نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان

Gita-CMR-Software

هدف نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان چیست؟

نرم افزار مدیریت دورکاری، راهکاری همه‌جانبه برای مدیریت یکپارچه کسب‌وکار است. این سیستم، پلتفرمی است که تمام قسمت‌ها و کارکنان یک شرکت را به یکدیگر وصل می‌کند، بر خدمات ارائه شد نظارت دارد، تمام اطلاعات موردنیاز را گردآوری کرده و ذخیره می‌نماید، و به کارکنان اجازه می‌دهد به تمام اطلاعات موجود دسترسی کامل داشته باشند.

نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان

پایگاه داده نرم افزار

پایگاه داده این نرم افزار، تمام اطلاعات مربوط به مشتریان را جمع‌آوری، نگهداری و آنالیز می‌کند. اطلاعات به‌دست‌آمده از این فرآیند، به‌منظور درک نیازها و خواسته‌های مشتریان و شناسایی مشتریان خاص به کار می‌رود. علاوه بر این، از این اطلاعات می‌توان در پیش‌بینی فروش و ایجاد استراتژی‌های بازاریابی مؤثر استفاده کرد.

کاربردهای پایگاه داده

  • ذخیره و نگهداری اطلاعات مشتریان
  • گردآوری تمام عملیات انجام‌شده توسط مشتری
  • جمع‌کردن تاریخچه تمام خریدها
  • جمع‌آوری اطلاعات فرعی مانند علایق افراد و اطلاعات شخصی آنها به‌منظور استفاده در استراتژی‌های بازاریابی

Hands of five businessman holding wooden blocks placing them into a structure. Conceptual of teamwork, strategy and business start up.

ویژگی‌ها نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان

تلفیق یکپارچه ابزارها و برنامه های مورد نیاز

  • دسترسی یکپارچه به‌ تمامی ابزارها و برنامه‌های موردنیاز

اتوماسیون

  • تهیه و تنظیم پیام‌ها، با استفاده از فرمهای از پیش تنظیم شده

محیط کاربری همه‌جانبه و آسان

  • برنامه‌ریزی، پیگیری و به اشتراک‌گذاری اطلاعات مورد نیاز پروژه‌های در حال اجرا یا نتایج حاصل‌شده با کارکنان، سایر مدیران و مشتریان

سیستم اسناد و فایل‌ها

  • به اشتراک گذاری اسناد موردنیاز، با سایر دست‌اندرکاران پروژه

قابلیت‌های سیستم اسناد و فایل‌ها

  • قابلیت ذخیره‌سازی تمام فایل‌ها با راهکارهای ساده
  • جستجو در اسناد ذخیره‌شده
  • امکان ثبت دیدگاه در رابطه با اسناد توسط افراد و مدیران
  • امنیت بالا و جلوگیری از دست‌کاری اسناد و مدارک

امکانات و کاربرد ها

امکانات مدیران

  • تهیه و تنظیم تقویم‌های مختلف کاری و دور کاری
  • ثبت زمان ورود و خروج کارکنان در داشبورد پرسنلی توسط کاربران یا  به صورت آنی
  • معرفی و تخصیص اقدامات، اسناد و موارد کاری هر شخص در زمان‌ کاری
  • محاسبه تاخیر، اضافه کاری گزارش زمان‌های کاری در داشبورد

امکانات ارتباطی

  • اطلاع‌رسانی پیامکی
  • اطلاع رسانی با پست الکترونیک
  • امکان ارتباط با پیام رسان مورد نظر
  • امکانات جامع ارتباطی کارکنان با یکدیگر

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت دورکاری

  • استفاده‌ بهینه و حداکثری از زمان
  • کاهش ارتباط تلفنی
  • شناسایی نیاز مخاطبان
  • ارتباط با مشتریان
  • مدیریت فروش و بازاریابی
  • مدیریت حضور و غیاب
  • مدیریت اسناد
  • مدیریت پروژه و وظایف
  • محیط امن به اشتراک گذاری اسناد و اطلاعات

مخاطبان نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان

چه کسانی به نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان نیاز دارند؟ شاید در ابتدا چنین تصور شود که استفاده از چنین سیستمی مختص شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی است که ده ها تا صدها کارمند داشته و بر روی پروژه‌های کلان کار می‌کنند. اما باید گفت که هر شرکت یا سازمانی ، چه نوپا و چه درحال‌توسعه، برای ارتقا، پیشرفت و تسهیل امور، نیازمند یک نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان است. سیستم مدیریت دورکاری کارکنان گیتا  نیازهای تمام مخاطبان خود را در نظر داشته و قابلیت اجرا در هر کسب‌وکار را داراست.

نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان سازمان‌ها

به کمک پلتفرم مدیریت و امن نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان، میتوان روند کار را به‌سادگی زیر نظر داشت و با تمام کارکنان در ارتباط بود.

کاربردها

ارتباط با تمامی کارکنان به‌صورت هم‌زمان

  • در نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان، تمامی قسمت‌های سازمان و کارکنانشان می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. این مهم در اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر کارها نقش مؤثری دارد. استفاده از این ویژگی نتایج بهتری را برای سازمان به ارمغان می‌آورد.

امنیت اطلاعات

  • نمی‌توان انکار کرد که یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها هر سازمان امنیت اطلاعات است. نرم افزار گیتا با ویژگی‌های زیر دغدغه مدیران را مرتفع نموده است:
  • تشخیص هویت و امکان ایجاد اجازه دسترسی برای کاربران مشخص
  • امکان مدیریت ادمینی
    • این قابلیت با نظارت و پیگیری بر فرآیند عمال تغییر در اسناد و اشتراک‌گذاری آنها امنیت اطلاعات را تضمین می‌کند.

گزارش‌ها و آنالیزها

  • آنالیز اطلاعات در سطح سازمانی به مدیران و کارکنان این امکان را می‌دهد داده‌های لازم را از چندین پروژه گرداوری نمایند.

نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان گیتا برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از این نرم افزار می‌توانند تنها با استفاده از پلتفرم تعاملی سیستم،  با تمام افراد زیرمجموعه خود در ارتباط باشند، روند کار را با دقت زیر نظر بگیرند و با استفاده از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سیستم به توسعه روزافزون برسند.

کاربردهای سیستم  

قابلیت بازاریابی CMRگیتی
قابلیت بازاریابی
  • مدیریت کمپین‌های تجاری
  • مدیریت رویدادها
  • تقویم محتوایی
روند تولید محصول CMR گیتی
نظارت بر روند کار یا تولید محصول
  • امکان ایجاد جدول زمانی
  • نظارت بر تولید
مدیریت منابع انسانی
  • تأمین نیروی انسانی
  • آموزش نیروی‌ها جدید
  • نظارت بر عملکرد کارکنان
تحقیق و توسعه
  • طراحی محصولات
  • طرح‌های کوتاه‌مدت و اضطراری