Skip to main content

شاید شما هم در این فکر بوده باشید که چقدر آسان میشد اگر برنامه ها را با لیز دادن انگشتتان به این طرف و آن طرف اجرا کنید و با یک حرکت انگشت و کشیدن یک الگو (همانند پترنی که برای باز کردن قفل گوشی میکشید) از برنامه ای به برنامه ی دیگر وارد شوید. این خبر برای کسانی است که چنین فکری داشتند و یا این ایده به نظرشان جالب است. بله ؛ چنین نرم افزاری وجود دارد که و نامش هم Pattern Launcher  گذاشته شده.

لازم نیست که به طور دقیق الگوی مورد نیاز برای رفتن به هر نرم افزار را به حفظ کنید بلکه کافیست نقطه ی شروع برای رسم الگوی مربوط به نرم افزار مورد نظرتان را به خاطر داشته باشید ، چرا که با گذاشتن انگشتتان بر روی هر نقطه pattern launcher برنامه های متصل به آن نقطه را به شما نشان می دهد و به راحتی با وصل کردن انگشت خود به نقاط هر برنامه و رها کردن روی آن اجرایش کنید.

Pattern Launcher به طور پیشفرض از نوار اعلانات قابل دسترسی است، که میتوانید از درون نرم افزار ها با کشیدن این نوار به پایین ، به برنامه های دیگر بروید. این گزینه را میتوانید از منوی تنظیمات غیر فعال کنید.

محیط Pattern Launcher از ۹ نقطه سه در سه تشکیل شده و بدین معنی است که شما به ازای هر نقطه و با کشیدن هشت پترن(الگو) یک یا دو مرحله ای می توانید به ۷۲ برنامه دسترسی داشته باشید که در مجموع میشود ۶۴۸ برنامه!

اگر بخواهید با هر روش دیگری دسته بندی کنید طبیعتا برای اجرای نرم افزار های مختلف به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت.

شیوه ی افزودن نرم افزار به Pattern Launcher:

در همان اجرای اول پس از نصب، به طور خودکار تعدادی از نرم افزار های پر استفاده ی شما بر روی پترن هایی تعریف میکند که از درون تنظیمات میتوانید آن ها را حذف یا ویرایش کنید. برای افزودن برنامه ها به این نرم افزار هم میتوانید از همین منو با کلیک بر روی دکمه ی + در پایین صفحه و کشیدن الگوی دلخواه و انتخاب برنامه ی مورد نظر ، آن را به Pattern Launcher اضافه کنید.

Leave a Reply