دهید و تجربه کاربری منحصر بفردی برای بازدیدکنندگان به ارمغان آورید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟

مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست و چرا از wordpress استفاده کنیم؟

آسان بودن استفاده از وردپرس

استفاده و مدیریت سایت طراحی شده با وردپرس آسان است چه برای بیزینس های کوچک ، چه شرکت های بزرگ. طراحی بی تکلف و پیچیدگی وردپرس شما را در تمرکز بیشتر بر محتوای سایت و بلاگ یاری می‌کند بدون اینکه نگران مسائل پشت صحنه باشید. کار با وردپرس و مدیریت سایت وردپرس نیازمند هیچ دانش اولیه و پیش زمینه فنی نمی باشد . هم اکنون 24 درصد از صفحات کل اینترنت توسط وردپرس طراحی شده اند و مخاطبان گوناگون آن می توانند وردپرس را به سیستم مدیریت محتوای (CMS) مورد نیاز شما برای گسترش تجارت اینترنتی تان تبدیل کنند.

سفارشی سازی وردپرس

سفارش طراحی سایت سفارشی با وردپرس wordpress

طراحی سایت با وردپرس شما را قادر می سازد با یک طرح سفارشی هویت و برند منحصر بفرد خود را جا بیندازید . صفحات وردپرس انواع صنایع و 120 زبان مختلف در سرتاسر دنیا را دربرگرفته است و قابلیت سفارشی سازی برای به سادگی به تناسب تجارت شما مهیا می کند. هم چنین وردپرس به شما امکان مجتمع کردن سایت و بلاگتان را می‌دهد تا همه ی خدمات آنلاینتان از یک سایت قابل دسترسی باشد.

سازگاری وردپرس با SEO

کد های مورد استفاده در طراحی سایت با وردپرس ، سازگار ، ساده و موثر می باشند . این بهینگی به موتور های جستجو امکان خواندن و ایندکس کردن آسان محتوای سایتتان را می‌دهد. هم چنین کارشناسان SEO ی ما میتوانند شما را در ارزیابی و انتخاب موضوعات مناسب و حتی در تدوین محتوای بهینه سازی شده برای پیشرفت بهتر در این زمینه یاری کنند. هر صفحه ای که می‌سازید می‌تواند در راستای یک کلمه یا عبارت خاص با استفاده از متا تگ ها ، توضیحات متا و دیگر ویژگی هایی که در افزونه های وردپرس تعبیه شده بهینه سازی کرد. بهینه سازی سایت شما برای جستجو و ارائه دادن تجربه کاربری مثبت به بازدیدکنندگان باعث رشد آمار بازدید و ترافیک غیر کاذب سایت شما شده و رتبه ی وبسایت تان را از رقیبانتان بیشتر می‌کند.

افزایش شهرت و اعتبار برند

تولید مرتب محتوای جدید که موضوعات مربوط به صنعت و پیشه ی شما را به سایت شما ارجاع بدهد ، می تواند شما را پرچمدار شرکت های رقیب در بازار سازد. با سفارش طراحی سایت با وردپرس فضایی در اختیار دارید که می توانید محتواهایی برای افزایش اعتبار برند با مشتریان بالقوه شوید. وردپرس به شما امکان ایجاد بحث و دریافت نظرات و بازخورد های عمومی و ادمین کردن چندین نفر با اختیارات مدیریتی می سازد. ایجاد و حفظ جایگاهتان به عنوان عضوی فعال از صنعت خود برای سایت شما جاذبه ایجاد کرده و موجب افزایش آگاهی از نام تجاری شما می شود.

ریسپانسیو بودن و سازگاری با موبایل وردپرس

سفارش طراحی سایت ریسپانسیو با وردپرس

داشتن یک وب سایت که برای صفحات موبایل و تبلت ها بهینه سازی شده باشد ، یکی از نیاز های ضروری هر تجارت اینترنتی می باشد. افرادی که در حال رفت و آمد ، مسافرت ، یا حتی استراحت در منزل بوده و اکثر مطالعات آن ها از طریق گوشی و تبلت شان صورت می‌گیرد بخش بزرگی از کاربران اینترنت را تشکیل می دهند. یکی از مزیت های طراحی سایت با وردپرس ریسپانسیو بودن خودکار آن است که سایت شما را با صفحه ی گوشی و تمام دستگاه های دیگر متناسب می‌کند. این ویژگی شامل اندروید و iOS هم می‌باشد و سایت شما با هر دوی این سیستم عامل ها سازگار خواهد بود. داشتن این انعطاف پذیری شما را از ساختن سایت مجزایی که صرفا برای گوشی و پلتفرم های موبایل باشد بی نیاز می‌سازد. ریسپانسیو بودن یک سایت هم به نفع شماست و هم به نفع مشتریان و مخاطبان سایت شما.

Leave a Reply