Skip to main content

طراحی سایت با دروپال Drupal

دروپال یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) انعطاف پذیر که با استفاده از آن وب سایت ها و نرم افزار های تحت وب جذاب طراحی می‌کنیم تا آنچه که برند شما برای موفقیتش نیاز دارد تامین شود.
• نرم افزار ها و سایت های طراحی شده با دروپال ویژگی ها و امکانات گوناگونی در اختیار شرکت ها می‌گذارد تا با آن تبلیغات و بازاریابی آنلاین خود را در حد کمال توسعه بخشند.
• صرف نظر از عنوان و بزرگی شرکت شما ، دروپال با گزینه های قابل سفارشی سازی متعددی می تواند به کسب و کار و مدیریت آن کمک کند تا امنیت در دنیای دیجیتال را حس کنید.
• تیم توسعه دهندگان ما با شما همکاری می‌کنند تا یک سایت سفارشی و قابل مدیریت را برایتان طراحی کنند که بازتابی از اهداف شرکت شما بوده و آوازه‌ی برند شما را با تمام جزئیاتی که لازم است با استفاده از انعطاف پذیری دروپال به معنای واقعی به گوش شنوندگان برساند.

سفارش طراحی سایت با دروپال drupal

مزایای طراحی سایت با دروپال

سازماندهی

سازماندهی کردن محتوا روی سایت به گونه ای که کاربران بتوانند به آسانی به هر مطلبی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند اهمیت بسیار بالایی در طراحی یک سایت دارد. دروپال با ابزار های بسیاری که در این زمینه دارد می‌تواند طوری وب سایت شما را سازماندهی کند که تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان در دسترس آن ها باشد. برای یک وب سایت فروشگاه اینترنتی با محصولات زیاد ، این سطح از سفارشی سازی می‌تواند کسب و کارتان را خوشایند تر و قابل دسترس تر کرده و ارتباط کاربران با سایت شما را افزایش دهد.

مدیریت

مدیریت یک سایت با حجم محتوای زیاد به ابزار های نظارتی و مدیریتی مختلفی نیاز دارد. پلتفرم دروپال کنترل همه جانبه‌ای بر تولید و انتشار محتوا در سایتتان می دهد. شمایین که تعیین می‌کنید چه کسی به کدام قسمت ها دسترسی داشته باشد و هر فردی در رابطه با گزینش محتوا چه اختیاراتی را داراست. وضع این قوانین و نقش ها می‌تواند شیوه ای ساختار یافته و آسان برای مدیریت رویداد های سایت فراهم کند. تیم طراحی سایت با دروپال ما می‌تواند راهنمایی برای مدیریت مسمرثمر محتوا برایتان تهیه کند تا بتوانید وب سایت خود را با اطلاعاتی که بازدیدکنندگان مطلوبی به دنبال داشته باشد پر کنید.

بهینه سازی موتور های جستجو (SEO)

بهینه سازی موتور های جستجو نقش به سزایی در کسب و کار های اینترنتی دارد.از مزایای طراحی سایت با دروپال قالب بندی منحصربفرد دروپال است که شما را قادر به تولید صفحاتی با محتوای مفید می‌سازد که با حفظ تجربه کاربری مناسب ، سایت شما را مورد ترجیح موتور های جستجو کرده و شما را با رتبه‌ای مناسب در صنعت خودتان پیشتاز کند.

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری دروپال به حدی است که می‌تواند از کسب و کار ها و شرکت های بومی گرفته تا کمپانی های بین المللی ، سفارش طراحی سایت با دروپال و نرم افزار موبایل تحت دروپال را برای نیاز های مختلفشان تحت پوشش دهد. با دروپال می‌توان از بلاگ شخصی تا اپلیکیشن ها و نرم‌افزار های تجاری هرچیزی را مه درخور صنعت و تجارت شما باشد ساخت. پلتفرم دروپال با تمام سیستم عامل ها و دستگاه ها سازگار است و طراحی سایت ریسپانسیو با دروپال آسان تر از همیشه است.

شرکت ما از اولین شرکت ها در ایران است که طراحی سایت با دروپال را بصورت سفارشی و حرفه ای می‌پذیرد و طراحان ما می‌توانند با تکنیک های بروز و استفاده از هسته قدرتمند دروپال برنامه ها و وب سایت هایی برای شما طراحی کنند که تمام نیاز های بیزینس شما را پاسخ گو باشد.

Leave a Reply