آموزش گرافیک در ارومیه
آموزش گرافیک در ارومیه
در این دوره ابتدا مبانی مربوط به گرافیک و فتوشاپ و طراحی با آن را به شما آموزش می دهیم و این دوره برای افرادی در نظر گرفته شده که تمایل به ساخت لوگو و طراحی تصویر در فتوشاپ و همچنین طراحی تبلیغات برای مجلات و ... را دارند.
این دوره برای افرادی که به دنبال فرصت های شغلی مناسب هستند پیشنهاد میشود زیرا اگر به اطراف خود نگاهی بیاندازید در همه جا اثرات طراحان موفق را ببینید.
سرفصل های دوره
در دوره های طراحی گرافیک و چاپ کلیه آموزش های لازم برای طراحی انواع شاخه های گرافیک و اجرا در تبلیغات و چاپ در نظر گرفته شده است. در این دوره ها اصول طراحی دیجیتال به صورت پایه ایی با مروری بر مفاهیم هنر و استاندارهای گرافیک ، چاپ و تبلیغات آغاز شده و در ادامه مطالب تخصصی نرم افزار های گرافیکی از قبیل Adobe Photoshop و Adobe Illustrator مطرح ميشود. (مطالب پيشرفته تر به خصوص تصویر سازی و صفحه بندی در دورهي دوم آموزش داده ميشود) بخش عمده هر دوره اختصاص به یادگیری به صورت عملی و تجربی دارد که از پایه ایی ترین مفاهیم گرافیک شروع شده و در دوره اول بصورت کلی آموزش داده می شود و در دوره دوم با مباحث پیشرفته تری ادامه می یابد.آموزش تکنیک ها جدید مانند Photo montage و Matt Painting در هر دو دوره وجود دارد که در دوره اول در حد آشنایی بوده و در دوره دوم بصورت تکمیلی آموزش داده می شود. همچنین در طول دوره دانشجویان با انجام پروژه های کلاسی و انفرادی با روند اجرایی کار آشنا شده که در پایان هر ترم ژوژمان گروهی همراه با نقد و بررسی آثار هنرجویان برگزار می شود . نکته ای که در این دوره حائز اهمیت است اشاره به تکنیک ها و اصول صحیح به کارگیری هنر گرافیک و نرم افزارهای مربوطه در محیط کار می باشد که کمتر در آموزش ها لحاظ می شود.
دوره پیشرفته:
- آشنایی با محیط Adobe Illustrator و تنظیمات اولیه
- مفاهیم گرافیک برداری و کاربرد آن
- آشنایی با ابزارها
- کاربرد Vector و استفاده آن در طراحی دیجیتال
- تلفیق Photoshop و Illustrator در طراحی پروژه گرافیکی
- مبانی و اصول طراحی اقلام تبلیغاتی ( ست اداری ، برشور ، کاتالوگ و ... )
- مفاهیم تصویر سازی همراه با انجام پروژه های کلاسی
- مفاهیم لوگو ، لوگو تایپ ، تایپوگرافی و نمادشناسی
- مفاهیم طراحی لارج فرمت
- اصول طراحی بسته بندی
- بایدها و نبایدها در چاپ
- و اجرای تمامی سرفصلهای گرافیک بصورت کلاسی
دوره مقدماتی :
- آموزش نرم افزار فتوشاپ
- آموزش نرم افزار ایلیستریتور
- آموزش نرم افزار کورل
- آموزش نرم افزار ایندیزاین
- اصول و مبانی طراحی لوگو
- آشنایی با چاپ
- اصول عکاسی
- روانشناسی رنگ ها و آشنایی با ترکیب رنگ ها
- خلاقیت در طراحی
- طراحی دستی و نحوه طراحی اتود
- مفاهیم طراحی لارج فرمت
- باید ها و نباید ها در چاپ
برای یادگیری بهتر و کارامد تر چندین پروژه در طی دوره با فراگیران کار خواهد شد. برخی از این پروژه ها عبارتند از:
پروژه پایانی دوره پیشرفته:
پیاده سازی و طراحی های ویژه نرم افزارها و اپلیکیشن های اختصاصی
پروژه پایانی دوره مقدماتی:
پیاده سازی و طراحی های ویژه چاپ و آماده سازی آن
مدارک قابل اخذ
---------------------------------------------------------
مدرک معتبر از OXFORD CERT انگلستان
مدرک معتبر WTG Professorship اروپایی
مدرک معتبر WTG High Level اروپایی
مدرک معتبر از WTG اتحادیه اروپا
مدرک معتبر از ICS کانادا
مدرک معتبر از QAL انگلستان
مدرک معتبر از BQC یونان
---------------------------------------------------------
مدرک مشترک آموزشی سازمان ملی استاندارد برای برخی دوره ها
تایید ترجمه رسمی گواهی آموزشی از دادگستری جمهوری اسلامی ایران
تایید ترجه رسمی گواهی آموزشی از وزارت امور خارجه
مدرک رایگان پایان دوره آموزشی کوتاه مدت فارسی
مدرک آموزشی لاتین بنیاد
مدرک معتبر از LLC چک
مدرک معتبر از ASYS اسپانیا

