طراحی و توسعه بازیهای سفارشی
طراحی بازی سفارشی
گروه تخصصی گیتی افروز یکی از حرفه ای ترین گروه ها در زمینه طراحی بازی سفارشی در سطح کشور است. تیم طراحان ما با استفاده از مجموعه ای از ایده ها و نوآوری ها که مختص هدف شما است یک بازی سفارشی طراحی و توسعه میدهد که منحصر به شما میباشد. طرح و تم این بازی ها منعکس کننده نیازهای مشتریان و کمپانی ها برای عرضه محصولاتشان است. هر نسخه از این بازی ها از اطلاعاتی گرفته و ساخته شده است که کاملا درباره کمپانی، جامعه و یا مشتری شما میباشد. حفظ مخاطبان شما تضمین شده چراکه تمام محتوای گنجانده شده در بازی را تحت کنترل خواهید داشت. تیم طراحان ما در خلق یک بازی سفارشی از محتوای شما استفاده میکنند تا تمام گزینه ها منحصر به فرد و مختص کمپانی یا مشتری شما باشد. مخاطب شما از این بازی لذت خواهد برد وشما نیز به هدف مد نظرتان خواهید رسید چراکه این بازی سفارشی دربردارنده منافع مشترک دوطرف است. جهان ما با به اشتراک گذااری ایده های شخصی،عکس ها و رویدادها پرشده است. شما میتوانید با یک بازی سفارشی تمام این مفاهیم را با اهداف خاص خود ترکیب کرده و به اشتراک بگذارید. ما از تمام این قوانین آگاه هستیم بنابراین بازی را طراحی و توسعه میدهیم که تمام نیازهای شما را در بهترین شکل ممکن براورده خواهد کرد.
طراحی و توسعه بازی سفارشی
ما خدمات کل چرخه طراحی و توسعه بازی سفارشی را ارائه میدهیم. تیم ما متشکل ازطراحان، برنامه نویسان و هنرمندان است که تجربه و مهارت لازم را در ارائه راه حلهای مناسب ایده و تصورات شما را دارند.
- طراحی بازی
- طراحی و توسعه بازی سفارشی
- برنامه نویسی VFX ، SFX برای بازی ها
- ابزارهای برنامه نویسی AL ، CG
- برنامه نویسی شبکه
خلق جنبه های هنری بازی سفارشی
تیم هنری ما شامل هنرمندان خلاقی ست که به بازی سفارشی شما زندگی میبخشد. ما تمام مراحل تولید هنر را برگرفته از یک مفهوم خلاقانه پوشش میدهیم تا ابزارها، بافت و شخصیت های متحرک برجسته 3D ، ساخت محیط ، UL و عناصر 2D را طراحی و توسعه دهیم.
- طراحی مفاهیم خلاقانه
- مدل سازی شخصیت های 3D
- ساخت بافت و ابزارها
- طراحی محیط و اشیاء
ایده خود را با ما به اشتراک بگذارید. همیشه با بهترین راه حلها آماده ارائه خدمات هستیم.
ما کاملا بر این عقیده هستیم که یک ایده خوب همراه با یک تفسیر درست میتواند ضامن موفقیت باشد. اگر ایده ای دارید و به یک شرکت خلاق قدرتمند نیاز دارید تا این ایده را به تصویر بکشد ما آماده همکاری هستیم.
خدماتی که ما ارائه میدهیم:
- طراحی بازی سفارشی
- مفهوم سازی و طراحی رابط کاربری
- جنبه های هنری باکیفیت در سبک های کارتونی و واقع گرایانه
- انیمیشن های 2 و3 بعدی
- صوت سفارشی مانند جلوه های صوتی و موسیقی های متنی منحصربه فرد
- یکپارچه سازی کامل نرم افزاری برای وب، ios و اندروید
- برای بازاریابی رسانه های اجتماعی و پشتیبانی از مشتری
تجربه ای نو با انتخاب بهترین ها
کیفیت بالا بازی سفارشی
سفارشی سازی بر اساس درخواست های مشتری
پشتیبانی 24 ساعته

نقش محتوا در ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی دیجیتال است که امروزه کاربردهای گسترده ای یافته است. علارغم سایر کانال های بازاریابی مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی و با وجود ایمیل های اسپم و اسپمرها و نکات منفی که در پی دارند، هنوز نیز بازاریابی با ایمیل با صرفه ترین روش جهت معرفی خدمات و کالا است. زمانی که مخاطبان شما برای دریافت ایمیل های شما ثبت نام می کنند در مقابل این انتظار پاداشی را دارند. آنها از شما انتظار دارند که شما یک محتوای با ارزشی را به صندوق پستی آنها اضافه کنید و صندوق پستی آنها را درهم و برهم نسازید. بنابراین چالش بازاریابی با ایمیل این است که اثبات کنید شما سزاوار فضای اختصاص داده شده به شما در صندوق پستی آنها هستید.

کاربردهای سیستم های تصمیم یار
امروزه امکان استفاده از سیستم های تصمیم یار در هر حوزه از صنعت و دانش وجود دارد. در واقع، این سیستم ها به اندازه ای گسترده هستند که افرادیکه از سیستم های تصمیم یار استفاده میکنند نمیدانند که در حال استفاده از DSS هستند! برای مثال "spreadsheet" که یک اپلیکیشن کامپیوتری تعاملی برای سازماندهی، آنالیز و ذخیره داده به شکل جدول است صرفا یک DSS ساده است که معمولا در بسیاری از شرایط متعدد از آن استفاده می شود.

