Skip to main content

kinds of telegram bots

در سال اخیر بیشترین تعداد کاربران ایرانی به استفاده از پیامرسان تلگرام رو آوردند و هم اکنون این رقم به بیش از 45 میلیون نفر رسیده است که نیمی از جمعیت کاربران تلگرام را تشکیل میدهد! میانگین استفاده هر کاربر ایرانی از تلگرام بیش از 2 ساعت در روز است که بیش از میانگین تماشای تلویزیون توسط هر ایرانی میباشد. لذا میتوانید تلگرام را به عنوان بستری برای توسعه و تحول کسب و کارتان در نظر بگیرید که پتانسیل بالایی در معرفی محصولات و خدمات شما به مشتریان دارد. در ادامه به برخی از کاربرد ها و انواع ربات تلگرام اشاره می کنیم ولی به این معنی نیست که سفارش طراحی ربات تلگرام شما باید محدود به همین موارد باشد.

 انواع ربات تلگرام

ربات تلگرام” نرم افزاری است که بر روی تلگرام اجرا می شود و با استفاده از آن میتوانید خدمات مختلفی مانند پاسخگویی خودکار، ارسال پیام های تبلیغاتی انبوه و اطلاع رسانی به مشتریان بصورت همزمان را با سرعت و گستردگی بالا به کاربران ارائه دهید. در واقع ربات یک اکانت تلگرامی بدون سرنشین است که از قبل برنامه ریزی شده و تقریبا قادر به انجام هر کاری با آن هستید. انواع ربات تلگرام مختلفی وجود دارد که هر کدام کارایی و ویژگی های منحصربه فرد خود را دارند. در میان انواع ربات تلگرام پرکاربردتربن موارد شامل ربات فروشگاهی، ربات نظرسنجی، آموزشی و تبلیغاتی است. ربات تبلیغاتی قابلیت معرفی و تبلیغ هدفمند کالا و خدمات را به کاربران  فراهم میکند. با ربات نظرسنجی  امکان برگزاری نظرسنجی های پیشرفته را به همراه نمودارهای آماری و تحلیلی خواهید داشت. ربات فروشگاهی بستری مناسب برای عرضه محصولات خود به بازار هدف است. ربات آموزشی نیز مدیریت یک مجموعه آموزشی را به همرا تمام جزئیات مقدور میکند.

خطرات استفاده از سرویس های ساخت ربات رایگان

برای ساخت انواع ربات تلگرام سرویس های ساخت ربات تلگرام بدون برنامه نویسی و یا رایگان زیادی میتوانید پیدا کنید که امکانات محدودی مثل ارسال پیام در اختیار شما قرار می دهند که در موارد جزئی کمک حال شما می باشند. هر ربات دارای یک رمز توکن است که فقط با داشتن آن رمز میتوان ربات را برنامه نویسی ، مدیریت و استفاده کرد. اولین چیزی که این سرویس ها درخواست میکنن توکن ربات شماست که با داشتن آن صاحب اختیار ربات می شوند و حتی بدون اطلاع شما می توانند توکن را تغییر داده و دسترسی شما را به ربات قطع کنند. علاوه بر آن می توانند در حین اینکه شما توکن را دارید بدون اطلاع شما با استفاده از رباتتان برای دیگران هر پیغام دلخواهی بفرستند و حتی اطلاعات ارسال شده توسط آنها را در سرور های خود ذخیره سازی و استفاده کنند. از سوی دیگر چون این سرویس ها به عده زیادی خدمات میدهند ناچارند که فضا و قدرت پردازش محدودی در اختیار ربات شما قرار دهند که نمیتواند پاسخگوی تعداد زیاد کاربران باشد ؛ حتی با تعداد کم هم معمولا سرعت پاسخگویی ربات های رایگان پایین و اکثرا با تاخیر میباشد که عاملی برای فراری دادن مخاطبان و مشتریان شماست.

Leave a Reply