نقش محتوا در ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی دیجیتال است که امروزه کاربردهای گسترده ای یافته است. علارغم سایر کانال های بازاریابی مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی و با وجود ایمیل های اسپم و اسپمرها و نکات منفی که در پی دارند، هنوز نیز بازاریابی با ایمیل با صرفه ترین روش جهت معرفی خدمات و کالا است. زمانی که مخاطبان شما برای دریافت ایمیل های شما ثبت نام می کنند در مقابل این انتظار پاداشی را دارند. آنها از شما انتظار دارند که شما یک محتوای با ارزشی را به صندوق پستی آنها اضافه کنید و صندوق پستی آنها را درهم و برهم نسازید. بنابراین چالش بازاریابی با ایمیل این است که اثبات کنید شما سزاوار فضای اختصاص داده شده به شما در صندوق پستی آنها هستید.

کاربردهای سیستم های تصمیم یار
امروزه امکان استفاده از سیستم های تصمیم یار در هر حوزه از صنعت و دانش وجود دارد. در واقع، این سیستم ها به اندازه ای گسترده هستند که افرادیکه از سیستم های تصمیم یار استفاده میکنند نمیدانند که در حال استفاده از DSS هستند! برای مثال "spreadsheet" که یک اپلیکیشن کامپیوتری تعاملی برای سازماندهی، آنالیز و ذخیره داده به شکل جدول است صرفا یک DSS ساده است که معمولا در بسیاری از شرایط متعدد از آن استفاده می شود.

مزایای سیستم های تصمیم یار
سیستم های تصمیم یار "DSS" ابزارهایی هستند که در ارزیابی و حل سوالات کسب و کارها به صورت موثر و به موقع به شرکت ها کمک می کنند. در این مقاله به شرح استفاده و اثربخشی سیستم های تصمیم یار از منظر بازاریابی می پردازیم.
شرکت ها در تمام صنایع به ابزارها، تکنیک ها و مدل های تصمیم یار نیاز دارند تا به آنها در ارزیابی و حل سوالات مربوط به کسب و کار کمک کنند. DSS سیستم اطلاعاتی مبتنی بر رایانه است که با ارائه ابزار قابل انعطاف برای تجزیه و تحلیل، در تصمیمگیری بهتر به کسب و کارها یا سازمان ها کمک می کند. علاوه بر کمک به مدیریت، سیستم های تصمیم یار "DSS"ها در سطوح عملیات و برنامه ریزی سازمان نیز مفید هستند.

بازاریابی دیجیتال یا تبلیغات چاپی؛ کدام برای سرمایهگذاری بهتر است؟
هنگامی که صحبت از تامین مالی بازاریابی به میان می آید، بدون شک هر کسی میخواهد بهترین استفاده را از هر ریال پول خود داشته باشد. برخی از کسب و کارها بودجههای زیادی دارند، به همین دلیل باید تحلیل و بررسی کنند که کدام روش تبلیغاتی بیشترین مزایا را برای بازاریابی به دنبال خواهد داشت.
مدت زیادی است که بحث بر سر بازاریابی دیجیتال و تبلیغات چاپی در بین بازاریابان وجود دارد. هر دو مورد مزایا و معایبی دارند. با این حال شرکتهایی که با بودجه محدودی کار میکنند نیز میدانند که هزینه پیشی گیری از رقبا و شناساندن برندها، در بازایابی دیجیتال به نسبت کمتر از تبلغات چاپی است.