مزایای سیستم های تصمیم یار
سیستم های تصمیم یار "DSS" ابزارهایی هستند که در ارزیابی و حل سوالات کسب و کارها به صورت موثر و به موقع به شرکت ها کمک می کنند. در این مقاله به شرح استفاده و اثربخشی سیستم های تصمیم یار از منظر بازاریابی می پردازیم.
شرکت ها در تمام صنایع به ابزارها، تکنیک ها و مدل های تصمیم یار نیاز دارند تا به آنها در ارزیابی و حل سوالات مربوط به کسب و کار کمک کنند. DSS سیستم اطلاعاتی مبتنی بر رایانه است که با ارائه ابزار قابل انعطاف برای تجزیه و تحلیل، در تصمیمگیری بهتر به کسب و کارها یا سازمان ها کمک می کند. علاوه بر کمک به مدیریت، سیستم های تصمیم یار "DSS"ها در سطوح عملیات و برنامه ریزی سازمان نیز مفید هستند.

بازاریابی دیجیتال یا تبلیغات چاپی؛ کدام برای سرمایهگذاری بهتر است؟
هنگامی که صحبت از تامین مالی بازاریابی به میان می آید، بدون شک هر کسی میخواهد بهترین استفاده را از هر ریال پول خود داشته باشد. برخی از کسب و کارها بودجههای زیادی دارند، به همین دلیل باید تحلیل و بررسی کنند که کدام روش تبلیغاتی بیشترین مزایا را برای بازاریابی به دنبال خواهد داشت.
مدت زیادی است که بحث بر سر بازاریابی دیجیتال و تبلیغات چاپی در بین بازاریابان وجود دارد. هر دو مورد مزایا و معایبی دارند. با این حال شرکتهایی که با بودجه محدودی کار میکنند نیز میدانند که هزینه پیشی گیری از رقبا و شناساندن برندها، در بازایابی دیجیتال به نسبت کمتر از تبلغات چاپی است.

روش های بازاریابی نوین
ظهور علم اطلاعات و گسترش کانال های جدید رسانه ای برخی از شغل های سنتی و روش های بازاریابی را اساسا تغییر داه و درعین حال شغل های جدیدی را ایجاد کرده است. در حالت کلی تمام این تغییرات بخشی از تکامل بازاریابی نه صرفا فقط به عنوان یک هنر بلکه به عنوان ترکیبی از هنر و علم هستند. امروزه تمام بازاریابان به مهارت های پایه در داده و تجزیه تحلیل نیاز دارند. امروزه بازاریابان باید فراتر از معیارها رفته و در تمام رده های مهارت های انالیزی از قبیل دانش اصول مدیریت داده ها و استراتژی های تحلیلی، درک صحیحی از نقش کیفیت داده ها،اهمیت اداره داده ها و ارزشداده ها در شاخه های بازاریابی به صورت حرفه ای عمل نمایند.

بیت کوین چیست؟
بیت کوین نوعی پول دیجیتال است و به کاربران این امکان را میدهد که بدون هیچ واسطهای وبدون نیاز به پول دولتی انتقال پول غیرقابل بازگشت انجام دهند. بیت کوین به عنوان یک ارز کار میکند و معمولاً به با عباراتی مانند پول دیجیتال، پول خرد دیجیتال، ارز مجازی، ارز الکترونیکی و یا ارز رمزنگاری شده به آن اشاره میشود. بیت کوین سه ویژگی مفید یک ارز را دارد؛ سخت به دست میآید، عرضهٔ محدود دارد و به آسانی قابل بازبینی است.

سرمایه گذاری در استارت آپ
هنگام سرمایه گذاری در استارت آپ چیزی که به ذهن بیشتر افراد میآید دادن سرمایه آغازین به ازای سهم سهامداران است. اگر موسس، اعضای خانواده و یا دوست صمیمی موسس نباشید، باید بدانید که فرصتها در مراحل شروع استارتآپ به دست نمیآید و اگر سرمایهگذار معتبروثروتمندی نباشید باید بدانید که احتمالا قادر به مشارکت به عنوان سرمایهگذار فرشته نخواهید بود.

مراحل شروع استارتآپ و سرمایه گذاری
پیمودن صحیح مراحل شروع استارتآپ و سرمایه گذاری در این شرکت ها بیزینس بسیار خطرپذیری است، اما در صورتی که سرمایهگذاریهای انجام شده همراه با سود و منفعت باشند میتواند بسیار ارزشمند واقع گردد. ظهور تکنولوژی و نوآوریهای تلفن همراه مانند محاسبات ابری، به اشتراکگذاری اقتصاد و بیتکوین کمک کرده است آخرین کارآفرینی فنآوری ترقی یابد. اکثر شرکتها و یا محصولات جدید به سادگی آن را انجام نمیدهند، به طوری که احتمال دارد کل سرمایهگذاری از دست برود.

مزایای فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها
یک فروشگاه اینترنتی مزیت های متعددی برای کسب و کار شما دارد؛ چه از آن به برای فروش محصولاتتان در کنار کسب و کار معمولی خود استفاده کنید و چه به عنوان یک سرمایه گذاری مستقل تجارت الکترونیک به آن بنگرید. به طور کلی یک فروشگاه اینترنتی کمتر از راه اندازی و اداره یک فروشکاه معمولی هزینه دارد.

مقابله با اسپم و اسپمرها
برای مقابله با اسپم و اسپمرها روشهای متعددی ایجاد شده است و این روند با توجه به ابعاد گسترده آن، همچنان ادامه دارد. بهترین تکنولوژی که در حال حاضر برای مقابله با اسپم و اسپمرها وجود دارد، استفاده از "نرمافزارهای فیلترینگ" است. این نوع برنامهها، وجود کلید واژههای خاصی را در موضوع پیام بررسی کرده و در صورت شناسائی آنها نامه الکترونیکی مورد نظر را حذف میکنند.