Skip to main content

KinScreen ابزاری مفید در Android برای خاموش و روشن نمودن هوشمند صفحه نمایش در مواقع مورد نیاز می باشد.اگر از نظر شما اندروید فاقد توانایی مورد نیاز برای مدیریت اتوماتیک صفحه نمایش در مواقع مورد نیاز می باشد بنابراین حتما” از اپلیکیشن KinScreen استفاده نمایید.کارکرد عمده این اپلیکیشن مدیریت صفحات نمایشی اندرویدی در مواقع مورد نیاز می باشد.برای مثال هنگامه که شما در حال مطالعه یا برنامه ریزی در خصوص فعالیتهای خوذ می باشید اگر تنها یک ضربه بر روی صفحه نمایش بزنید بسرعت تاچ خاموش شده و صفحه نمایش دیگر باتری اضافی مصرف نمی کند.عملکرد این برنامه با بکارگیری حسگرهای حرکتی و سنسورهای هوشمند می باشد.حس گرهای هوشمند، حتی جنبش های کوچک را نیز تشخیص داده و با ارسال سیگنال در مواقع مورد نیاز دستورات مربوطه را ارسال می نمایند. هنگامی که حرکت وجود ندارد، صفحه نمایش پس از مدتی کمی خاموش می شود. سنسور حرکت این اپلیکیشن حتی به زاویه قرار گرفتن نیز حساس بوده و برنامه ریزی ویژه برای موارد در حال شارژ،ویبره و … نیز پیش بینی گردیده است.KinScreen علاوه بر طراحی بسیار پیشرفته،به مقدار بسیار ناچیز دارای مصرف cpu بوده و بسیار سریع می باشد.

KinScreen-for-Android-screenshots

KinScreen-for-Android-screenshots (1)

برنامه دارای الگوهای هوشمند و پیشرفته روشن یا خاموش نگه داشتن صفحه نمایش در خصوص تماس ها، بازی ها، و یا برنامه های کاربردی دیگر می باشد و با تمایل شما امکان غیرفعال نموده برنامه بصورت سفارشی نیز وجود دارد.

برنامه همواره بروز رسانی شده و اغلب امکانات آن بصورت رایگان در اختیار همگان قرار گرفته است و تنها چند آیتم کاربردی ویژه برخی موارد خاص دارای هزینه ناچیز چند دلاری می باشد.

منبع: www.phonearena.com

Leave a Reply