روش های بازاریابی نوین
ظهور علم اطلاعات و گسترش کانال های جدید رسانه ای برخی از شغل های سنتی و روش های بازاریابی را اساسا تغییر داه و درعین حال شغل های جدیدی را ایجاد کرده است. در حالت کلی تمام این تغییرات بخشی از تکامل بازاریابی نه صرفا فقط به عنوان یک هنر بلکه به عنوان ترکیبی از هنر و علم هستند. امروزه تمام بازاریابان به مهارت های پایه در داده و تجزیه تحلیل نیاز دارند. امروزه بازاریابان باید فراتر از معیارها رفته و در تمام رده های مهارت های انالیزی از قبیل دانش اصول مدیریت داده ها و استراتژی های تحلیلی، درک صحیحی از نقش کیفیت داده ها،اهمیت اداره داده ها و ارزشداده ها در شاخه های بازاریابی به صورت حرفه ای عمل نمایند.

بیت کوین چیست؟
بیت کوین نوعی پول دیجیتال است و به کاربران این امکان را میدهد که بدون هیچ واسطهای وبدون نیاز به پول دولتی انتقال پول غیرقابل بازگشت انجام دهند. بیت کوین به عنوان یک ارز کار میکند و معمولاً به با عباراتی مانند پول دیجیتال، پول خرد دیجیتال، ارز مجازی، ارز الکترونیکی و یا ارز رمزنگاری شده به آن اشاره میشود. بیت کوین سه ویژگی مفید یک ارز را دارد؛ سخت به دست میآید، عرضهٔ محدود دارد و به آسانی قابل بازبینی است.

سرمایه گذاری در استارت آپ
هنگام سرمایه گذاری در استارت آپ چیزی که به ذهن بیشتر افراد میآید دادن سرمایه آغازین به ازای سهم سهامداران است. اگر موسس، اعضای خانواده و یا دوست صمیمی موسس نباشید، باید بدانید که فرصتها در مراحل شروع استارتآپ به دست نمیآید و اگر سرمایهگذار معتبروثروتمندی نباشید باید بدانید که احتمالا قادر به مشارکت به عنوان سرمایهگذار فرشته نخواهید بود.

مراحل شروع استارتآپ و سرمایه گذاری
پیمودن صحیح مراحل شروع استارتآپ و سرمایه گذاری در این شرکت ها بیزینس بسیار خطرپذیری است، اما در صورتی که سرمایهگذاریهای انجام شده همراه با سود و منفعت باشند میتواند بسیار ارزشمند واقع گردد. ظهور تکنولوژی و نوآوریهای تلفن همراه مانند محاسبات ابری، به اشتراکگذاری اقتصاد و بیتکوین کمک کرده است آخرین کارآفرینی فنآوری ترقی یابد. اکثر شرکتها و یا محصولات جدید به سادگی آن را انجام نمیدهند، به طوری که احتمال دارد کل سرمایهگذاری از دست برود.

مزایای فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها
یک فروشگاه اینترنتی مزیت های متعددی برای کسب و کار شما دارد؛ چه از آن به برای فروش محصولاتتان در کنار کسب و کار معمولی خود استفاده کنید و چه به عنوان یک سرمایه گذاری مستقل تجارت الکترونیک به آن بنگرید. به طور کلی یک فروشگاه اینترنتی کمتر از راه اندازی و اداره یک فروشکاه معمولی هزینه دارد.

مقابله با اسپم و اسپمرها
برای مقابله با اسپم و اسپمرها روشهای متعددی ایجاد شده است و این روند با توجه به ابعاد گسترده آن، همچنان ادامه دارد. بهترین تکنولوژی که در حال حاضر برای مقابله با اسپم و اسپمرها وجود دارد، استفاده از "نرمافزارهای فیلترینگ" است. این نوع برنامهها، وجود کلید واژههای خاصی را در موضوع پیام بررسی کرده و در صورت شناسائی آنها نامه الکترونیکی مورد نظر را حذف میکنند.