Skip to main content

دیروز عکسی از تست Antutu ی مدل A2001 گوشی OnePlus 2 منتشر شد که در آن امتیاز ۵۱۰۰۰ برای این گوشی ثبت شده بود. با وجود اینکه این رقم قابل قبول و راضی کننده میباشد ، امروز شاهد انتشار عکسی جدید بودیم که امتیاز ۶۳۷۰۰ را برای همین مدل از Oneplus 2 نمایش میداد!

One Plus 2 scores-higher-the-second-time-it-is-benchmarked-on-AnTuTu (1)

One Plus 2 scores-higher-the-second-time-it-is-benchmarked-on-AnTuTu

امتیاز ۵۱ هزار برای پردازنده ی snapdragon 810 کمی نا معقول بود چرا که Oneplus 1 با پردازنده ی sd 801 نیز همین امتیاز را کسب کرده بود.sd 810 به طور طبیعی قابلیت شکست دادن امتیاز sd 801 را با اختلاف قابل ملاحظه ای داراست ؛ لذا با افزایش دوازده هزار امتیازی نسبت به دیروز میتوان حدث زد که مدلی که دیروز مورد تست قرار گرفته بود نسخه ی در حال تکمیل و یا به اصطلاح نمونه اولیه ای از Oneplus 2 با پردازنده ی sd 810 بود که بهینه سازی میشود. با این حال نگرانی ای که وجود دارد ، مشکل تولید گرمای بیش از حد توسط این پردازنده است که که کمپانی OnePlus قول داده که شاهد چنین مشکلی نخواهید بود ولی با وجود این امتیاز بالا احتمال تولید گرما وجود دارد.

امتیاز ۶۳۷۱۹ که Oneplus 2 به دست آورده از امتیاز هم ردیفان خود که دارای پردازنده ی ۸۱۰ کوالکوم میباشند بالاتر میباشد. از جمله Xiaomi Mi Note Pro با ۶۳۴۲۴ و HTC One M9 با ۵۷۶۴۸ و LG G Flex 2 با ۵۶۲۶۶ که همگی پایین تر از Oneplus 2 میباشند.

Oneplus 2 به همراه یک رویداد ویژه ی حقیقت مجازی در ۲۷ جولای ساعت ده شب رونمایی خواهد شد.

منبع :Gizmochina , Phonearena

Leave a Reply